vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - fcoy

Sivuja: 1
1
Octavia vRS II / Vs: Rs 2006 ABS ja ESP vika
« : Syyskuu 04, 2018, 02:29:57 ap »
Nyt olis täällä kyseinen vika päällä. Onko vika hydrauli puolella vai ohjainkortilla, milläs tuo selviää? Mistähän lähteä etsimään uutta osaa, englanti taipuu jotenkuten eli onko se sit ebay hommia edessä. Linkkejä vinkkejä jippoja? Ja jos jollain olis jopa mahdollisesti kyseinen osa myydä niin oisin kiitollinen.

2
Myynti / M: Linglong greenmax 235/35-19
« : Huhtikuu 26, 2016, 02:38:04 ip »
Noin 50km ajetut Linglongit kaupan 250€:lla. Nouto Imatralta tai matkahuolto kuljettaa. MH kulut jaetaan ostajan kanssa puoliksi.

Yhteydenotot mikko piste partinen at gmail piste com

3
Octavia vRS II / Vs: Hölmöjä pikakysymyksiä
« : Huhtikuu 18, 2015, 01:16:48 ip »
Hätäsesti tilasin alustan räsään. Tulossa on nyt v-maxx normi ocun alusta 55mm tolpalla, käykö tämä siis rs ? Vai meneekö palautteluks?Mitä eroja on normi ocun ja rs coil tolpilla?

4
Itsellä alku kesällä samat oireet ja pcv venttiili rikki.

5
Octavia vRS II / Vs: Hölmöjä pikakysymyksiä
« : Toukokuu 17, 2014, 01:50:05 ip »
Takaiskareiden yläpään kiinnitys, ulkona vai kontin puolella?  :-\

Ulkona, kaksi pulttia. Ovat ehkä hieman muovisen sisälokasuojan alla piilossa, joten niitä ei ensimmäisellä silmäyksellä välttämättä huomaa.
Kiitoksia! Vältyinpähän kontin turhalta purkamiselta. Nyt tolppa jumppaan.

6
Octavia vRS II / Vs: Hölmöjä pikakysymyksiä
« : Toukokuu 16, 2014, 07:24:26 ip »
Takaiskareiden yläpään kiinnitys, ulkona vai kontin puolella?  :-\

7
Octavia vRS II / Vs: Hölmöjä pikakysymyksiä
« : Maaliskuu 04, 2014, 06:53:21 ip »
06 bensa räsä alkoi kettuileen. Tyhjäkäynti alkoi tänään seilaamaan 750-1400 noin 2sekunin välein. Ei vikavaloja. Vetoja on hyvin, ei muita oireita. Mistä lähteä paikantamaan vikaa?

Helpoin on aloittaa lukemalla ne vikakoodit. Muuten voidaan arvailla kaikkea maan ja taivaan väliltä vian aiheuttajaksi.  ;)
Tollasta pukkas.
3 Faults Found:
001287 - Idle Control System RPM
               P0507 - 001 - Higher than Expected.
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 6
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 168102 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 13:33:19

             Freeze Frame:
                    RPM: 1110 /min
                    Load: 14.5 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 78.0°C
                    Temperature: 12.0°C
                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar
                    Voltage: 14.478 V

008583 - Bank 1; System too Lean at Idle
               P2187 - 004 -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 168136 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 12:22:27

             Freeze Frame:
                    RPM: 1127 /min
                    Load: 13.7 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 85.0°C
                    Temperature: 24.0°C
                    Absolute Pres.: 990.0 mbar
                    Voltage: 14.351 V

008825 - Leak in Air Intake System
               P2279 - 002 -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 168136 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 12:22:27

             Freeze Frame:
                    RPM: 1217 /min
                    Load: 13.7 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 84.0°C
                    Temperature: 23.0°C
                    Absolute Pres.: 990.0 mbar
                    Voltage: 14.351 V


Starttipilotilla suihkuttelin pikasesti, ei esiintynyt vuotoja. pcv testattu vetämällä ölppätikkua ulos ja alkaa ropeltaa, tilasin kuitenkin oem osan varmuuden vuoksi kun edullisesti löytyi. Nyt pro tason kaverit, apuja kiitos!
Hmmm.. Ettei ois sittenkin vuotoa turbon suunnalla. Huomasin että kun auton sammuttaa niin kuuluu konetilasta pitkä piip ääni ja jostai selkeästi puhaltaa pitkään ulos painetta. Vai kuuluuko tuo räsän ominaisuuksiin? Jatkanpa vielä tuon lähempää selvittelyä.
Luovutin tuon egr:än etsimisen suhteen ja vien maanantaina autosähköön putsattavaksi, samalla käytetään kaasuläppä auki ja tarvittaessa putsaus. Kosla kuntoon ja parin viikon päästä optimointiin.
Ei ei löydy vikaa edelleenkään. Autosähköllä etsittiin urakalla egr:ää, ei löytynyt. Voiko olla siis mahdollista että tuossa BWA koneessa sitä ei ole? Kaasuläppää käytettiin auki ja se oli täysin puhdas. Maffi menee huomenna vaihtoon, josko se auttais. Tulpat käytin irti, oli aika mustat eli soppaa on saanu reippaasti jossai vaiheessa.

8
Octavia vRS II / Vs: Hölmöjä pikakysymyksiä
« : Helmikuu 26, 2014, 03:52:09 ip »
06 bensa räsä alkoi kettuileen. Tyhjäkäynti alkoi tänään seilaamaan 750-1400 noin 2sekunin välein. Ei vikavaloja. Vetoja on hyvin, ei muita oireita. Mistä lähteä paikantamaan vikaa?

Helpoin on aloittaa lukemalla ne vikakoodit. Muuten voidaan arvailla kaikkea maan ja taivaan väliltä vian aiheuttajaksi.  ;)
Tollasta pukkas.
3 Faults Found:
001287 - Idle Control System RPM
               P0507 - 001 - Higher than Expected.
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 6
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 168102 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 13:33:19

             Freeze Frame:
                    RPM: 1110 /min
                    Load: 14.5 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 78.0°C
                    Temperature: 12.0°C
                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar
                    Voltage: 14.478 V

008583 - Bank 1; System too Lean at Idle
               P2187 - 004 -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 168136 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 12:22:27

             Freeze Frame:
                    RPM: 1127 /min
                    Load: 13.7 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 85.0°C
                    Temperature: 24.0°C
                    Absolute Pres.: 990.0 mbar
                    Voltage: 14.351 V

008825 - Leak in Air Intake System
               P2279 - 002 -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 168136 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 12:22:27

             Freeze Frame:
                    RPM: 1217 /min
                    Load: 13.7 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 84.0°C
                    Temperature: 23.0°C
                    Absolute Pres.: 990.0 mbar
                    Voltage: 14.351 V


Starttipilotilla suihkuttelin pikasesti, ei esiintynyt vuotoja. pcv testattu vetämällä ölppätikkua ulos ja alkaa ropeltaa, tilasin kuitenkin oem osan varmuuden vuoksi kun edullisesti löytyi. Nyt pro tason kaverit, apuja kiitos!
Hmmm.. Ettei ois sittenkin vuotoa turbon suunnalla. Huomasin että kun auton sammuttaa niin kuuluu konetilasta pitkä piip ääni ja jostai selkeästi puhaltaa pitkään ulos painetta. Vai kuuluuko tuo räsän ominaisuuksiin? Jatkanpa vielä tuon lähempää selvittelyä.
Luovutin tuon egr:än etsimisen suhteen ja vien maanantaina autosähköön putsattavaksi, samalla käytetään kaasuläppä auki ja tarvittaessa putsaus. Kosla kuntoon ja parin viikon päästä optimointiin.

EDIT! PCV oli hajalla. Ensin tuli P-sarjan pcv, no eihän tuo sillä toiminut ollenkaan. N-sarjalainen tänään paikalleen ja vot! Samalla vaihdoin bensasuodattimen joka oli aika mähmänen ja nokan seuraaja kupposen, joka oli myös vaihdon tarpeessa. Ei paljon mustaa pinnoitetta ollut jäljellä. Nyt taas toimii.

9
Octavia vRS II / Vs: Hölmöjä pikakysymyksiä
« : Helmikuu 25, 2014, 04:55:44 ip »
Missähän kohtaa sijaitsee tän tfsi koneisen katiskan egr? Siis ihan fyysistä kuvaa jos on tarjota niin helpottaa kovasti. Pistän ton kuntoon ja vaihan takas 90 alkupuolen autoon, eipähän oo ongelmia sen jälkeen  ;D Skylinellä pääs hyvin ja ei ollu ongelmia.

10
Octavia vRS II / Vs: Hölmöjä pikakysymyksiä
« : Helmikuu 24, 2014, 02:04:22 ip »
06 bensa räsä alkoi kettuileen. Tyhjäkäynti alkoi tänään seilaamaan 750-1400 noin 2sekunin välein. Ei vikavaloja. Vetoja on hyvin, ei muita oireita. Mistä lähteä paikantamaan vikaa?

Helpoin on aloittaa lukemalla ne vikakoodit. Muuten voidaan arvailla kaikkea maan ja taivaan väliltä vian aiheuttajaksi.  ;)
Tollasta pukkas.
3 Faults Found:
001287 - Idle Control System RPM
               P0507 - 001 - Higher than Expected.
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 6
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 168102 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 13:33:19

             Freeze Frame:
                    RPM: 1110 /min
                    Load: 14.5 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 78.0°C
                    Temperature: 12.0°C
                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar
                    Voltage: 14.478 V

008583 - Bank 1; System too Lean at Idle
               P2187 - 004 -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 168136 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 12:22:27

             Freeze Frame:
                    RPM: 1127 /min
                    Load: 13.7 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 85.0°C
                    Temperature: 24.0°C
                    Absolute Pres.: 990.0 mbar
                    Voltage: 14.351 V

008825 - Leak in Air Intake System
               P2279 - 002 -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 168136 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 12:22:27

             Freeze Frame:
                    RPM: 1217 /min
                    Load: 13.7 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 84.0°C
                    Temperature: 23.0°C
                    Absolute Pres.: 990.0 mbar
                    Voltage: 14.351 V


Starttipilotilla suihkuttelin pikasesti, ei esiintynyt vuotoja. pcv testattu vetämällä ölppätikkua ulos ja alkaa ropeltaa, tilasin kuitenkin oem osan varmuuden vuoksi kun edullisesti löytyi. Nyt pro tason kaverit, apuja kiitos!

11
Octavia vRS II / Vs: Hölmöjä pikakysymyksiä
« : Helmikuu 22, 2014, 11:43:47 ip »
06 bensa räsä alkoi kettuileen. Tyhjäkäynti alkoi tänään seilaamaan 750-1400 noin 2sekunin välein. Ei vikavaloja. Vetoja on hyvin, ei muita oireita. Mistä lähteä paikantamaan vikaa?

Sivuja: 1