vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - HK88

Sivuja: 1
1
Octavia vRS II / Vs: Kokemuksia/näkemyksiä egr asiaan
« : Marraskuu 21, 2015, 12:08:05 ap »
Kiitoksia tiedoistanne! Voiko sisäänpäin vuotava egr lauhdutin tehdä turbolle kepposia? Nimittäin liikkeestä ostettu auto ja jo ostaessa lauhdutin oli rikki, ties kuin kauan lie vuotanutkaan. Enhän minä siitä tiennyt ennenku 450km ajettuani sytty nesteen merkkivalo josta sitten alotin seurannan ja n.500km ajolla söi sen max-min nestettä. Liikkeeseen ilmotin tietysti heti että nyt ei oo kaikki kunnossa ja käskivät kiikuttaa huoltoon sinne missä sitä olivat huoltaneet liikkeessä ollessa. Siellä sitten tehtiin tämä mainittu toimenpide ja kun maksajaa alettiin etsimään niin autoliike sano että v*tut me sitä makseta :D minä äimänkäkenä kuuntelin että miten se nyt näin meni. Aikovat kuitenki sumplia asiaa ja ottaa yhteyttä (tai myyjä aiko puhua omistajalle. Myyjä on ok mutta omistaja näytti kyntesä). Minä taas ajattelin että vien merkkiliikkeeseen ja sanon että uusii kaiken mitä sieltä alueelta on rikki ja on voinu vaurioittaa, laskun sitte laitan ko. Autoliikkeelle ja yhteys kuluttajavirastoon. Miltä se teistä kuulostaa tällänen toiminta? Ja miten minulla kannattaisi tehdä. En haluaisi riidellä kenenkään kanssa van selvien asioiden kieltäminen ja tuommonen käyttäytyminen saa itessäki pienen k*sipään heräilemään :D

2
Octavia vRS II / Kokemuksia/näkemyksiä egr asiaan
« : Marraskuu 20, 2015, 10:35:24 ap »
Morjens! Auto alko vetämään nestettä hiljalleen ja niinku arvata saattaa, egr-lauhdutinhan siellä oli antautunu. Eilen huollossa lauhuttimen nestekierto ohitettiin ja letkut liitettiin toisiinsa. Kuitenki jäi askarruttamaan että onko tuo nyt ihan toimiva ratkasu ja siksi lähin sitä täältä rs porukalta kysymään. Merkkiliikkeistä kysyessä tuli vähä erinäisiä vastauksia. Uusi tuttavuus kun Octavia on eikä varsinkaan Egr:stä ole minkäännäköstä kokemusta aiemmin. Kuulemma egr toimii normaalisti vaikkei siellä neste kierräkkään. Elikkä lyhyesti kysymys kuulusi näin. Annanko olla sen noin, laitatanko uuden lauhduttimen vai poistatanko egr:n kokonaisuudessaan ja mitäkaikkea se vaatii? Tulppausta, softaa..?  Joitakin hinta-arvioitakin kaipaan jos porukalla kokemuksia asiaan on  :) lopuksi vielä, kuuluuko tuo poliisiauton sireeniä muistuttava pieni vihellys mistä? Kokoajan saa peiliin olla vahtaamassa  :D

Autohan siis Octavia Rs Tdi -07 (bmn)

Sivuja: 1