vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - jones

Sivuja: 1 2 3 ... 10
1
Octavia vRS I / Vs: Rs:n vakiokorkeus
« : Syyskuu 09, 2012, 01:32:18 ip »
Ei todellakaan tarvi vaihtaa mitään, ihan huoletta voi mennä 300mm napa-kaari asetukseen, mulla on nyt 283mm, mutta se nyt vaatii jo rungon muokkaustakin.
Eri asia ei rs mallissa.
Että aikasemmin vetari ottaa runkoon, kuin koiranluut kiinni.


2
Octavia vRS I / Vs: I-koppaisen Octavian omistajat
« : Heinäkuu 28, 2012, 11:27:06 ap »
Mulla näyttää nyt tuota lambdan virallista koodia, eli p0030 ja p0135.
Kattoin täältä foorumilta niin ekana tuli mieleen että onkohan johot ottanu maahan, mutta hyvästi oli johot kiinni.
Kyllähän tuo koodi pysyy jonkuaikaa poissa kun sen nollaa, eli tuo sun koodi varmaan pysyy vähä kauemminki.

Eli periaatteesa voisit myydä mulle tuon sun vanhan lambdan?
Tuo auto kumminki toimii ihan normaalisti, niin en vihti uutta osaa ostaa.

3
Octavia vRS I / Vs: Millä spekseillä 18" vanteet
« : Kesäkuu 25, 2012, 04:47:37 ip »
Tuossa on tuo takalokarin etuosa ihan väärästäkohtaa taittunu, tai kun sisälokari on niin läheltä kiinni.
On ruma ja tietämätönki huomaa että on kaari pilattu :D
Muutenhan tuo on hienompi kuin vakio, mutta vaikea ilman maalausta saaha oikeanlainen.
Itellä otin vain vähän tuosta kohtaa, niin heti pienet lommot siinä.

Jos oikeesti haluaa plkumit jotka estää tuon, niin tulee tosi kovat kyydit, sielä on vakiona sellaset että vaikka laittaa lisää kumia väliin, niin se joustaa siltiki liikaa, mulla on nyt joku 7cm pitkät paksut muoviputken pätkät ja 3 senttiä vakio pehmeää tavaraa.

4
Octavia vRS I / Vs: Millä spekseillä 18" vanteet
« : Kesäkuu 23, 2012, 01:36:51 ip »
Tuolla mankeloinnilla vaan pitäs uudelleen muotoilla tuo kaari kitin kans ja maalata, jotenki jos sais ilman spaceria, niin et 35 ois just passeli.
Melkosen korkeakin vielä :D
Sinuna kahtosin jotku eri vanteet kapeampina, enkä rupiais pilaan kaaria.
BBs rs kopiot vois olla hienommat.




5
Octavia vRS I / Vs: Takarenkaiden auraus
« : Kesäkuu 17, 2012, 01:41:45 ip »
Nyt on 3-1mm laipat napojen välissä ja teki ihan selvän eron, mutta vois olla vähän enemmänkin.

On kumminki niin suorassa, että takaa tai eestä katottuna rengas näyttää suoralta, eikä siltä että kääntyisi.
Laipat on laitettu niin, että ne lisää samalla vähä camberia, ei kumminkaan niin että huomais.


Jos joku haluaa laittaa tuommoset, niin napoja pitää vähä rälläköidä ja palat leikata tarkasti, jotta ei jää kantaan mistään.
Tuommonen laippa menee just ja just ilman navan reikien isontamista, kun niissä oli sen verran väljää.
Vaikka tuo kuvassa näyttää niinku olis jopa väärälle puolelle aurausta, niin takaoveen verrattuna on vielä joku puolisenttiä aurausta.

6
Octavia vRS I / Vs: Octaviaan uudet ajovalot
« : Kesäkuu 07, 2012, 05:16:19 ip »
Joo ei saa. Kannattaa teippaukseen hommata sellasta autojen liekkimaalaauksiin sun muihin tarkotettua, niin saa hyvän rajan.
Kromi ei lähe irti niinkuin jossain vanhoissa. Ja maali vaan suoraan tuohon kromin päälle, kyllä se pysyy.
Nuita tarvikevaloja saa sumuvalolla ja ilman, vissiin sama hinta.

7
Octavia vRS I / Vs: Octaviaan uudet ajovalot
« : Kesäkuu 06, 2012, 07:32:28 ip »
Hienoimmat valot: uudet tarvike valot ja vilkut 200e ja sisäosat kiiltävän mustaksi.

Nuo tarvikevalot lähtee helposti auki vakioihin verrattuna, mutta liimat joutuu kumminki repimään irti jos tuon kromikehyksen maalaa.

8
Octavia vRS I / Vs: Säädettävä alustasarja
« : Toukokuu 28, 2012, 10:28:57 ap »
Tilaa tuo ja kysele multa sitte tuv lappuja jos tarvista.
http://viewitem.eim.ebay.fi/TA-GewindeFahrwerk-TV--Skoda-Octavia-RS-1U2-2WD-9706/190527888877/item
Toimitusaika oli muistaakseni aika pitkä, mutta tulee ainaki perille.
Ite oon kyllä muuten tykänny tuosta.

9
Octavia vRS I / Vs: I-koppaisen Octavian omistajat
« : Huhtikuu 29, 2012, 09:54:32 ap »
Mulla teki joskus niin, että se vaan lakkas toimimasta ja kun käytti auton sammuksisa, niin rupes taas toimiin ;D
Tehny useamman kerran.

10
Octavia vRS I / Vs: I-koppaisen Octavian omistajat
« : Huhtikuu 20, 2012, 01:12:55 ip »
Tiedoksi vaan kaikille, että pyöreä vikavalo jossa 6 sakaraa tarkottaa kuluneita jarrupaloja edessä ja kun vaihdoin kytkimenkatkasimen, niin ei ole sen jälkeen auto sammunu kertaakaan.

11
Octavia vRS I / Vs: kylmäkäynnistys ongelmia....???
« : Maaliskuu 19, 2012, 07:11:12 ip »
Kyllä se ainakin toimii, käytin kyllä ennen valon syttymistä toisen navan liittimen irti, mutta niin laitoin takasinki ???
Tuo oli itelläkin mielesä ekana, kun muuhun en oo koskenu, mutta entiiä ::)
Hitsailin kyllä vetarin koloa, että jospa sinne piuhaan olis menny joku hitsinkipinä :D

12
Octavia vRS I / Vs: kylmäkäynnistys ongelmia....???
« : Maaliskuu 18, 2012, 11:04:26 ip »
Joo joskus pakkasella on ollu, että kone ei osaa ite antaa kaasua, että sitte kun ite painaa sitä, niin hörähtää käyntiin.

Osaako joku sanoa, mitä semmonen pyöreä vikavalo meinaa jossa on kolme sakaraa per puoli? Joskus vaan syttyy, nyt kun autolla ei ole ajettu talvena paljoa mitään.

13
Octavia vRS I / Vs: kylmäkäynnistys ongelmia....???
« : Maaliskuu 18, 2012, 01:40:16 ip »
Kokeile painaa kaasua, joskus auttanu, jos ei ole muuten lähteny.

14
Octavia vRS I / Vs: Takarenkaiden auraus
« : Maaliskuu 16, 2012, 05:36:09 ip »
Testasin nyt että kun autoa nostaa, niin auraus menee hyvin pieneksi, mutta taas madaltaessa se on aivan pielessä.
Katottiin sitten veljen autosta, niin siinä oli puupalikalla kattoessa rengas melkeen täysin suorassa.

Saan nuo palikat pilkkahintaan, niin pitää kokeilla. 8cmx8cm palikat ja niitä sitte muokkailen ite.
Se vaan pitää asentaa niin, että paksumpi puoli osottaa auton keulaan.

15
Octavia vRS I / Vs: Takarenkaiden auraus
« : Maaliskuu 15, 2012, 11:41:03 ip »
Tuohon ei vehkeitä tarvi, kun näkee jo ilman puunpätkää että aurasta on pirusti.
Tuo pitäs olla jotain 3mm luokkaa ja tuosa on ainaki yli 10mm.

Jos siis ajan niin että vasen rengas on jäällä ja oikea asfaltilla, niin takapää kääntyy vasemmalle..
Jospa sitä teettäs tollasen 2mm erolla olevan, niin ei voi kovin pahasti mennä pieleen.
Pitäs se nyt silmämitalla saada kuntoon, ennenku lähetään tarkempaan säätöön :D

Laittoin siis puunpätkän vanteen takaosasta niin että se on oven kans samassa kulmassa ja siinä vanteen etuosassa oli sitte se yli sentin rako, joten aika mahoton auraus.
Taka akseli on niin reilussa kulmassa, kun on madallettu niin palio.

Sivuja: 1 2 3 ... 10