Todennäköisesti tuo säätöventtiili on rikki jos kompura on tyypiltään 1KO 820 803 ja tuo numerolla 1 merkattu osa:
http://www.my-gti.com/1038 on ehjä,jolloin numerolla 2 merkattu ruuvi pyörii mukana,elikkä kompura ei ole leikannut kiinni.
Tuo säätöventtiili on se osa johon sähköjohto tulee kiinni ja se on kiinni lukkorenkaalla ja sen ehkä pystyisi vaihtamaan kompuran ollessa paikallaan.(itsellä vw jetta jota tutkiskelin venttiilin vaihto operaatiota suunnitellessa,luultavasti tilaa on skodassa saman verran)
Tuo edellisessä viestissä mainittu myynti ilmo on minun,ehdin hätäpäissäni ostamaan tuon venttiilin,ennen kuin selvisi,että saan takuuseen uuden kompuran tässä juttua tuosta:
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=2373.0Tätä säätöventtiiliä ei saa suomesta varaosana,näin olen ymmärtänyt ja merkkihuollolla kun on vastuunsa niin eivät varmaankaan senkään tähden ole alkaneet vaihtamaan tuota venttiiliä,koska tuo työ on kuitenkin suuri jos kompressori otetaan pois venttiilin vaihtoa varten.
Tuntuisi vähän vaihtelevan merkeittäin nuo maahantuojan/valmistajan korvaus osuudet muutenkin tämän asian tiimoilta,tuota kompressoria kun on käytetty koko konsernin(VAG) autoissa.