Moro
Oon ymmärtäny että kyseessä aika savotta. Mulla korkeussäädettävä H&R alustasatsi. Auto on mulle uusi ja se on tontissa. Kesällä ihan asiallinen, mutta mitenköhän talvi.
Kertokaas nyt tyhmälle, että miten helvetissä te saatte nostettua auton joka kulmasta tasan tarkkaa silleen, että jostain kulmasta auto ei oo matalammalla tai korkeammalla? Nyt kun mietitään, että sillä työkalulla rupeet kiertämään niitä kierroksia, jotka on pirun tiheitä, miten ikinä voit olla sata varma, että joka kulma säädetty tasan samalla tavalla? Vai pitääkö olla neliölaskin vieressä ja olla tosi tarkkana, että monta kierrosta nyt sitten oikeasti oot ottanut ylös tai alas? Toki mittanauhalla tasaisella varmaan voi mittailla auton eri puolilta sitten, mutta ??
Ideoita kaivataan.
Kiitos
T: Lasse