Kyselinkin täällä pientä kolahdusta kytkintä nostettaessa, ja kytkimen vaihdossa sekin selvisi. Massavauhtipyörässä oli melkein sentin klappi ja kytkinlevyn booriosan niittaus kitkapintaan päässyt falskaamaan ja levyn keskiosa liikkui ainakin 6mm ja oli syönyt liikkuessaan jo metalliakin ja reittiä ulos syvennyksestään. Jousenpaloja löytyi hieman joka kolosta. Olisi voinut posahtaa milloin tahansa ja olisi varasti tehnyt mm. kampiakselin pään booreille mukavaa jälkeä.. Todella heppoisen näköinen rakenne oli kytkinlevyn niittauksessa. Nyt paikallaan Valeon uusi kytkin jäykällä vauhtipyörällä ja tuntuma kuin uudessa autossa. Jos kytkin alkaa reistata, esim. niin kuin meillä, eli ei irota kunnolla ja aamulla lähtiessä pakki piti laittaa ykkösen kautta ettei rusahda, niin eikun kytkin vaihtoon.
Ja autolla ajettu 205 000km ja 95% matka-ajoa eikä autolla ole koskaan "russattu". Kuinkahan originaali kytkin kestää, jos tehoja oikeasti alettaisiin ulosmitata joka valoissa...?