Ensimmäiseksi herää kysymys miksi ketju pitää vaihtaa? Jos tarvitsee pelkkä ketju ja kiristin vaihtaa, niin saat varmaan edullisemmankin tarjouksen.
Omaani vaihdoin imupuolen nokka-akselin, kun vaihdoin bensapumpulle H2Sport rulla käytön.
Osia ei tarvitse käytännössä vaihtaa kuin ketju ja kiristin. Liike tietysti turvaa selustansa ja takuu asiat vaihtamalla muutkin osat samalla kun ne irroitetaan.
Tästä linkistä näet kannen osat
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5934227-A4-DTM-2-0T-FSI-S3-intake-cam-swap Imupuolen akselin irroittamalla saa ketjun ja kiristimen vaihdettua ja jakohihna saa olla paikallaan. En muista oliko ketjussa jatko lenkkiä, jos ketjun saa katkaistua niin
nokka-akseliakaan ei tarvitse irroittaa.