vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Esittele itsesi

Kipi

  • Vieras
Kipi, Järvenpäästä. Kolmas RS malli alla Ocu II tdi combi (2xfabia rs aikasemmin). Eli skodailtu on jo vuosikausia. Tosin ocu RS menossa vaihtoon neliveto kuumeen alta pois, mutta onneksi jää vielä skodaa edustamaan octavia scout.


Poissa JanMec

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 37
  • Golf V variant Tsi
    • Profiili
Moro vaan kaikille! Eli JanMec, asustelen tällä hetkellä 10300, mutta suurimman osan ajasta vietän akselilla Vantaa-Kerava

Autona tällä hetkellä Ocu RS Combi -07 diesellinä, kilsoja tulee mulle noin 60-70 k vuodessa.

Auto ollut mulla vain 2 viikkoa joten yhtä hymyä ollaan vielä.

Perheestä löytyy myös Fabia Combi.

Toinen Skoda mulle, mulla oli myös ennen Pick-up -97 kun rakensin taloa.

Muita VAG pelejä on sitten ollutkin; 2 seattia ja 4 Golf IV koppaista.


Poissa mjarno

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 5
    • Profiili
Terve! mjarno eli lyhyesti Jarno vaan  ;). Asun vantaalla korson kupeessa ja auto alla on 04- farkkuocu, jolla ajettu noin 120000. Tekniikkaa on paranneltu sieltä täältä, mikäli se ketään kiinnostaa heh heh :P
-Jarno


Poissa KJ

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 4
    • Profiili
Moro kaikille!
Olihan sitä tännekin rekisteröidyttävä. Eli KJ, Espoosta. Työsuhdeautona 2008 marraskuun alussa rekisteröity Ocu II RS TDI CR Combi, Race Blue värisenä. Muuten ihan vakio, paitsi että H&R:n tontitussarja tuli heitettyä alle. 12800km on nyt reilun 2kk:n aikana tullut ajeltua, ja ihan kohtalaisen hyvältä autoltahan tuo vaikuttaa.

Aiemminkin on ollut VAG konsernin autoja mm. Golf IV 1.9 TDI ja Golf V 2.0 TDI DSG. Sekä iso liuta Bemareita, joiden harrastamista harjoitetaan edelleen.  8)
Ocu II RS TDI CR Combi -08 Race Blue
BMW 325i Cabrio M-Tech II -91 Diamantschwartz metallic


Poissa Kemizti

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 6
    • Profiili
Moro!

Päätin sitten rekisteröityä tänne, vaikkei vRS olekkaan toi uusin kuljetin.. josko täältä vaikka irtoaisi hyvää tietoa, vinkkiä yms.

ja sitten heti yksi kysymys varsinaisille vRS miehille/naisille.. pääseekö teidän ratapäiville osallistumaan (maksamalla toki) vaikkei vRS:ää omistakkaan ??

jeps, siis meikä on Eero "Kemizti" Honkala, mansesta.. autona on toi allekirjoituksen vehjes.. näillä mennään..  ;D
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 10, 2009, 11:49:07 ap kirjoittanut Kemizti »
Octavia II Combi 2,0TDI -06


Poissa HenTo

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 94
  • A4 B8 2.7 TDI, Ex Octavia RS TDI :(
    • Profiili
Tervehdys vaan tasapuolisesti kaikille!

Dodii, pistin sitten jäsenhakemuksen eteenpäin kun kummasti huomasin että aikaa tulee vietettyä kulkineen ja foorumin kanssa jo luvattoman paljon (ainakin vaimon mielestä). Tuntuu taas siltä että pelkästä kulkuneuvosta on tullut harrastus. Edelliset autot ovat olleet suurimmaksi osin Fordeja, joten nää Skodat tai yleensä VAG on mulle ihan uus juttu.

Asustelen nelihenkisen perheeni kanssa Porvoossa ja työt kutsuu aina arkisin Helsinkiin, jossa palloilenkin Räsällä turvallisuusjärjestelmiä huoltamassa, oikeastaan Loviisa-Hyvinkää-Hanko akselin sisäpuolella, joten kilometrejä tulee ihan mukavasti eli varmaan kolmen vuoden päästä auto on jo kuutiona ;D

Kuinka päädyin Sokotaan johtunee osin siitä että faija osti Octavia L&K -08 joka osoittautui ihan kelpo peliksi ja tarkoitus oli hommata myös suhteellisen pirteä ja taloudellinen kärry, jolloin RS sai aika vahvan aseman ostolistalle. Tyytyväinen olen ollut ja näillä mennään...


Poissa Vepi

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 14
    • Profiili
Moro,

Tuore Octaviaräsän omistaja ilmoittautuu! Täyden suoran Volvo-omistushistorian (240,740,745,V90) jälkeen pihaan kulkeutui maanantaina sininen '06 TFSI Combi. Käytössä on edelleen myös tuo '98 Volvo V90. Oleskelen ja asustelen Hyvinkäällä, joten suurin todennäköisyys havainnointiin lienee Mäntsälä-Hyvinkää-Helsinki -kolmion sisäpuolella.

Alkukilometreillä on vielä totuttelemista takavetolinttojen jälkeen, mutta jo viime kesän koeajojen jälkeen totesin auton istuvan lapaseen erittäin hyvin, nyt tuli sitten hairahdettua. Aut... Skoda ;D on aiemmin ollut liisarina ja on tummennettuja takaikkunoita lukuunottamatta alkuperäisessä kuosissaan. Pieniä kosmeettisia ja teknisiä on jo suunniteltu: kesäksi alle tulee 18" kiekot, maskin ja etupuskurin ritilöinti maalataan korin väriin, madallus, ulostulo(t) uusiksi, yms.

Autolta toivon huolettomia ja mukavia kilometrejä, kaikkea sitä joihin jo Volvojen kanssa ehdin tottumaan.

Gender: Male
Long Dick: No
Own a Volvo: Yes


Poissa Sampza

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 510
  • www.skystyle.fi
    • Profiili
onnea Vepi auto valinnasta. toivotaan että tulee paljon huolettomia kilometrejä. itse kahden japski riisikipon jälkeen siirtynyt skodaan ja 2,5v ollut tyytyväinen omistaja. :)
nykyinen: Nissan Almera GTi Evolution TA
ex: Skoda Octavia RS '01


Poissa a.link

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 431
    • Profiili
Volvo V90 viimeisiä kunnon Volvoja!
Onnittelut täältäkin ja tervetuloa RS-kuskiksi.


Poissa sepu

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 601
    • Profiili
sepu terve tyrväältä  ;D
pari viikkoo kruisattu -03 octavia rs:llä eikä viä pahaa sanottavaa


T: entinen opelisti
faster than a fast thing going fast


Poissa Vesku81

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 8
  • Octavia vRS Combi 2.0TFSI -07
    • Profiili
Tervehdys, tuore mustan -07 rs farmari Octavian omistaja ilmoittautuu. Nyt pari päivää ajeltu ja on vielä vain positiivisia ajatuksia hankinnasta. Meikäläisen voi nähdä pyörivän Salon seudulla.

-Vesku


Poissa MM77

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 51
    • Profiili
Moi.

Tuli hommattua elämäni ensimmäinen ei japanilainen auto. Skoda Octavia Rs HB -08 valk. Nyt kuukauden tullut kurvailtua tällä räsällä ja tyytyväinen olen ollut.. ;) Espoon suunnalla tulee liikuttua..


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
Moi.

Tuli hommattua elämäni ensimmäinen ei japanilainen auto. Skoda Octavia Rs HB -08 valk. Nyt kuukauden tullut kurvailtua tällä räsällä ja tyytyväinen olen ollut.. ;) Espoon suunnalla tulee liikuttua..

Tarrat lasiin niin tunnistaa  ;D Ite ajelen Leppävaaran suunnalla.


Poissa saam

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 11
    • Profiili
Moro.

Matti päijät-hämeestä Lahden läheltä, säiliöautonkuljettajana (palavat nesteet). Autona Skoda Octavia RS -01


Poissa rotor3

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 31
  • sotka
    • Profiili
Morijenttes! minä olen Janne kuopiosta, olen nyt ajellut fabialla reilun vuoden (fabia sport combi 1.9tdi -08) ihan oon tykänny mitä nyt jarrulevyjä joutuu vaihtelee takuuseen n.2vk välein :)
kaiken näköstä tullu laiteltua siihenkin tuolla siitä enemmän http://www.minunauto.com/auto/13819
ite työskentelen skoda liikkeessä vaihtoautokunnostajana eli jos auton fiksailuissa joku tarvii apuja nii voi kysellä ossaan ehketi jopa neuvoo!
eihä tuo ole rs eikä niinkää sporttinen lähinnä näyttää maasturi/scoutti rumilusta mutta yllättävän vikkele se rupee olee, vakiona penkissä näytti 121hp/285nm mutta nyt pikkasen enemmän! tulevaisuudessa pitäs siihe 200hv kerhoo päästä ehkä jopa jo ensi kesänä :)
oma kulkine: Skoda fabia sport combi 1.9tdi -08
tyttöystävän: bmw 116i -08
reiluako no en tiijä :)