vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Uusi keskustelualue aukaistu Fabia RS II

Jukka · 383 · 301161

Poissa Matijas

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 14
  • Fabia Combi RS vm -10
    • Profiili

Kivalta tuntuu. Täytyy alkaa seurata polttoaineenkulutusta vähitellen. Katsotaan, mitä mieltä ajotietokone ja todellinen kulutus ovat toisistaan  ::)


Poissa Keni1

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 32
    • Profiili
Pakko oli tulla vähä leuhkii, sain vihdoin viimein autokaupan valmiiksi ja ostin tänään Polo GTI:n, joten toistaiseks on Skodat hyllyllä ja pitkään...Polo on 100 kertaa makeempi kuin RS aivan mielettömän siisti kun sen näkee livenä, ei oo missään kohtaa mitään valittamista ei voinu muuta ku ostaa pois, tällästä mä oon aina halunnu...suosittelen kaikille laatutietoisille. Auto tulee mulle vasta tammikuun lopussa joten pitkään joutuu Golfilla vielä sinnittelemään...mut kyllä hyvää jaksaa oottaa, ompahan kesäkin sit lähempänä ;)


Poissa betamax

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 212
  • ex. facelift vRS TDI -09
    • Profiili
Keni1: Eikös siinä Polossaki ole kumminki se sama kone ja dsg vaihteisto? Sehän oli ihan paska?
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 19, 2010, 10:36:02 ip kirjoittanut betamax »


Poissa Tunpero

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 12
    • Profiili
Pakko oli tulla vähä leuhkii, sain vihdoin viimein autokaupan valmiiksi ja ostin tänään Polo GTI:n, joten toistaiseks on Skodat hyllyllä ja pitkään...Polo on 100 kertaa makeempi kuin RS aivan mielettömän siisti kun sen näkee livenä, ei oo missään kohtaa mitään valittamista ei voinu muuta ku ostaa pois, tällästä mä oon aina halunnu...suosittelen kaikille laatutietoisille. Auto tulee mulle vasta tammikuun lopussa joten pitkään joutuu Golfilla vielä sinnittelemään...mut kyllä hyvää jaksaa oottaa, ompahan kesäkin sit lähempänä ;)

Ja mitäs v*ttua sä siitä polosta tuut tänne leuhkii, mee vaikka ultimatevw-foorumille kirjoittelee ;)


Poissa Litti

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 234
    • Profiili

P....le, eihän hankitut Barzetan Player Black (7x16, 5x100, ET38) talvivanteet sovi autoon ollenkaan. Näkö on kyllä OK, mutta kun ei mahdu alle, niin ei mahdu.

Temmi: Oletko jo omia vanteitasi päässyt kokeilemaan? Varaudu pahimpaan.

Siirryin plääniin B ja tilasin hätäpäissäni Skodan omat Atriat...


- Litti
Citigo 75 Dynamic


Poissa a.link

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 431
    • Profiili

Poissa Litti

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 234
    • Profiili
Miksei mahdu? Ottaako kiinni jarrusatulaan?

Juuri näin, vanteen puolat ottaa jarrusatulaan kiinni. Eikä ole ihan lähelläkään sopimista. Silmämääräisesti ja sormikopelolta sanoisin, että ainakin 10 mm:n speiceri olisi tarvittu väliin.

- Litti
Citigo 75 Dynamic


Poissa Temmi

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 52
  • Tulossa Ocu III Combi vRS
    • Profiili
ääh! no pitää heittää sit isäukolle noi Barzetat, laittakoon omaan Fabia Combinsa alle ku seuraavan kerran uusii kesärenkaat, siihen ne pitää ainaskin sopia ;D no ne Atriat pitäs sit ilmeisesti sopia?? paljonko jouduit kustantaa ko. vanteista?

Itellä on perjantaina vasta auton luovutus ja launtaina oli tarkoitus laittaa alle talvirenkaat, mutta mutta... taitaa jäädä laittamatta...
Tulossa Corrida Red Octavia III Combi vRS 2.0TSI man.

- ex. vRS Fabia 1.4TSI DSG7 (2010)


Poissa Litti

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 234
    • Profiili

Itsellänikin on luovutus vasta perjantaina, eli hinta-/sopivuuspäivtyksiä tulee viikonloppuna...

- Litti
Citigo 75 Dynamic


Poissa Temmi

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 52
  • Tulossa Ocu III Combi vRS
    • Profiili
siis sulla on auton luovutus vasta perjantaina? mites sä olet sitten kokeillut vanteita autoon, vai oletko toimittanut talvirenkaat liikkeelle alle laitettavaksi?
Tulossa Corrida Red Octavia III Combi vRS 2.0TSI man.

- ex. vRS Fabia 1.4TSI DSG7 (2010)


Poissa Litti

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 234
    • Profiili
Liikkeessä on kaikki tähänastiset kokeilut tehty...
Citigo 75 Dynamic


Poissa Temmi

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 52
  • Tulossa Ocu III Combi vRS
    • Profiili
eli sullahan oli sit 205/45/16 kitkat ostettuna, ilmeisesti noille Barzetoille asennettuna? noi Atriathan oli 16-tuumaiset, niin lupasko liike sitten niiden sopivuuden Räsään? kuiteskin joidenkin 16" vanteiden tulee purkkiin sopia, vanteiden sisäpuolen mittoja kun ei tiedä, niin vaikea edes katsella muita korvaavia vannemalleja, kun pitäisi melkein päästä kokeilemaan alle....

tossa Räsässä ilmeisesti Elba 16" (vai oliko peräti se Atria 16")
http://www.nettiauto.com/skoda/fabia/3563719

en tiedä sopisiko ensimmäinen talvivanne-ehdokkaani Dezent RE 16" sitten Räsän alle:
http://www.rengaskauppa.net/kuvat/vanne/iso_dezent-re.jpg

Tulossa Corrida Red Octavia III Combi vRS 2.0TSI man.

- ex. vRS Fabia 1.4TSI DSG7 (2010)


Poissa Litti

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 234
    • Profiili
Taitaa tossa Nettiauton kuvassa olla tosiaan nuo Elbat.

Kitkat on tosiaan ostettu, joten 16" vanteissa pysytään. Linkin takana kuva, jossa Atriat alla 205/50-16 talvirenkailla. Ainakin nämä näyttävät sopivan...

http://www.tietolitti.fi/documents/Atria_RS.jpg

- Litti
Citigo 75 Dynamic


Poissa Keni1

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 32
    • Profiili
Pakko oli tulla vähä leuhkii, sain vihdoin viimein autokaupan valmiiksi ja ostin tänään Polo GTI:n, joten toistaiseks on Skodat hyllyllä ja pitkään...Polo on 100 kertaa makeempi kuin RS aivan mielettömän siisti kun sen näkee livenä, ei oo missään kohtaa mitään valittamista ei voinu muuta ku ostaa pois, tällästä mä oon aina halunnu...suosittelen kaikille laatutietoisille. Auto tulee mulle vasta tammikuun lopussa joten pitkään joutuu Golfilla vielä sinnittelemään...mut kyllä hyvää jaksaa oottaa, ompahan kesäkin sit lähempänä ;)

Ja mitäs v*ttua sä siitä polosta tuut tänne leuhkii, mee vaikka ultimatevw-foorumille kirjoittelee ;)

No mitäs veetä mä sinne menisin elvistelee ku niillä on iha yhtä hyvii vehkeitä itellään  ;D


Poissa Keni1

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 32
    • Profiili
Keni1: Eikös siinä Polossaki ole kumminki se sama kone ja dsg vaihteisto? Sehän oli ihan paska?

Oliko en mää muistaakseni ihan paskaks oo haukkunu, ei vaan ollu hevosenpotkuu myllyssä, ei ollu mulla karkkipäivä kun Skodalla ajoin, sen sijaan mulla eilen karkkipäivä vaikka en päässy ku istumaan ja ihailemaan Poloa, siinä on vissi ero. Ei siis ollu pienintäkään ongelmaa jättää Skodaa ostamatta ja jatkaa Golfilla ajoa, mutta Polo GTI oli pakko ostaa vaikka järki sano että on muuten aivan ketun kallis auto ei mitään järkee, tunne ja halu voitti järjen tällä erää joten Polo tulee ja sillä sipuli. Käykää ny iha vittullessanne edes vilkasemassa sitä Poloa vaikkeitte ostaiskaan, näytillä esim. Vantaan Airport Centerissä, koeajolle pääsee tuota pikaa...mulle tulee just samanlainen valkonen kaunotar mut neliovisena.

Skodan 'laatu' ja ulkonäkö menettelis jos mylly olis tosiaan potkivaa sorttia, muutenhan se ei hirmu sporttinen koppa oo. Poloon on laitettu huomattavasti potkivampi kone johan sen ajatki kertoo, radalla huomattavasti nopeempi kuin esim. aika tykki Civic R, repikää siitä. Tosiaan Polo on niin makee että sen vois ottaa jopa sillä 1.2 TSI koneella jos hinta olis huomattavasti alempi ;D

Videoo: http://www.youtube.com/watch?v=HbjWSziMZZ8 kyllä lähtee...