vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

BSR Stage1 + OcuII vRS

Poissa -jani.-

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 19
    • Profiili
Hei,

Laitatin autooni eilen BSR:n Stage1 (PPC3) ja on muuten rähee!
Jonkin aikaa joudun hakemaan järkevää paikkaa, mistä ko. modifikaation sai toteutettua.
Lähinnä tämä ongelma oli kun ollaan mansessa.

Tiedoksi muille, jotka mahdollisesti saman ongelman kanssa painii.

http://www.vmsracing.fi/

Okey, on Volvo painotteinen, mutta osaa tehdä näköjään muutkin merkit.

terveisin
hymyilevä BSR mies  :)
-j-


Poissa Peraa

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 12
  • RS diesel III -13 Ex: RSdiesel -11;-10;-07
    • Profiili
Paljon makso? Mitäs lukemat nyt sanoo? Onko vaikutusta DPF:n toimintaan?


Poissa -jani.-

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 19
    • Profiili
Moi,

En juurikaan sanoisi ko. asiaan kiinnittävän huomiota... Voi olla, että tuota ns. nypytystä on vähän, ihan pienillä kierroksilla, mutta ei voine sanoa, että olisi haittaavasti.

DSG:llä kun ajelen, niin S-asento on monesti päällä, jotta saa nuo kierrokset "oikeille" alueille. D-asentohan vaihtaa niin nopeasti, ettei oikein ehdi nauttimaan.

Tien päällä on loistava, ohitukset matkanopeudesta 83km/h -> sujahtaa nopeasti ja vaivatta, onneksi on suvikumit jo alla. Samoin 105km/h noukkii aikas kivasti 500-sarjan bemaritkin  :P

Hinta on sidonnainen valuuttaan = BSR:n sivuilla olevaan hinta, mutta mielestäni on hintansa väärti. http://en.bsr.se/products/
Ja sai siittä hivenen pois, mutta ei kovin paljoa...

Omaan autooni ohjelmointi suoritettiin PPC3 -laitteella, joka on desing-tuunauslaite. Tulisi melkein jättää autoon, pysyvästi ja  näkyvästi.

Siis yhteenvetona annan täydet kymmenen pistettä, mutta korostetaan, että on vielä suht. uusi tuttavuus. Vaimo kehui, että joudun maksamaan hänen ylinopeussakot, mitähän lienee tarkoittanut. BSR:n merkit laitoin perään ja kylkiin, liekö amatöörimäinen moka? Saa kommentoida.

Terveisin
-jani.-
-j-


Poissa TomR_S

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 123
    • Profiili
Merkit pois.

Miksi et teetättänyt jossain customi softaa?Rahaakin olisi säästynyt vaikka olisit joutunut 200km matkustamaan.
-Hey we all know how we gonna die, baby. We gonna crash & burn."


Poissa -jani.-

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 19
    • Profiili
No niin,

tuo oli aika helppo juttu ja onko oikea sana sanoa, että luotanko enemmän ns. kaupalliseen tuotteeseen?

-jani.-
-j-


Poissa TomR_S

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 123
    • Profiili
Ei se ammattilaiselle ole se customin teko homma eikä mikään. N.3h menee aikaa..saa dynot ennnen ja jälkeen joista taatusti näkee mitä tehot on..Voi myös itse vaikuttaa että millaisen softan haluaa.
Noissa "kaupallisissa" vaan maksaa usein sen 200-300€ enempi kuin customista.

Itse luotan enempi customiin ammattilaisen tekemänä..Jokainen auto kuin on erillainen.
-Hey we all know how we gonna die, baby. We gonna crash & burn."


Poissa Mika.L

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 14
    • Profiili
Tuli kans laitettu Turbotecin ohjelmisto. Vakio teho oli 211hv ja 291nm ja nyt on 257hv ja 369Nm.
Eikä pystyny kauan ajeleen kun by bassin kalvo räjähti. Ahdot on ny 1.2 luokkaa
Uutta by bassia odotellessa;)


Poissa Kri

  • Administrator
  • Apukuski
  • *****
    • Viestejä: 414
    • Profiili
Toi DSG:n softa rajoittaa käsittääkseni tota huippuvääntöä. Eli tuliko DSG myös optimoitua tolle uudelle softalle ? Muuten taitaa olla niin että ton softan antamasta lisäväännöstä ei paljon hyötyä ole. Oletkos käynyt mittauttamassa noi uudet tehot ?