Moi,
En juurikaan sanoisi ko. asiaan kiinnittävän huomiota... Voi olla, että tuota ns. nypytystä on vähän, ihan pienillä kierroksilla, mutta ei voine sanoa, että olisi haittaavasti.
DSG:llä kun ajelen, niin S-asento on monesti päällä, jotta saa nuo kierrokset "oikeille" alueille. D-asentohan vaihtaa niin nopeasti, ettei oikein ehdi nauttimaan.
Tien päällä on loistava, ohitukset matkanopeudesta 83km/h -> sujahtaa nopeasti ja vaivatta, onneksi on suvikumit jo alla. Samoin 105km/h noukkii aikas kivasti 500-sarjan bemaritkin
Hinta on sidonnainen valuuttaan = BSR:n sivuilla olevaan hinta, mutta mielestäni on hintansa väärti.
http://en.bsr.se/products/Ja sai siittä hivenen pois, mutta ei kovin paljoa...
Omaan autooni ohjelmointi suoritettiin PPC3 -laitteella, joka on desing-tuunauslaite. Tulisi melkein jättää autoon, pysyvästi ja näkyvästi.
Siis yhteenvetona annan täydet kymmenen pistettä, mutta korostetaan, että on vielä suht. uusi tuttavuus. Vaimo kehui, että joudun maksamaan hänen ylinopeussakot, mitähän lienee tarkoittanut. BSR:n merkit laitoin perään ja kylkiin, liekö amatöörimäinen moka? Saa kommentoida.
Terveisin
-jani.-