vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

nykiminen

Poissa turbo

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 6
    • Profiili
hei onko kellään.kokemusta lähtee hyvin käyntiin. ja vetää kiihtyy normaalisti mutta nykäsee silloin tällöin. eli normaalit tyhjänäkäynti kierrokset. putoaa yhden viivan väli alaspäin ja sitten korjaa normaaliin kieroslukuun ja käyntiin.käy tyhjänäkäyntiä sitten normaalisti.ajaessa saatta silloin tällöin nykästä. polttoaineen pumpun johtosarjat on korjattu että pensan.saannissa ei pitäisi olla siinä ongelmaa. nuo pyöriä ja koppa on vaihdettu jonkun aikaa sitten mootori on 1.6 AEE kone minulla on tässä malissa vain yksi puola. niin terterillä katsottu  ei antanut mitään vika koodia näytti 0  
 :) vika korjautui kun ostin vara-osa liikkestä lisäainetta joka laiteetaan tankkiin putsaa polttoaine järjestelmän ja suuttimet auton käydessä ja ventiilit eli  nyt toimii moitteita suositten jos muillakin nykii. ja on samoja ongelmia saatavana vara-osa liikeistä kautta maan.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 31, 2010, 02:57:56 ip kirjoittanut turbo »


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
Mulla ainakin silloin tällöin kun kiihdyttelee normaalisti niin hieman pätkäsee jossain 2500-3000 kierroksen kohdalla ja taas vetää normaalisti. En tiedä mikä voi olla?
Kuitenkin huollossa kun oli niin mitään vikakoodeja ei antanut joten ei kai siellä mitään ainakaan pahasti voi olla rikki  :)


Poissa Micho

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 11
    • Profiili
Mulla ihan samanlaisia oireita kun L.A.T.E. kuvailee. Pätkäsy tuntuu ainakin 1 ja 2 vaihteella isommilla en ole huomannut.


Poissa Ireland

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 507
  • VW Golf 1.4Tsi GT -07
    • Profiili
Täällä mennään myös samoilla oireilla, kuin L.A.T.E:lla ja Micholla. Jokin aika sitten auto oli 120tkm määräaikaishuollossa ja nykimistä tutkittiin perstuntumalla ja tietokoneella tsekattiin vikakoodit (0). 
Ex Skoda Octavia vRS -04
Ex Subaru Impreza WRX -04
Ex Skoda Fabia vRS -03


Poissa OOpee

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 34
    • Profiili
Mulla teki tuota noin 45 tkm ja sitte palo 1 pytyn puola.  :)
20 vt turbo