vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Lohkolämppäristä.

Vieras · 10 · 7095

Naukkis

  • Vieras
Asentelin tuossa viikonloppuna lohkolämppärin ja piti vielä laittaa tuo sisähaara ja pistoke sisätilan puhallinta varten mutta jäi vielä laittamatta, jos jollain on tuo sisähaara niin viitsisittekö katsoa (tiisseli rs), mistä sisähaara on tuotu sisään. Ei noin äkkiseltään löytynyt rintapellistä reikää, eikä viittis uuttakaan tehdä.(Äkkiseltään näytti, että akkukotelon ja akun poisotto ois voinut paljastaa jonkun läpiviennin, ei viittis koko konehuonetta purkaa ;-))


Hasty

  • Vieras
Mulle asennettiin juuri viime viikolla skodalla lohkolämppäri (Tiisseli rs). Kyllä se sen sieltä apukuskin puolelta vei irroittamalla sen muovin tuosta etulasin alta kourusta. Sieltä löytyy valmis läpivienti, mutta pikkasen joutuu ujuttelemaan, jotta saa piuhanpään sisälle purkamatta hanskalokeroa irti.


Naukkis

  • Vieras
Mulle asennettiin juuri viime viikolla skodalla lohkolämppäri (Tiisseli rs). Kyllä se sen sieltä apukuskin puolelta vei irroittamalla sen muovin tuosta etulasin alta kourusta. Sieltä löytyy valmis läpivienti, mutta pikkasen joutuu ujuttelemaan, jotta saa piuhanpään sisälle purkamatta hanskalokeroa irti.
Kiitokset tästä, tämä helpottaa jo kummasti. Täytyypi jatkaa asentelua ens viikonloppuna  ;)


Poissa miksa

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 128
  • Occu II RS TDi, Corrado G60 -91, Polaris XLT 600
    • Profiili
Kävin tilaamassa Lohkolämppärin ja sisäpistokesarjan. Oli mielestäni aika tyyris. Hinta on 300€.
Pitää jutella toisen myyjän kanssa siellä varaosaliikeessä hinnasta kun hakee.


Poissa keranen86

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 8
    • Profiili
Löytyykö bensa RS:stä myös apukuskin puolelta läpivienti?
Muistelisin, että jostain luin että porukka oli vetänyt läpiviennin akun takaa kuskinjalkatiloihin ja sieltä apukuskin puolelle.
Kertokaa kuinka teillä tämä operaatio on hoidettu.


Poissa Belhan

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 24
    • Profiili
Löytyykö bensa RS:stä myös apukuskin puolelta läpivienti?
Muistelisin, että jostain luin että porukka oli vetänyt läpiviennin akun takaa kuskinjalkatiloihin ja sieltä apukuskin puolelle.
Kertokaa kuinka teillä tämä operaatio on hoidettu.

Apukuskin jalkatilasta löytyy passeli läpivienti, löytyy hanskalokeroa irroittamatta. Sieltä on oman bensa räsän sisähaara tuotu. Akun takaa löytyy sitten isompi läpivienti josta saa tuotua näppärästi esim 50mm2 virtakaapelin sisälle :)
-06 Combi TFSI-


Poissa keranen86

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 8
    • Profiili
Jos jollain löytyis kuvia viel asennuksesta olisin erittäin kiitollinen.


Poissa Dumlir

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 18
    • Profiili
Lainaus
Apukuskin jalkatilasta löytyy passeli läpivienti, löytyy hanskalokeroa irroittamatta. Sieltä on oman bensa räsän sisähaara tuotu. Akun takaa löytyy sitten isompi läpivienti josta saa tuotua näppärästi esim 50mm2 virtakaapelin sisälle :)
Jos löytyy kuva mistä tuo kohta löytyy ni oisin varsin kiinnostunut. Itse kun olen löytänyt vain hanskalokeron takana olevan läpiviennin mikä on jo "varattu" vahvistimen johdolle.


Poissa JaVa^

  • Administrator
  • Tallipäällikkö
  • *****
    • Viestejä: 2429
    • Profiili
Mahdollisia läpivientejä pohdittu tuolla: http://www.vagarena.fi/index.php?topic=7362.0. Kuvia ei kyllä tunnu oikein mistään löytyvän...


Poissa tonee

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 54
    • Profiili
Itse asentelin tuossa viime vkl calixin letkulämppärin ja sisähaaran, hintaa tuli motonetistä ostetuille
rojuille noin 200€. Asennukseen meni aikaa noin 3h, kannattaa muuten katsoa defan ohjeesta miten
he neuvovat laittamaan sen letkulämppärin, huomattavasti helpompi asentaa defan ohjeilla. Calixin ja
defan vastukset kuitenkin lähes identtiset.