Itsellä oli hieman vastaavaa ongelmaa. Tosin jo ihan suoraa ajaessa rupes abs pykimään, kunnes syttyivät abs ja luistoneston vikavalot. Syynä oli välys etupään laakerissa, minkä johdosta anturi ei toiminut oikein.
Jep, itse huomasin saman että rupesi suoraan mennessäkin pykimään ja lopulta kun se vikavalo tuli kerran tauluun niin on syttynyt sen jälkeen heti käynnistyksessä. Jouduin kaivamalla kaivamaan vanhan 704 VAG-COMin, kun uudella piuha ei toiminut, mutta sain selville että oikea abs:n anturi oli pimeänä, ja johtuu juurikin tuosta että laakeri on "pullahtanut" muutaman millin ulospäin apparin puolelta jolloin anturi ei saa signaalia :/
Sama homma oli uutena vuotena kuskin puolen laakerin kanssa, mutta silloin rupesi ensin kuulumaan nitinää (joka johtui siitä että jarrupalojen kannatinrauta otti kiinni jarrulevyyn kun levy tuli navan mukana ulospäin) ja sen jälkeen kerrasta jarruttaessa tuli vikavalo tauluun..
Pitää ensi viikolla ottaa napa irti ja käyttää jossain prässättävänä (TAAS).
Kiva huomata etten ole ainoa näiden etulaakereiden ongelmien kanssa
Oliko muuten alkuperäinen laakeri mikä sulla antoi periksi Limowreck?
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 30, 2010, 10:54:20 ip kirjoittanut Dalgor_ »
Oli ennen Fabia RS. Nyt Seat.