vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

18" neptune vanteet

Poissa supe

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 276
    • Profiili
elikkä mikä on noissa rs:sään saatavissa 7,5x18 neptune vanteissa et? en löytänyt netistä missään ja ei jaksais ruveta irrotteleen autosta ja kattoon ;)


Poissa betamax

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 212
  • ex. facelift vRS TDI -09
    • Profiili
Pikaisella googletuksella ET 51.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 27, 2010, 01:53:37 ip kirjoittanut betamax »


Poissa ram1

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 130
    • Profiili


Poissa ram1

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 130
    • Profiili
Eikös se näy myös rekisteriotteessa.


ei ainakaan mulla!
Ok.aikoinaan mulla oli Et- luku rekisteriotteessa Räsässä.Itse asiassa kaivoin vanhan otteen jossa kaikkien vanteiden Et ilmoitettu.Näköjään 16" ET50,17" ET54 ja 18 ET51.Tosin kyseessä eri vanteet, mutta lienee ainakin lähellä tuota 51 lukemaa.


Poissa supe

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 276
    • Profiili
toinen mikä ihmetyttää on,että etuvanteet likaantuu todella helposti ??? eilenkin pesin auton ja vanteet kunnolla ja ajoin n60km,niin takavanteet ihan puhtaat,mutta etuvanteet ihan likaiset :P,ilmeisesti jarrupaloista tulee,mutta vanteissa näkyy myös niinkuin olisi öljyä tms roiskunu ??? varsinkin kuljettajan puolelta...


vvi

  • Vieras
toinen mikä ihmetyttää on,että etuvanteet likaantuu todella helposti ??? eilenkin pesin auton ja vanteet kunnolla ja ajoin n60km,niin takavanteet ihan puhtaat,mutta etuvanteet ihan likaiset :P,ilmeisesti jarrupaloista tulee,mutta vanteissa näkyy myös niinkuin olisi öljyä tms roiskunu ??? varsinkin kuljettajan puolelta...

Eihän olis vetarin suojakumi menny? Ei tarvii olla ku neulan kokonen reikä ni työntää rasvat pihalle...


Poissa supe

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 276
    • Profiili
toinen mikä ihmetyttää on,että etuvanteet likaantuu todella helposti ??? eilenkin pesin auton ja vanteet kunnolla ja ajoin n60km,niin takavanteet ihan puhtaat,mutta etuvanteet ihan likaiset :P,ilmeisesti jarrupaloista tulee,mutta vanteissa näkyy myös niinkuin olisi öljyä tms roiskunu ??? varsinkin kuljettajan puolelta...

Eihän olis vetarin suojakumi menny? Ei tarvii olla ku neulan kokonen reikä ni työntää rasvat pihalle...

autolla ajettu 1500km,tehnyt uudesta asti :P