Oletko lukenut vikakoodeja heti akun kengän kiinnittämisen jälkeen? Aika moni purkki vahtii käyttöjännitettä ja jättää vikakoodin jos mennään alle tietyn rajan. Nuo koodit poistuvat hetken käytön jälkeen kun purkit tunnistavat että jännitetasot ovat normaalit mutta sinne voi samalla jännitteiden ollessa putoamassa tulla lukuvirheitä ja niistä johtuvia vikakoodeja. Myös osa muista koodeista poistuu esim. muutaman käynnistyksen jälkeen ja jos vika on edelleen päällä niin palaa tietysti takaisin. Aikaisemmin jos esim. Airbag kontrolleriin ilmestyi tuollainen alijännitekoodi niin sepä ei poistunutkaan kuin nollaamalla, Räsässä onneksi poistuu.
Ja jos niitä vikakoodejä ilmestyy niin olisi se hyvä tietää minkä takia. Yleensä sille koodille on jokin syy eikä vaan kiusaksi sinne putkahda. Eteenkin jos sytyttää jonkin vika- tai varoitusvalon mittaristoon.