Vietin tovin taskulampulla varustettuna makuuasennossa auton vierellä, ja syy omaan kolinaani selvisi. Putken keskiosan toinen kiinniketappi on poikki (tappi, jonka toisessa päässä on autossa kiinni kumi). Ei muuta kuin kohta pajalle hitsattavaksi. Kumma juttu, kun eivät skeida-huollossa tuota huomanneet. Itseltä otti minuutin kun huomasin...
No joo.
Kotikonnuilla on tallissa monttu, joten pitänee ajaa pirssi montun päälle ja kuikuilla halogeenien kanssa putkistoa,
kunhan vain aikaa löytyisi joskus sen verran.
Meinaa sotia vain vähän mun periaatteita vastaan, että autolle jossa on tehdastakuuta jäljellä,
joutuu itse suorittaa vianselvitystä.
Kait se on pakko sortua. Alko taas liikaa ärsyttämään eilen toi rämiseminen.
Ehdotin itsekin huollossa tota Sepun esittämää vahvikkeen hitsaamista putken kylkeen, jos se vaikka muuttais resonointi ominaisuuksia,
mutta väittivät huollossa että eipä kannata putkea pilata hitsailemalla. Iskee kuulemma korroosio kohtalaisen nopeasti.