vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

xenon valot

Poissa hajoje

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 344
    • Profiili
Onko kukaan laittanu xenon valoja h1 tilalle pitkiin?
Tuleeko vika ilmotuksia?
Jos tulee, millä saa ne pois?


Poissa haupe

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 11
  • Octavia II RS 2.0TDI CR Combi DSG -09
    • Profiili
10kk olleet paikallaan, ei kertakaan häiriöitä.


Poissa hajoje

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 344
    • Profiili
Siis ei mitään vikailmotusta että poltin olis rikki vaikka jännite onkin laskenu 55-35w?
Luin jostain että pitäis olla canbus ballasti. Onko toi vaan rahastus kikka kauppiailla?
Mahtuiko poltin hyvin paikalleen?
Itsellä on vm. -06 skoda joka ilmottelee noista polttimista jatkuvasti  :( :(



Poissa haupe

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 11
  • Octavia II RS 2.0TDI CR Combi DSG -09
    • Profiili
Ei minkäänlaista ilmoitusta ole tullut ja koko viime talven olivat jo paikoillaan.
Muistaakseni 6000K väriltään ovat ja Katuauto.com:sta ostetut. Vastuksia ei ole välissä.
Ainoa huono puoli on hitaasti syttyminen ensimmäistä kertaa päälle laittaessa, muutamia sekunteja menee ennekuin ovat täysin kirkkaat, mutta sitten kyllä näkee.
Tyytyväinen olen ollut.
Ja autohan vaihdetaan tavallisesti ennenkuin katsastus tulee ajankohtaiseksi. ;D

Kohtuullisesti meni paikoilleen, aavistuksen lanka otti alareunasta kiinni, mutta ei muuttanut polttimon asentoa. 2h meni asentaessa.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 25, 2010, 06:46:04 ip kirjoittanut haupe »


Poissa MMRS07

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 48
  • RaceBlue TFSI RS Combi -07
    • Profiili
Ei minkäänlaista ilmoitusta ole tullut ja koko viime talven olivat jo paikoillaan.
Muistaakseni 6000K väriltään ovat ja Katuauto.com:sta ostetut. Vastuksia ei ole välissä.
Ainoa huono puoli on hitaasti syttyminen ensimmäistä kertaa päälle laittaessa, muutamia sekunteja menee ennekuin ovat täysin kirkkaat, mutta sitten kyllä näkee.
Tyytyväinen olen ollut.
Ja autohan vaihdetaan tavallisesti ennenkuin katsastus tulee ajankohtaiseksi. ;D

Kohtuullisesti meni paikoilleen, aavistuksen lanka otti alareunasta kiinni, mutta ei muuttanut polttimon asentoa. 2h meni asentaessa.

Ei ole tarvetta panikoida katsastuksesta ;) Itse katsastin keväällä ja oli pitkien tilalla xenonit.. ei sanonut mitään..