vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

mikä moottori öljy octavia RS TDI -08

Poissa tumpelo85

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 29
    • Profiili
joo elikkäs öljynvaihto alkaa olla kohta ajankohtainen.. onko kellää tietoa tuosta öljystä ,, mobil 1 esp vai castrolia ???


Poissa hajoje

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 344
    • Profiili
itsellä mobil esp.tä mutta auto on 2vuotta vanhempi ku sulla.


Poissa tumpelo85

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 29
    • Profiili

Poissa hajoje

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 344
    • Profiili
En oo viel kertaakaan lisäny öljyä, toisaalta auto ollu vasta yhdessä huollossa mun aikana ja toinen kohta ajankohtana, mutta öljyä ei juurikaan häviä mihinkään.


Poissa freeride

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 11
    • Profiili
Mulla RS TDI DSG -08 44 000km mittarissa ja edellinen huolto tehty 30 tkm :ssä eikä ole syönyt tippaakaan öljyä.


Poissa TPP

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 138
    • Profiili
Ite laitoin Liqui moly-merkkiset öljyt koneeseen, 105tkm ajettu sillon. Vaihoin nuo 15tkm jälkeen huollosta. Kylläkai nuo LL öljyt pitäs kestää sen 30tkm. Mutta tulipahan nyt vaihettua aikasemmin  :)
Octavia RS TDi HB -07     


Poissa tumpelo85

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 29
    • Profiili
joo elikkäs öljynvaihto alkaa olla kohta ajankohtainen.. onko kellää tietoa tuosta öljystä ,, mobil 1 esp vai castrolia ???


palioko tuota öljyä menee koneeseen ku en löytäny ohjekirjasta öljytilavuutta...


Poissa TPP

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 138
    • Profiili
Reilu 4l sitä menee, jonkuverran jäi 5l astiaan.
Octavia RS TDi HB -07     


Poissa Teme

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 17
    • Profiili
Ite oon käyttäny Castrol Edge 5W-30 ja tosiaan n.4l menee. 15tkm oon itellä vaihtoväliks muuttanu, vaikka toi LL öljyä onkin.


Poissa sik

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 26
    • Profiili
Castrol SLX LL3 5W-30 oon käyttänyt koko ajan. Sattumalta löysin eräästä liikkeestä tuota tarjouksessa, kun oli ns. poistuva tuote, 8€/litra. Ostin kaikki purkit pois... ;D