vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Hormisto

Poissa Mikko Rouvali

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 55
  • Fabia RS -06
    • Profiili
Ihan näin mielenkiinnosta onko kukaan clubilainen laittanut tai jollainlailla muuttanut pakoputkistoa? Lähinnä kiinnostaa että minkälaisia soundeja kyseisestä "kärkättimestä" saisi pihalle..

Idea lähti tästä suntuubi videosta: http://www.youtube.com/watch?v=5oeVC-AFIG8


Poissa a.link

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 431
    • Profiili
Mulla oli Milltekin putki turbolta taaksepäin. Äänimaailma oli mun mielestä aavistuksen hassu, ujeltava. Eipä se kaunis ollu mutta saipahan kone hengittää paremmin. :D
Tuo videopätkän putki saattaa alkaa jossakin vaiheessa ärsyttämään, hieman resonoiva pörinä mun mielestä.


Poissa adsl2+

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 30
    • Profiili
Milltek:n laitoin omaan aikoinaan, hyvät äänet, ei ärsyttävät ollenkaan.


Poissa Mikko Rouvali

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 55
  • Fabia RS -06
    • Profiili
Milltek:n laitoin omaan aikoinaan, hyvät äänet, ei ärsyttävät ollenkaan.

Ilmeisesti koko setin, eli koneelta asti? Varmasti oli ihan kivat puheet :)


Poissa adsl2+

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 30
    • Profiili
koko setin laitoin..pahus ku auto kävi pieneksi ja meni kiertoon, hauska laite.


Poissa Mikko Rouvali

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 55
  • Fabia RS -06
    • Profiili
koko setin laitoin..pahus ku auto kävi pieneksi ja meni kiertoon, hauska laite.

Juu kyllähän tuommonen faabio on ihan hauska laitos. :) Minkäslaista kulkinettä tänäpä on persuksen alla jos fabio meni kiertoon? Pysykö metelit tuolla milltekin putkella vielä ihan siedettävissä rajoissa ettei kuulosta siltä että pakoputki on heti pakosarjan jälkeen puhki..?


Poissa adsl2+

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 30
    • Profiili
pysyi murinat kurissa :)
Tällä hetkellä V kolopallo 4motion,diiseli tottakai...213hv jne, lisää pitäis kutitella keväällä.



Poissa a.link

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 431
    • Profiili
Tuolta se Milltek kuulostaa Fabiassakin:
http://www.youtube.com/watch?v=vMntEz9EUFM
Loppupuolella (2:50->) kuuluu tuota mun mainitsemaa ujellusta.


Poissa Mikko Rouvali

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 55
  • Fabia RS -06
    • Profiili
Heh  ;D Aikas hauskan kuulonen. Mulla kuuluu tuota vihellystä jo vakio hormillakin. Kun antaa hetken käydä tyhjäkäyntiä niin alkaa viheltään.

Ei tuo mun mielestä nyt niin paha ole.. Täytyypi katsoo jos sitä jossainkohtia tuollasta laittas.  :)


Poissa L18

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 118
  • Skoda Fabia vRS -06 (Myyty :( )
    • Profiili
Heh  ;D Aikas hauskan kuulonen. Mulla kuuluu tuota vihellystä jo vakio hormillakin. Kun antaa hetken käydä tyhjäkäyntiä niin alkaa viheltään.

Ei tuo mun mielestä nyt niin paha ole.. Täytyypi katsoo jos sitä jossainkohtia tuollasta laittas.  :)

Mulla muuten sama juttu tuo, että viheltää tyhjäkäynnillä. Mikähän sen aiheuttaa? Rupesin jo jossain vaiheessa pelkäämään, että turbo rupeaa olemaan ehtoopuolella, mutta kai tuo on sitten normaalia?


Poissa Mikko Rouvali

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 55
  • Fabia RS -06
    • Profiili
Siihen en osaa ottaa kantaa onko se normaalia, mutta vissiin aika useat fabiat näin tekööpi.


Poissa Ireland

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 507
  • VW Golf 1.4Tsi GT -07
    • Profiili
Mieli tekisi saada autoon lisää asiallista "murinaa". Onko muista putkista kokemuksia Fabiassa?
Octaviaan hommasin aikoinaan Simonssin cat back -putkiston ja se oli ainakin omasta mielestäni aikas vaisu äänimaailma.
Ex Skoda Octavia vRS -04
Ex Subaru Impreza WRX -04
Ex Skoda Fabia vRS -03


Poissa T-Gor

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 15
    • Profiili
egr venttiilistä omassani toi vihellys kuului. sen kun putsas niin lakkas viheltelyt.  sama kaverin golffissa.


Poissa Ireland

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 507
  • VW Golf 1.4Tsi GT -07
    • Profiili
Eilen tuli asennettua Simons:in cat back -putkisto. Äänet eivät muuttuneet juuri mihinkään suuntaan.  :(
Jostain luin, että ellei alkuperäistä katalysaattoria korvaa jollain roheemmalla, niin äänet eivät muutu. Seuraavaksi varmaankin pitäisi sitten tuo katti vaihtaa. Ainoa vain, että taitaa olla kiven alla sopiva ja E-hyväksytty katti?  ???
No ainakin auton pitäisi nyt paremmin hönkiä.  :D
Ex Skoda Octavia vRS -04
Ex Subaru Impreza WRX -04
Ex Skoda Fabia vRS -03


Poissa Luisu

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 980
  • Fabia vrs -04
    • Profiili
Dieselissähän ei näy päästömittauksessa, että onko katallysaattoria vai ei. Joten ota se alkuperäinen katallysaattori irti ja tyhjennä se. Alkaa putkisto hengittämään aivan toisella tavalla.  ;)