Farmari -02 alkoi viime helmikuussa ilmoittaa 90:n huollosta n. 88500:n kohdalla. Tuohon välien tasaisuuteenhan vaikuttaa ajotapa ja varmaan ajomatkatkin, itse suureksi osaksi kaupunkiajoa. Omassa Longlife.
Viikko sitten hämmennyin Humppilantiellä tasaista matkanopeutta ajaessani, kun kuului piippaus ja keltainen öljyvalo alkoi palaa. Laitoin auton parkkiin ja ihmettelin hetken ennen kuin älysin mennä tutkimaan öljytikkua. Tikun pää oli kostea, joten uskalsin jatkaa matkaa öljykanisteria etsien.
Kumma kun sitä on tottunut aikaisemmissa autoissa että jos joku öljynkiertoon liittyvä valo alkaa palaa, jotain jo pahasti vialla
Ilmeisesti viime kesänä ja syksyllä on tullut kuitenkin vedeltyä traileria ja muutenkin kiihdyteltyä sen verran, että öljyä päässyt kulumaan. Kuulemma se ei ole mitenkään ihmeellinen ilmiö 1.8T-moottorissa?