vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Uusi soitin Rs octaviaan... AS-7608

Poissa Masamies

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 5
    • Profiili

Poissa hajoje

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 344
    • Profiili
Mulla on tommonen, mutta ei tolla kesä -10 päivityksellä.
Ihan kelpo radio. (riippuu kyllä mihin käyttöön tulee)
Asennus helppo, joskin johdot ei meinannu mahtua koneen taakse, mutta pienellä työllä menee.
Tv.tä en saanu näkymään noilla antenneilla, enkä muita ees kokeillu.
tosi hyvä paikka ostaa tuolta, kavverit auttaa ja vastaa nopeesti kysymyksiin, jos tulee ongemia, suosittelen kauppaa.
Skodan vakio kehys, siis se hopeinen ei sovi ton kanssa, mutta samasta firmasta saa sopivan kehyksen ja kannattaa tinkiä se kaupan päälle :))


Poissa Masamies

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 5
    • Profiili
Yks mitä kans oon miettiny niin tota pioneerin (2- dinin) soitinta, mikähän mahtas olla hyvä?
Ei välttämättä tarviis olla navia mukana...


Poissa Unelmavävy

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 116
  • Octavia RS 2.0 TFSI HB
    • Profiili
Skodan vakio kehys, siis se hopeinen ei sovi ton kanssa, mutta samasta firmasta saa sopivan kehyksen ja kannattaa tinkiä se kaupan päälle :))

Niin, eiks ton kanssa tarvita columbuksen kehys, kuten Zenecinkin kanssa?


Poissa Masamies

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 5
    • Profiili
Pioneer Avic-f9110bt ,  eikö tuon pitäs käydä ihan suoraan kans ilman minkäänlaisia kehyksiä ja johtoja?
 


Poissa Litti

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 234
    • Profiili

Itse asennutin Pioneerin soittimen AVIC-F9210BT uuteen Skoda Fabiaan alkuperäisen Swingin tilalle.  Asennuksen hankaluudesta en osaa sanoa, mutta ei kavereilla hommassa kovin kauaa mennyt. Hyvin on rekkula toiminut...


- Litti
Citigo 75 Dynamic


Poissa Masamies

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 5
    • Profiili
joo kyllä minä taidan tuon pioneerin kuitenkin tilata, mut veikkaan että joutuu välipiuhat vaihtamaan.
Otin tuon mankan tuossa hetki sitten irti, nii siellä on sellainen 1 isohko musta liitin joka on sellaisella keinuvivulla kiinni siinä soittimessa.
Ja siinä mustassa liittimessä on 3 niitä pienempiä liittimiä, kaiuttimille oli omansa, sit yhdessä virta, maa jne ja viimesessä jotain niitä mitä lie ollukkaan...
mut tästä se homma etenee...


Poissa jaajo

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 31
    • Profiili
joo kyllä minä taidan tuon pioneerin kuitenkin tilata, mut veikkaan että joutuu välipiuhat vaihtamaan.
Otin tuon mankan tuossa hetki sitten irti, nii siellä on sellainen 1 isohko musta liitin joka on sellaisella keinuvivulla kiinni siinä soittimessa.
Ja siinä mustassa liittimessä on 3 niitä pienempiä liittimiä, kaiuttimille oli omansa, sit yhdessä virta, maa jne ja viimesessä jotain niitä mitä lie ollukkaan...
mut tästä se homma etenee...
Mulla on pioneer avic 9110 bt 06 sessa räsässä soitin kävi suoraan alkuperäiseen liittimeen tuli nimittäin johtosarja mukana missä myös can väylän tulkki mukana kehyksen joudut ostamaan uuden,sama käy mikä kolumbukseen,maxi dot tunnistaa ton soittimen johon voi koodata kääntymis opasteet ym näkymään! mulla 2 hopeista kehystä ylimääraistä toinen puhelin telineen lovella toinen normaali!


Poissa Artturi

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 89
    • Profiili
Mulla 2008/08 Rs Ocu,iso navi ja kosketusnäyttö,mutta saako jälkiasennuksena iPod ohjain kaapelia ns.hanskalokeroon?Aux löytyy kyllä..

Joku näistä?

http://www.connects2.co.uk/c2search.aspx?catID=27&manID=229&modID=552
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 31, 2011, 10:12:20 ip kirjoittanut Artturi »


Poissa Kri

  • Administrator
  • Apukuski
  • *****
    • Viestejä: 414
    • Profiili
Ilmeisesti sulla on toi Columbus autossasi. Silloin noista linkin adaptereista ei taida olla iloa.
http://www.octavia-vrs.com/cms/content/ipod-adapter
tämä olisi ehkä se halvin ja yksinkertaisin vaihtoehto. Tai sitten alkuperäinen MDI jota voi kysellä marmoritiskiltä tai sitten tämä:
http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/language/en/info/p1131_Volkswagen-MDI-Multimediabuchse-MEDIA---IN-Golf-5-V.html
tuolta Kufatecin sivuilta löytyy myös noita yksinkertaisempia adaptereita.