vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Uudet etuvalot (devil eyes), missä vika?

Poissa kiksaus

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 174
    • Profiili
Heips,

asentelin tänään uudet etuvaloumpiot -04 ocuun ja muuten kaikki toimii, mutta valojen pesuri ei toimi eikä ajovalojen säätö. Eli en siis siirtänyt vanhasta niitä moottoreita kun en löytänyt niille mitään paikkaa. Myöskään noihin valojen pesureihin en koskenut, joten en keksi missä vika.

Mahtaako kukaan viisaampi tietää miksei pesurit toimi? Valot linkin takana:

http://www.tuningkauppa.com/Skoda-Octavia-Devil-Eyes-ajovalot-tumma

Siinä kyllä lukee, että paikat säätömoottoreille, mutta missä ihmeessä ne ovat? Mukana ei tietenkään tullut mitään ohjeita, normaalia sinänsä. Ja btw, suht vittumaista irrottaa noita uudestaan kun pitää puskurikin irroittaa eikä ole mitn kunnon paikkaa missä tehdä toi. Ihan kauppakeskuksen kellarissa...


Poissa Luisu

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 980
  • Fabia vrs -04
    • Profiili

Poissa NKH

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 111
  • Skoda Octavia Combi vRS Typ:1U5 132kW AUQ -05
    • Profiili
    • Skodatkin pajottaa NK-Huolto
Lähes poikkeuksetta noissa tarvikeumpioissa on paikka säätömoottorille, sitä vaan ei voi jättää avoinaiseks kuljetuksen ajaks ettei sisäkamat pääse heiluun. Eli katoppas nyt vielä uudemman kerran sinne umpion perään, siellä pitäis löytyä tappi joka poistetaan ja sen tilalle laitetaan säätömoottori.

Ja miksi pitää puskuri irroittaa? Paitsi jos autossa alkuperäsenä xenonit, silloinhan umpion kiinnitys on erilainen, normaali halogen-umpio lähtee pois ilman puskurin irrotusta, vai onko tuon uuden umpion kiinnitys erilainen?
- Skoda Octavia Combi vRS 1.8T AUQ -
- VW Vento 1.8 ABS - *MYYTY*
- VW Transporter T4 2.4D AAB -
- VW Jetta II 1.6 EZ -


Poissa kiksaus

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 174
    • Profiili
Valot oli "päällä" katkaisijasta kun kokeilin pesureita.

Puskuri piti ottaa irti kun uudet umpiot laitettiin tilalle. Ei mahtunut paikoilleen muuten. Ainakaan kahden miehen pähkäilyn avulla ::) Vanhat lähti sinänsä nätisti irti, vilkku ensin ja valot sitten. Ilmeisesti sen takia kun nuo uudet ovat yhtenäiset (valot+vilkku) eivät mahtuneet, ottivat alhaalta kiinni, sentistä oli kiinni.

Kai se on sitten vaan pakko taas irrottaa koko hoito ja yrittää löytää se säätömoottorin paikka (eli se tappi).

Pesurin toimimattomuutta en vieläkään tajua kun en niihin koskenut.


Poissa Hammer

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 34
    • Profiili
Juu, ei varmaan mahdu ilman puskurin irrotusta jos vilkku integroitu samaan pakettiin. Vakioxenon umpiot mahtuu hieman kikkailemalla irti ja takaisin ilman puskurin irroitusta. Itse juuri eilen illalla taistelin, kun vaihdoin kaikki polttimot, ja sama irrotus/kiinnityshomma edessä taas tänään kun saamarin lediparkit onkin liian siniset joten täytyy vaihtaa normaalipolttimot tilalle ettei tule sanomista. >:(
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 01, 2011, 11:18:33 ap kirjoittanut Hammer »