vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Mistä skodaan uusi logo?

bv · 44 · 29026

Poissa tuplavee

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 85
    • Profiili
http://briskoda.net/forums/topic/203353-pastyboy-replacement-badges-gb-4/page__st__100

Kiireesti tuonne raapustamaan tilaus ja välitön maksu Paypalilla niin saatte merkkinne.

En vielä ite ole omiani kerennyt edes liimaamaan kiinni... Konttikin meni ruttuun kun auto meinas lipsahtaa saimaaseen, jäi vaihde vapaalle ja käsijarrukin vetämättä... Sattui vaan se koivu prkl tielle  :-[

edit: maksoin 15£ kahdesta 80mm lätkästä
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 06, 2011, 08:14:03 ip kirjoittanut tuplavee »
-02 Octavia Vrs


Poissa kiksaus

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 174
    • Profiili
Kiinnostaisiko jengiä tehdä kimppatilaus tonne foorumille noista logoista? Sais varmaan pikkasen halvemmalla pelkästään postikulujen takia.


Metu69salemi

  • Vieras
Mä voin osallistua kimppatilaukseen, voin ottaa neljä merkkiä


Poissa kiksaus

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 174
    • Profiili
Olisiko joku joka on jo rekisteröitynyt tuonne halukas vetämään tätä tilausta? Itse voisin ottaa pari kappaletta.


Poissa Ireland

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 507
  • VW Golf 1.4Tsi GT -07
    • Profiili
Mäkin voisin ostaa pari kipaletta. Autoni orkkis (etu)merkki kun on jo ilmeisesti auringon haalistama/haurastuttama ja rapisee pikkuhiljaa pois.
Ex Skoda Octavia vRS -04
Ex Subaru Impreza WRX -04
Ex Skoda Fabia vRS -03


Poissa sepu

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 601
    • Profiili
Mäkin lähen parilla läpyskällä mukaan jos joku muu hoitaa tilauksen..
faster than a fast thing going fast


Poissa tuplavee

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 85
    • Profiili
Kannattaisi udella tuolta yleisen topicin puolelta, että saatte faabio ja kakkosocu kuskitkin mukaan...
-02 Octavia Vrs


Poissa kiksaus

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 174
    • Profiili
Ekaks varmaan pitäisi saada se kimpan vetäjä ja sitten siirretään kysely yleiselle puolelle. Voisin itse sen vetää ellei tulevat pari viikkoa olisi niin kiire. Enkä kyllä ole rekannu itteäni tonne briskodaan. Eikä me vissiin keretä tohon isoon kimppaan mikä noilla on tuolla joten varmaan ainakin parikymmentä merkkiä pitäis tilata.


Poissa Ireland

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 507
  • VW Golf 1.4Tsi GT -07
    • Profiili
Joo, nyt pitäisi jonkun reippaan foorumilaisen ottaa ohjat käsiin tuon tilausasian kanssa.  8)

Löytyisikö ketään?
Ex Skoda Octavia vRS -04
Ex Subaru Impreza WRX -04
Ex Skoda Fabia vRS -03


Poissa kiksaus

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 174
    • Profiili
Reippaalle foorumilaiselle palkinnoksi reippaasti hyvää mieltä! ;D


Poissa Tomson

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 13
    • Profiili
Mukana ollaan  ;) Hölmö kysymys kun ei iltasella jaksa lähteä mittailemaan.. onko auton takana 80mm merkki? autona siis -98 octavia... ja mites ratin merkki? onko samaa kokoa kun auton takakontissa?


Poissa tuplavee

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 85
    • Profiili

Poissa sepu

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 601
    • Profiili
Myöhästyttiin tästä rundista.
Haluaisko tuplavee ottaa asian hoitaakseen?
faster than a fast thing going fast


Poissa Tomson

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 13
    • Profiili
Otinpa jo vähän tietoa hinnoista ym.. nyt on jannu tiedossa kenen kautta tilata sitten niitä merkkejä, tosiaan sama jannu kyseessä joka teki tuon suuremman tilauksen briskoda kautta, josta itse tosin myöhästyin  :-\

"You would be looking at £12 for the 80mm one and £6 for the steering wheel one postage to Finland is then £6 on top

£24 in total then

and yes theres no reason why if you took a large shipment I couldn't work out some sort off discount"

Suora lainaus, eli toisinsanoen jos vedetään kimppatilaus samantien, niin kyllä siitä alennusta saadaan kunhan nyt saisi ensiksi tietoon montako jannua lähtee mukaan hommaan.. itse en tosin halua alkaa järkätä porukkaa kasaan tai viedä tätä hommaa enempää eteenpäin ;D mutta jos jollain nyt olisi haluja jatkaa tästä eteenpäin niin tulen tilaukseen mukaan, muuten tilaan varmaan ihan yksittäiset.



Metu69salemi

  • Vieras
Mä jo ilmoitin ottavani neljä maski/takakontti merkkiä, mutta voin ottaa myös kaksi rattimerkkiä.