vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Fabian viritys

Silverback

  • Vieras
Eipä taida olla skodalle sellasta "omaa" virityssarjaa joka ei riko takuuta tekniikan osalta? Niinkuin muilla merkeillä esim : Saab : hirsch performance, Mersu: brabus jne jne..




Poissa pappi

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 55
    • Profiili
    • Manuaalit
DOC Power:ssa Fabian viritys maksaa 615 €. Fakta on että se toimii ja Revo Technik on hyvä tai paras valmistaja aluella. Pitkat tietestit aina, oikeasti numerot lopussa.
Pietarissa se maksaa 20000 ruplaa eli n. 500 €. Haluan osta. annan raportti, jos se tapahtu


Silverback

  • Vieras
 :) voi olla että keväällä tulee laitettua revon ohjelmaa kiinni  ;D koska ei nyt mitään järkeä ole, kun talvikin tulossa.  :-\


Poissa nikob

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 574
  • Fabia RS Combi Race Blue -11 & RS230 Steel Grey
    • Profiili
Itse ainakin olen custom softan kannalla ehdottomasti, jos autoon on softaa laittamassa.
VRS


Silverback

  • Vieras
Itse ainakin olen custom softan kannalla ehdottomasti, jos autoon on softaa laittamassa.
noh, riippuu hieman tarpeista... :) tuleeko customi edes kalliimmaksi vai pyöriikö samoissa. eikös revoonki oo saatavilla select ohjain ???


Poissa nikob

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 574
  • Fabia RS Combi Race Blue -11 & RS230 Steel Grey
    • Profiili
Itse ainakin olen custom softan kannalla ehdottomasti, jos autoon on softaa laittamassa.
noh, riippuu hieman tarpeista... :) tuleeko customi edes kalliimmaksi vai pyöriikö samoissa. eikös revoonki oo saatavilla select ohjain ???
Noin samoissa. Itsellä oli ex Seatis Harisen custom softa, ja hienosti pelasi.
Ja sinne tulevaisuudessakin auto, jos tulee tarve!
VRS


Silverback

  • Vieras
Joo nyt sen sitten päätin. softa tulee. hävisin niin rumasti Type-R civicille..  :-\ syö miestä.


Poissa Litti

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 234
    • Profiili
..  :-\ syö miestä...

Kyllähän tämä miestä syö...  ;)

No, RS:n ilmanvastushan on aika kamala (Cw = 0.345 ja kombilla 0.335). Eiköhän tämä selitä sangen ikävän kokemuksesi. En tiedä oliko kyseessä vanha vai uusi Type R, mutta molempien kanssa kisataan aika tasaisesti tonne 130 km/h nopeuteen asti. Jospa seuraavaksi kisailetkin paikaltaan tonne laillisiin nopeuksiin asti. Sitten hiljentelet ja annat kaverin ajaa "rysään"...

Vanha:
http://www.zeperfs.com/duel175-3286.htm

Uusi:
http://www.zeperfs.com/duel1595-3286.htm

Ja saattoihan "kilpakumppanilla" olla jo jotain virityksiä alla.

Kolme asiaahan, tai niiden yhdistelmät tähän tosiaan auttaa; tehoa lisää, kaikenlaista vastusta alas ja painoa pois.

Mielenkiinnolla odotan/seuraan tätä projektia.

- Litti




Citigo 75 Dynamic


Silverback

  • Vieras
vanha type-r oli kyseessä. ehkäpä vm 01-04. ja eka veto alkoi satasen vauhdista ja toinen 130 vauhdista. ei mitään jakoa  ;D porukka käy kuumana kun huutelen täällä laittomia puuhiani  :-X

Kevättä odotellessa  ;) (tulis ensin se talvi)


Poissa salama

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 340
  • Fabia vRS Combi vm-11
    • Profiili
Niin mitä varten ostaa auto, joka kulkee, jos sitä ei joskus kokeile. Moottorirata ei riitä huippuihin! (Ja ei kaveri ainakaan saannut sakkoja vaikka ajo motarilla 170, kun ei vaarantanut ketään, "no muksulla oli sormet poikki". Poliisi ajo kiltisti perässä ja keimolassa siirtyivät Poliisin kyytiin ja jatkettiin töölöön!   On mullakin ollut joskus B-mallin kadetti. Huppunopeus oli 90 ja korttia ei saanut hyllylle edes kaupunkialueella.

Vähän ohi. Mutta Harista harkitsen itsekkin ensi keväänä!


Poissa nikob

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 574
  • Fabia RS Combi Race Blue -11 & RS230 Steel Grey
    • Profiili
Mutta Harista harkitsen itsekkin ensi keväänä!
Oletko kysellyt jo tuolta softaa? Ossi kyllä osaa vääntää oikeanlaisen softan!  :)
VRS


Silverback

  • Vieras
Itse kyselin softaa Voimaa.Com mestasta. Vastaus oli seuraava :

"Terve. Laitteiden puolesta onnistuis mutta ei riitä hermot, ainakaan meillä noiden 1.4 litrasten kans, niihin vedetään joka huollossa uusi tehdaspäivitys ja särkyvät normi huoltojen välissäkin, jolloin uuden vaihdetun osan jälkeen taas päivitetään yli, tarkoittaa sitä että työllistää jälleenmyyjää ja kynää kuukauden välein ja joka kerta työmäärä on sama.
Asiakashan ei halua maksaa kuin kerran...sitten kun ratkaistaan mistä saadaan maksaja niille muille kerroille, niin asiaa voidaan käsitellä normi toimenpiteenä... :)"

Tämä kopsattu suoraa s-postista.

 ??? ??? ???


Poissa nikob

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 574
  • Fabia RS Combi Race Blue -11 & RS230 Steel Grey
    • Profiili
Tuo asia varmaan noinkin voi olla.
Itselläkin viimeksi koodailivat viimeksi huollossa jotain. Uusimmat päivitykset softaan.

VRS