vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Blow off- asennus

Poissa marko.ketonen

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 127
  • Skoda Ocu I combi RS
    • Profiili
Tuohon forgen juttuun onkohan itsellä päässy turbo hajoamaan kun tuo on ollut minulla kiinni? Siis kun kiihdyttäessä nykii. Eipä kyl doc power mulle tuota kertonut myydessään että tuollainen mahdollisuus on :o
JH Sound
Marko Ketonen
- Autohifit & tuningtuotteet nopeasti ja vaivattomasti -
www.jh-sound.fi
myynti@jh-sound.fi
0505520339


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
Ei sulla varmaankaan turbo oo rikki. mulla kun kärry nyki niin vaihdoin sen forgen blow-offin normi metallimäntä forgeen ja nyt on nykiminen hyvin satunnaista ja pientä. Ilmeisesti oli se blow offi menny hieman tukkoon eli pienet ahdot ei menny läpi kunnolla.


Poissa sepu

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 601
    • Profiili
Kartion käyttöä on hyvä välttää vain siellä missä on talvella lunta, jäätä ja pakkasta, voi vetästä oikeissa oloissa ittensä jäähän ja sitä kautta sitten kaasuläpän kun ilma on oikeasti kylmää. Esim. PK-seudun talvessa ei ole mitään estettä kartiolle, ei ole lunta, jäätä eikä pakkasta joten itsekkin pidin kartion kiinni ensimmäistä kertaa ympärivuoden.
Oon ymmärtänyt että talvikäyttöä ei suositella lähinnä sen takia, että teillä on huomattavasti enemmän kaiken maailman paskaa kuin kesällä, mikä menee helpommin läpi kartiosta kuin levystä. Vaikka ovatkin yleensä samaa materiaalia samalla valmistajalla on se kartio kuitenkin avarampi. Vaikka levymalli olisikin ns. vapaastivirtaavaa mallia.
Mites Sampza se vaihto siinä bsr:ssä. Korvataanko se orkkis kotelo missä on se levysuodatin sillä kotelolla mikä siinä bsr:ssä tulee mukana? Vai mikä toi lämmönsuojapeltiviritys oikein on?
niin kyllähän se niin on et kesällä sitä paskaa enemmän tuolla teillä on ku talvella ::)
toi lumen pöllyäminen mitään tee.
eikä noi kaasuläpät mihkä jäähän mene
faster than a fast thing going fast


Poissa Oskari

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 134
  • 1u2 rs -04
    • Profiili
Kartion käyttöä on hyvä välttää vain siellä missä on talvella lunta, jäätä ja pakkasta, voi vetästä oikeissa oloissa ittensä jäähän ja sitä kautta sitten kaasuläpän kun ilma on oikeasti kylmää. Esim. PK-seudun talvessa ei ole mitään estettä kartiolle, ei ole lunta, jäätä eikä pakkasta joten itsekkin pidin kartion kiinni ensimmäistä kertaa ympärivuoden.
Oon ymmärtänyt että talvikäyttöä ei suositella lähinnä sen takia, että teillä on huomattavasti enemmän kaiken maailman paskaa kuin kesällä, mikä menee helpommin läpi kartiosta kuin levystä. Vaikka ovatkin yleensä samaa materiaalia samalla valmistajalla on se kartio kuitenkin avarampi. Vaikka levymalli olisikin ns. vapaastivirtaavaa mallia.
Mites Sampza se vaihto siinä bsr:ssä. Korvataanko se orkkis kotelo missä on se levysuodatin sillä kotelolla mikä siinä bsr:ssä tulee mukana? Vai mikä toi lämmönsuojapeltiviritys oikein on?
niin kyllähän se niin on et kesällä sitä paskaa enemmän tuolla teillä on ku talvella ::)
toi lumen pöllyäminen mitään tee.
eikä noi kaasuläpät mihkä jäähän mene

Kyl se turbo lämmittää :D


Poissa sepu

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 601
    • Profiili
jep.kaasari vehkeissä isolla välijäähyllä tuota jäätymistä tapahtuu herkemmin.
faster than a fast thing going fast


Poissa jopo8

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 19
    • Profiili
Mistä saisin tuohon Forgen SPLIT-R:ään sen sokkolautasen? Ei tullu mukana kun tuon skodan ostin...


Poissa sepu

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 601
    • Profiili
Mistä saisin tuohon Forgen SPLIT-R:ään sen sokkolautasen? Ei tullu mukana kun tuon skodan ostin...

itse soittaisin doc powerille ja tiedustelisin sieltä et mistä sais jos heiltä ei saa

http://www.doc-power.com/
faster than a fast thing going fast