joo se varmaankin on tää "Forge SPLIT-R - Polished - The Splitter Recirculation and Blow Off Valve, "Blow-off-Bypass yhdistelmä ventiili mm. VAG:n 1.8T koneisiin.""
Tässä kun lueskelin näitä vanhoja viestejä niin alkoi taas tekemään mieli tota pilliä! Joten:
-Eroaako toi yllä esitetty malli muuten normi by pass venttiilistä kuin, että toi ilmeisesti päästää ylimääräiset ahdot pihalle tosta "torvista" mikä näkyy doc powerin kuvaston kuvasta?
-Jos kerran normaali blow off ei toimi, niin miksi tuo toimisi? Eli mikä blow off venttiilissä on sellaista ettei se toimi räsässä? Rikkooko se jotain?
-Tossa sanotaan, että sarjassa mukana sokkolautanen normaaliin by pass käyttöön? Eli pienellä viritykselläkö saa vaihdettua by passiksi?
Ajattelin soitella doc powerille näistä, mutta ajattelin jos jollakulla on jotain näkemyksiä näistä asioista. Sais esitettyä heillekkin jotain muitakin pointteja asiasta!