vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

nykäsy kiihdyttäessä

Poissa lehmuS

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 14
    • Profiili
Tällai vika olis et jos ajaa vaikka 5 vaihteella 60km/h ja kiihdyttää 90km/h ni noin 2200 rpm veto loppuu ihan hetkeksi ja kuuluu turbon sakkausääni ja esim. ohituksissa tekee saman nykäyksen et on hieman ärsyttävä. Missäköhän vika?
edit. vikakoodeja ei ollu ja autossa kiinni forgen split-r ja bsr optiflow apexin dual funnelilla.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 11, 2011, 08:31:43 ap kirjoittanut lehmuS »


Poissa BigDane

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 67
    • Profiili
Alkaa toimimaan ko otat moiset hömpötykset pois ja laitat alkup.osat takasi.



Poissa Oskari

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 134
  • 1u2 rs -04
    • Profiili
Ootko kattonu ahtopaineita? Jos se piikaa liikaa ahtoa ja ecu kompensoi sen radikaalisti.


Poissa lehmuS

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 14
    • Profiili
Mistäs niitä pystyis kattomaa kun ei ole mittaria..? Nii se kyl tekee sen aika sillee kovil ahdoil..


Poissa Oskari

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 134
  • 1u2 rs -04
    • Profiili

Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
Mulla muistaakseni oli kanssa aikoinaan vähän sellasia omituisia nykäisyjä yms. vanhassa skeidassa ja mulla tosiaan oli sellanen forgen by pass-blow off sydeemi kiinni. Vaihdoin sen sitten tavalliseen metallimäntä passiin niin meno tasoittu kummasti. Eli se blow off puoli siinä härpättimessä oli keränny vaan likaa sisäänsä eli se varmaan kannattais putsata. Mikäli siis sulla on samanlainen.
Vapaavirtaussuodatin ei mulla menoon vaikuttanut mitenkään koska pesin sen aina säännöllisin väliajoin.


Poissa lehmuS

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 14
    • Profiili
Joo no pitää kokeilla sil vanhal pässil..mites kummanlain mittari olis parempi, sähköin vai ihan tavallinen..? onko kokemusta..


Poissa Oskari

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 134
  • 1u2 rs -04
    • Profiili
Eipä sillä nyt niin suurta väliä ole. Oman budjetin mukaan ;D


Poissa lehmuS

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 14
    • Profiili
Ei toimi vanhallakaan bypässillä. menee jo vähä yli ymmärryksen.. >:(  ahtomittariikaa ei kerenny käydä ostaas.


Poissa lehmuS

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 14
    • Profiili
noni, tänää sain laitettua ahtomittarin vihdoin ja viimein paikoillee..elikkä kun lähtee kiihyttää sillee aikasemmin kuvaamalla tavalla ni ahdot nousee 1.1 baarii ja sit tipahtaa n. 0.5-0.6 baarii vaikka kaasu pohjassa :-\ ..kuinka paljon vakio räsä ahtaa? vakio TT:n pässi paikallaa eikä ole lastutettu ainekaa miun toimesta..


Poissa sepu

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 601
    • Profiili
Vaikuttaa n75 vialta.. itsellä ahtaa 1.2 baria ja lastutettu. Ja kannattaa soittaa huoltoon kysyä  puolien vaihtokampanjasta,kerran niissä vikoja on ollu..
Ota liitin irti tosta n75:sta ja testilenkille.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 19, 2011, 07:28:47 ap kirjoittanut sepu »
faster than a fast thing going fast


Poissa lehmuS

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 14
    • Profiili
joo no pitää tuota sitte kokeilla..no mie aattelinkii et on aika korkeet paineet vakioks..


Poissa lehmuS

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 14
    • Profiili
kokeilin tota et otin n75 liittimen irti ni ei ahtanu kun 0.3 baaria..eli mitä tuosta nyt sit päättelee?


Poissa sepu

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 601
    • Profiili
Ilmeisesti sitä että vika ei ole siinä n75:ssa. Se ahtaa sillon jotn tollasia..
Mikäs sen pässin näkösen venttiilin funktio on siinä pässin vieressä?
Oisko ahtimessa jotain hämärää..
faster than a fast thing going fast