vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Uusi soitin alkuperäisen tilalle

miksa · 227 · 155679

Poissa miksa

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 128
  • Occu II RS TDi, Corrado G60 -91, Polaris XLT 600
    • Profiili
Tarkootuksena olisi laittaa uusi soitin tuon alkuperääsen tilalle. Soitin jota olen katellu on
JVC KW-AWX800 7" tft dvd-soitin.

Kuinka sieltä kojetaulusta löytyy tilaa tuollaiselle 2-din aukkoisen kokoiselle soittimelle ?
Ympärysmitaltaan ei sovittimen kanssa ole ongelmia, mutta kuinka on syvyyden kanssa.
Soitin on kantti*kantti*kantti. Eli yhtä paljon syvyyttä kuin on leveyttä ja korkeutta edessä.

Pitäis tietää ennen kuin pistän tilauksen englantiin menemään.


trajaniemi

  • Vieras
Hyvin siellä soittimen takana on tilaa, vaihdoin itse pioneerin avic-d3;sen ja oon ollut erittäin tyytyväinen!


Malfean

  • Vieras
Minulla myös jvc:n vanhempi 700-sarjan kahden dinin setti. Muutama vihje:
- Jos sinulla on soundsystem, muista ostaa samalla diaz:in adapterisetti, muuten on hiljaista...
- Osta kunnon 2-din ja antenni adapterit
- varmista että soittimen mukana tulee metalli "sukka", ei meinaan tule suomessa soittimen mukaan
- saksassa erittäin hyviä tarjouksia soittimesta, suosittelen
- kannattaa asentaessa vetää ulos/sisäänmeno videosingaalit jo valmiiksi



Poissa KONE

  • Administrator
  • Mekaanikko
  • *****
    • Viestejä: 146
    • Profiili
    • http://www.fikkari.fi
Onko joku fiksu 2din soitin missä olis myös gps puoli ok ?

Mitäskautta olette laitteet tilanneet ?


Poissa leppis

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 47
  • Ocu RS TDI Combi
    • Profiili
Itsellä odottelee tuo JVC KW-AWX800 laatikossa sopivaa asennusaikaa. Soittimen tilasin kitupiikiltä, jolloin "asennussukka" tuli mukana. Antenniadapteri vielä puuttuu... En ole ehtinyt etsiä sopivaa.


Poissa KONE

  • Administrator
  • Mekaanikko
  • *****
    • Viestejä: 146
    • Profiili
    • http://www.fikkari.fi
Kuulostaa hyvälle.

Otappas kuva kun asennus tehty, niin nähdään mille näyttää =)



toledo00

  • Vieras
Ittellä on kans mielessä orkkismankan vaihto uuteen soittimeen. Miten tuon orkkissoittimen saa irti rikkomatta mitään? Voiskos joku operaation suorittanut laittaa vähän vinkkiä ja jos vielä muutaman kuvatuksen toimenpiteestä, niin olisin kiitollinen ;)


Poissa miksa

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 128
  • Occu II RS TDi, Corrado G60 -91, Polaris XLT 600
    • Profiili
1kk sitten tullu tuosta JVC KW-AVX805 malli myyntiin. Jotain parannuksia ja lisäyksiä. Sen saa ebay:stä 590€ kotiin toimitettuna. Tosin paketti tulee Hong Kongista asti, mutta eihän sillä väliä. Kyselin myyjältä toimituksista ja maksamisesta niin siinäkään ei ole ongelmia.

Ehkä ens viikolla menee tilaukseen.

Kiinnostaa kans kuinka tuo orggis soitin lähtee irti.


Poissa Petteri

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 598
  • Ocu vRS TDi Combi
    • Profiili
http://www.octavia-vrs.com/technical/mfd2.html

Tuossahan on seikkaperäiset ohjeet soittimen irroittamiseen.
Typo sinne, toinen tänne...


samu

  • Vieras
Onko kellään ollut autossa lisävarusteena otettu peruutustutkaa?Mietin vain että miten mahtaa käydä jos vaihtaa alkuperäisen soittimen tilalle muun merkkisen soittimen että toimiiko kyseinen tutka enään?


Poissa spiral

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 111
  • Audi A4 2.0 TFSI Quattro
    • Profiili
Käsittääkseni siinä menettää vain sen orkkissoittimen näytöllä näkyvän grafiikan. piippaus kuuluu yhä.

Korjatkaa, jos olen väärässä.


samu

  • Vieras
Toivotaan että näin olisi :)Itse katellu kans tuota pioneerin aviccia 30 gigan kiintolevyllä.Muuten tänään kell0 15:00 auton luovutus 8)


Poissa Petteri

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 598
  • Ocu vRS TDi Combi
    • Profiili
Ääni kuuluu, mutta kuvaa ei näy, jos soittimen vaihtaa.
Typo sinne, toinen tänne...


Poissa OccuRS08

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 39
  • RS 2.0 TFSI HB (blue) 08
    • Profiili
Hyvin siellä soittimen takana on tilaa, vaihdoin itse pioneerin avic-d3;sen ja oon ollut erittäin tyytyväinen!


Olisko sulla kuvia kun oot asentanut ton mankan? Ostin ite kans saman pioneerin. Ja mistä löysit tohon sopivan kehikon...

P.S. oliko helppo asentaa?
Kaikki hauska on kielletty.


Skeida

  • Vieras
Fanatic Audiolta ainakin itte tilasin sovitepalan ja johtosarjan, just kans pari päivää sit löin samaisen pinohiiren kiinni.. ja tos yläpuolellahan on linkki jossa suht hyvät kuvat soittimen asennuksesta.. mun mielestä itte soitin oli helppo asentaa mutta 2x vahvistimia ja subi tuottikin jo sitten aikalailla päänvaivaa -> sai purkaa puoli autoa kun johtoja veteli  :-X