Taas poijaat puhuu mitään mistään tietämättä
Ei sitä nykyautoa muutella persetuntumalla (lue: E-tyyppihyväksytyt autot, vm. 98 ->)
Ellei putkistossa ole E-hyväksyntää niin eipä tarvitse päästää katsastuksesta läpi. Jos ei ole E-hyväksyntää niin muutos moottoriin vaatiin muutoskatsastuksen ja päästötestit (kyllä, pakoputki kuuluu näihin). Ja tuo maksaa luokkaa tuhansia euroja eikä läpipääsystä ole takeita.
Eli voit päästä katsastuksesta läpi, mutta jos pykälien mukaan mennään niin autollesi pitää antaa hylätty.
Putkessa ei liene mitään villoja vaan eri kokoisilla ja eri tavoin rei`itetyillä kammioilla toteutettu tuo vaimennus.
Tehoa kai on ainakin odotettavissa kun on kyseessä softattu pirssi. Liittyi kai jotenkin kasvatettuihin ahtoihin vai miten se meni.
Putkisto vaihtuu väljempään niin vastapaine pienenee jollon ahdot putoavat vaikka tilavuusvirta pysyy samana. Eli ahtojen määrä ei ole millään tavalla sidottu voiman määrään..