vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Diagnostiikka kaapeli ja ohjelmisto

Poissa lkankainen

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 94
  • Skoda Octavia RS -07
    • Profiili
Terve

Mistä saa Skoda räsään sen diagnostiikka kaapelin ja ohjelmiston järkihintaan?

T: Lasse


Poissa Väpä

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 60
    • Profiili
Terve

Mistä saa Skoda räsään sen diagnostiikka kaapelin ja ohjelmiston järkihintaan?

T: Lasse

obd.fi
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 31, 2011, 02:15:41 ip kirjoittanut Väpä »
Saab 9-3 Aero 2.8t V6 300hv/490nm  8)


Poissa lkankainen

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 94
  • Skoda Octavia RS -07
    • Profiili
Ohhoh. onpas hintaa.

Siis tolla ohjelmistolla voi tehdä mitä? Eli pääsee kuittaamaan viat ja mitä muuta? Onko lähempää käyttökokemusta juuri tosta Ross-Tech tuotteesta?

Luin kyllä sivuilta kaikkea asiallista tietoa tuosta, mutta tarvitsisin ihan vain käyttäjien kommentteja, hintaa tolla kuitenkin on sen verran.

T: Lasse


Poissa Pante

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 52
  • Octavia Combi RS TFSI -07
    • Profiili
no siis tollahan voit tehdä kaiken näköstä jos tiedät vaan adaptio kanavat ja manuaaliset koodisarjat. Tosin voi olla etta vag comi on sen verran muuttunu et olis automaattiset koodaukset mutta toi on aika halpa ohjelma että voi olla ettei ole muuttunut viimekerran jälkeen kun olen itse käyttäny.


Poissa lkankainen

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 94
  • Skoda Octavia RS -07
    • Profiili
Eiks oo myös jotain rakennussarjoja? Oon jopa kuullu josain bluetooth yhteyksistä jne. Eli siis toi odb on yksi, mutta onks siis miten paljon eri valmistajia ja ohjelmistoja?

Eli mitä suosittelette?

En kyl ihan reiluu 300 euroo ajatellu maksavani. Alta 200 jos on niin kuulostaa kohtuulliselta..

T: Lasse


Poissa RäsäSokota

  • Administrator
  • Apukuski
  • *****
    • Viestejä: 385
  • Octavia Combi vRS 4x4
    • Profiili
Itelle tilasin tosa eilen oheisessa videossa olevan bluetooth palikan ja luuriin Torque nimisen softan. Eihän noilla mitään ihmeitä taida pystyä tekee mut jotain pientä. Eikä toi hintakaan päätä huimaa, yhteensä alta 25egee. Ja sitten on autonkin koskemattomuus/tietoturvallisuus lopullisesti menetetty  ::)

http://www.youtube.com/watch?v=Ay-ZvTn3fLo&feature=player_embedded



Poissa lkankainen

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 94
  • Skoda Octavia RS -07
    • Profiili
Moro

http://www.ecrater.com/p/10787099/wireless-bluetooth-obdii-obd2-diagnostic

Eli onko just toi sama?

Joku wintoosa softakin tulee mukaan? Mulla ei oo android luuria, mutta oon harkinnu tablettia. Torque oli kyl näppärän näkönen softa.

Onhan se mahdollista tietty hakkeroida bluetooth, mutta ehkäpä sitä haluaa käyttää vain lähinnä noiden vikakoodien lukuun..

T: Lasse


Poissa RäsäSokota

  • Administrator
  • Apukuski
  • *****
    • Viestejä: 385
  • Octavia Combi vRS 4x4
    • Profiili

Poissa lkankainen

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 94
  • Skoda Octavia RS -07
    • Profiili
Nappasin hieman erinäköisen palikan, mutta pitäs olla käytännössä sama. Ei ollut hinnalla pilattu. Katsotaan lähteekö tolla pelaamaan:

http://www.dealextreme.com/p/obdii-bluetooth-car-diagnostic-cable-black-blue-orange-dc-12v-42825

BTW

Suomessa tuo maksaa jossain nettikamassa jotain 80 euroa melkein!! Aika älytöntä kiskontaa. Dealextremestä saa kuletuksetkin ilmasiks.

T: Lasse