vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Xenon setti H1 tilalle

Vieras · 126 · 95338

Poissa JVTL

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 17
  • RS TFSI
    • Profiili
Tässä kuva omasta läpiviennistä:
http://img.photobucket.com/albums/v608/Lindroos/hid.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v608/Lindroos/hid1.jpg

Tein siis alkuperäiseen kumitulppaan n.25mm reijän ja tähän tiiviisti muutossarjan läpivientikumi kiinni, on tiivis paketti eikä itse umpioon tarvi muutoksia. Varaosatiskiltä saa muutamaan euroon uudet tulpat jos jostain syytä haluaa xenon-muutossarjan pois.

1,5v ollu tuo GTHid 50W sarja paikallaan ja täytyy kyllä olla tyytyväinen, tuossa muuten mielenkiintoinen testi halogen vs. 35/50W xenon. http://www.xenonkauppa.fi/epages/Kaupat.sf/?ObjectPath=/Shops/Xenon/Categories/Artikkelit/Valotesti


Poissa jaripetteri

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 342
  • TFSi Combi -08
    • Profiili
    • OBD.fi
Varsin siistin näköinen läpivienti, tuotahan voisi kokeilla itsekkin


Poissa KariT

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 232
    • Profiili
Mun piti tänään käydä hakemassa vastuspaketit xenoneille. Herjasi vähän väliä "lamppu palanut". Huomenna aamulla pääsee paremmin testaamaan. Toivottavasti toimii ???


Poissa scudo

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 31
    • Profiili

1,5v ollu tuo GTHid 50W sarja paikallaan ja täytyy kyllä olla tyytyväinen, tuossa muuten mielenkiintoinen testi halogen vs. 35/50W xenon. http://www.xenonkauppa.fi/epages/Kaupat.sf/?ObjectPath=/Shops/Xenon/Categories/Artikkelit/Valotesti

Harmi että tuossa testissä ei testattu 35W/50W xenonien syttymisnopeutta. Ilmeisesti 50W xenon syttyy jopa häiritsevän hitaasti. Onko kenelläkään kokemusta aiheesta?


Poissa KariT

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 232
    • Profiili
Mun piti tänään käydä hakemassa vastuspaketit xenoneille. Herjasi vähän väliä "lamppu palanut". Huomenna aamulla pääsee paremmin testaamaan. Toivottavasti toimii ???

Herjaa vastuksillakin palanutta poltinta. Välillä toimii moitteetta välillä ei.

Mikä ihme noita valoja vaivaa? Auttakee ::)


Poissa Tomppa

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 41
  • vRS TDi Combi 2008
    • Profiili
Kannattaa kysellä KCS Villeltä jälkiasennus xenon sarjoja.Ollut omassa autossa(Ocu RS TDi 2008) kiinni n.6kk ja hienosti toimii.Nämä sarjat eivät tarvitse vastuksia vaan toimivat suoraan :D.Tärkeä asentaessa on laittaa ballasti jonnekkin suojaan vedeltä.Itsellä söi aluksi ballasteja kun oli väärän kohtaan asennettu ja vesi pääsi kastamaan :-[


Poissa andy

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 43
  • Octavia RS TSI
    • Profiili
^Minkäs hintaiset nuo oli? Minne asensit ballastit?


Poissa Tomppa

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 41
  • vRS TDi Combi 2008
    • Profiili
Tarkkaa hintaa en muista mutta olisikohan olleet n.150eur :-\.Ballastit ovat nyt molemmilla puolilla umpioiden alapuolella piilossa.Suosittelen ;)


Poissa KariT

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 232
    • Profiili
Jeps. Tänään tulee uudet CAN-väylä autoihin tarkoitetut ballastit, jos nyt alkaisi toimimaan. X-tremeen lähtö tänään, ei kehtaisi ajaa ilman pitkiä :-\


Poissa Vesku81

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 8
  • Octavia vRS Combi 2.0TFSI -07
    • Profiili
Tuli eilen kanssa haettua Xenon-paketti Matkahuollosta ja tänään pitäisi koittaa asennella. Rupesi hiukan kyrsimään tuo pitkien heikkotehoisuus , vaikka vaihdoin Philipsin Vision Plussatkin. Toivottavasti noilla sitten rupee näkemään paremmin.


Poissa jaripetteri

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 342
  • TFSi Combi -08
    • Profiili
    • OBD.fi
Hankin tuossa jokin aika sitten Taskuraketti.com:sta Ollo 35W H1 sarjan ja nyt viikonloppuna asentelin kiinni autoon, lopputulos on disko. Toimivat muuten kunnolla mutta kun lämpenevät tai jotain (ovat hetkenaikaa päällä ehkä minuutti kaks) niin alkavat vilkkumaan. Varoitusten kanssa ei ole ongelmia ja laatuvikaan en usko kun molemmat käyttäytyvät suunnilleen samalla tavalla.

Odottelen myyjän kommenttia mutta onko täällä ideoita, releitä en tuonne ala laittamaan, ollaan sitten vaikka ilman vaikka erohan halogeeneihin on kun yöllä ja päivällä...


Poissa Vesku81

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 8
  • Octavia vRS Combi 2.0TFSI -07
    • Profiili
Nyt ollut kiinni vajaa pari viikkoa tuo Katuauton 35W setti ja mitään ongelmia ei ole ollut. Hinta on tosin vähän ehkä kalliimpi, mutta tosiaan toimivuus ollut moitteetonta eikä mitään herjauksia ole tullut. Myös valoteho parani reilusti halogeeneista.


quartzi

  • Vieras
Mun piti tänään käydä hakemassa vastuspaketit xenoneille. Herjasi vähän väliä "lamppu palanut". Huomenna aamulla pääsee paremmin testaamaan. Toivottavasti toimii ???

Herjaa vastuksillakin palanutta poltinta. Välillä toimii moitteetta välillä ei.

Mikä ihme noita valoja vaivaa? Auttakee ::)

Mulla kans välillä sama juttu. Ostin sen relejohtosarjan väliin, alkuun toimi hyvin about. 2kk, mutta nyt alkoi ensin vilkkumaan valot ja sitten saattaa yht'äkkiä pitkät sammua kokonaan. Pitkät pois ja uudestaan päälle, taas toimii hetken aikaa. Välillä kyllä toimii ihan niinkuin kuuluukin... Rupesin vaan tossa miettimään että voiko vika olla releessä? Liitokset olen käynyt jo läpi.


Poissa KariT

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 232
    • Profiili
Mulla vika korjaantui vaihtamalla sarjan mukana tulleet ballastit, CAN-väylä autoihin tarkoitettuihin ballasteihin.


quartzi

  • Vieras
Mulla vika korjaantui vaihtamalla sarjan mukana tulleet ballastit, CAN-väylä autoihin tarkoitettuihin ballasteihin.


Joo... Mutta ihmetyttää vaan kun alkuun toimii ihan normaalisti ja vasta parin kk:n käytön jälkeen alkoi temppuilemaan.