mites nuo toimii käytännössä, eli onko joku syttymisviive ?
Teho ilmeisesti kohillaan =)
Ja pitääkös johdotuksia muutella , siis pitääkö alkuperäisiin johtoihin koskea?
Ensimmäisellä kerralla on selkeä viive, jolloin poltin lämpenee. Yleensä noin 5-10s kestää ennen kuin polttimo on kirkkaimmillaan. Mutta esim. kohtaamistilanteessa (tai sen jälkeen) valot räpsähtävät suoraan "täysille". Ja valoteho on kyllä uskomaton normeihin verrattuna, se pitää itse nähdä
Johdotus on yksinkertainen: otetaan normaalille polttimolle menevät johdot ja liitetään niihin xenon-sarjalle menevät johdot. Kaikki siis alkuperäisiin liittimiin, eli halutessaan voi normaalipolttimot vaihtaa tilalle näppärästi. Xenonsarjalta (tai sen ballastilta) uudet johdot läpiviennistä läpi uuden polttimon kera umpioon. Kaiken kaikkiaan Octaviassa asennus on erittäin helppoa, koska umpion saa helposti irti.
Siis häh
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, mutta mutta...
Noin äkkiseltään arvioiden tuon irroitettavan kannen syvyys tiivisteen reunasta on noin
3 -4 cm. Tuo läpivientireikähän jää melkein kokonaan tuon kannen seinämän taakse, kun kansi laitetaan paikoilleen???
Miten siitä sitten vie piuhoja tetin avulla läpi kun läpivientireiän ja kannen seinämän väliin jää pari milliä vapaata tilaa?
Heh, kieltämättä hyvä kysymys. Tällaisen kuvan löysin vielä, jossa reikä on huomattavasti taaempana. Samalla näkee esimerkin ballastin sijoitukseta. Josko tästä olisi apua