vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Fabiaan "vilkkuassistentti" ?

Poissa Dalgor_

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 905
    • Profiili
Elikkä onko Fabiaan saatavilla samankaltaista "vilkkuassistenttia" (en muista/tiedä oikeaa nimeä), eli kun vilkautat jompaankumpaan suuntaan vilkulla, auto vilkuttaa automaattisesti kolmesti, kuten esim. Octaviassa?

Mulle on tullut jostain suoraan sanottuna pakkomielle vilkuttaa aina kolmesti manuaalisesti, ja se rupeaa häiritsemään mutten voi sille mitään ;D
Oli ennen Fabia RS. Nyt Seat.


Poissa jape

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 34
  • Fabia vrs 06
    • Profiili

Poissa Dalgor_

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 905
    • Profiili
Tilaukseen meni, kiitos tiedosta! :)
Oli ennen Fabia RS. Nyt Seat.


Poissa Samu.L

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 81
  • Corrida red Fabia Vrs -04
    • Profiili
tääläki on vakiona vuosimallia -04
Porsset on kivoja


Poissa Mikko Rouvali

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 55
  • Fabia RS -06
    • Profiili
Mulla kans -06 vuoden fabiossa vakiona. Ymmärtääkseni joka rs-fabiossa vakiona..?


Poissa Ireland

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 507
  • VW Golf 1.4Tsi GT -07
    • Profiili
Ei mun -03 vuoden mallissa ole ainakaan.  :(
Ex Skoda Octavia vRS -04
Ex Subaru Impreza WRX -04
Ex Skoda Fabia vRS -03


Poissa Dalgor_

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 905
    • Profiili
Ei mun -03 vuoden mallissa ole ainakaan.  :(

Kiitos! Mä jo rupesin miettimään et onko mulla joku halpa kiinakopio-RS tai jotain ;D

Niin ja mullakin on 11/03 ensirekisteröity eli varmaan just jossain siinä vuodenvaihteen korvilla tullut vakiovarusteeksi :/
Oli ennen Fabia RS. Nyt Seat.


Poissa Ireland

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 507
  • VW Golf 1.4Tsi GT -07
    • Profiili
Ei mun -03 vuoden mallissa ole ainakaan.  :(

Kiitos! Mä jo rupesin miettimään et onko mulla joku halpa kiinakopio-RS tai jotain ;D

Niin ja mullakin on 11/03 ensirekisteröity eli varmaan just jossain siinä vuodenvaihteen korvilla tullut vakiovarusteeksi :/

Niinpä. Tuo on kyllä fiksu "lisävaruste". Taidanpa tilata myös itsekin samanlaisen.

Voisitko Dalgor laittaa sitten kokemuksia asennuksesta? Kiitos etukäteen.  :)
Ex Skoda Octavia vRS -04
Ex Subaru Impreza WRX -04
Ex Skoda Fabia vRS -03


Poissa Luisu

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 980
  • Fabia vrs -04
    • Profiili

Poissa Dalgor_

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 905
    • Profiili
Ei mun -03 vuoden mallissa ole ainakaan.  :(

Kiitos! Mä jo rupesin miettimään et onko mulla joku halpa kiinakopio-RS tai jotain ;D

Niin ja mullakin on 11/03 ensirekisteröity eli varmaan just jossain siinä vuodenvaihteen korvilla tullut vakiovarusteeksi :/

Niinpä. Tuo on kyllä fiksu "lisävaruste". Taidanpa tilata myös itsekin samanlaisen.

Voisitko Dalgor laittaa sitten kokemuksia asennuksesta? Kiitos etukäteen.  :)

Voin laittaa kyllä, mutta tilanne on se että se vilkkusetti tulee vasta 2-3vko päästä samalla kun tulee uudet etuiskarit (juhannus+mökkitie.. ei hyvä yhdistelmä) joten voi olla että asennat itse vilkkusarjan ennen minua :)
Oli ennen Fabia RS. Nyt Seat.



Poissa Dalgor_

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 905
    • Profiili
Voisitko Dalgor laittaa sitten kokemuksia asennuksesta? Kiitos etukäteen.  :)

Eipä toimi samalla tavalla asennus Fabiaan kuin IV Golfiin, Golfissa on joku noin 10-pinninen liitin hätävilkkujen katkaisijan takana, ja otin eilen Fabiasta kytkimen irti ja siellä ei ole kuin 4 piuhaa.. Johtosarjassa 5.

Katsoin sitten netistä sähkökaavioita ja vertailin sitä ohjeisiin, en löytänyt koko kaaviosta pinnejä 49a, 49L tai 49R (tjsp).

5h yritin ja sitten luovutin, eli en saanut asennettua. Viisaammat kertokoot miten tuon sais laitettua :D
Oli ennen Fabia RS. Nyt Seat.


Poissa Luisu

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 980
  • Fabia vrs -04
    • Profiili
Voisitko Dalgor laittaa sitten kokemuksia asennuksesta? Kiitos etukäteen.  :)

Eipä toimi samalla tavalla asennus Fabiaan kuin IV Golfiin, Golfissa on joku noin 10-pinninen liitin hätävilkkujen katkaisijan takana, ja otin eilen Fabiasta kytkimen irti ja siellä ei ole kuin 4 piuhaa.. Johtosarjassa 5.

Katsoin sitten netistä sähkökaavioita ja vertailin sitä ohjeisiin, en löytänyt koko kaaviosta pinnejä 49a, 49L tai 49R (tjsp).

5h yritin ja sitten luovutin, eli en saanut asennettua. Viisaammat kertokoot miten tuon sais laitettua :D

Jokos hautasit koko ajatuksen vai saitko toimimaan??


Poissa Dalgor_

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 905
    • Profiili
Jokos hautasit koko ajatuksen vai saitko toimimaan??

En ole sen koommin koittanut, ei resurssit/taidot riitä lähteä selvittelemään tuon enempää, tarttis lyödä tyhmät päät yhteen jonkun kanssa tai saada tarkat sähkökaaviot rs fabiasta
Oli ennen Fabia RS. Nyt Seat.