vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

kylmäkäynnistys ongelmia....???

Poissa Osku_P

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 67
    • Profiili
Itellä nyt tekee semmsta et ku kylmällä koneella starttaa niin tuntuu ettei auto osais päättää bensan ja ilman suhdetta vaan meinaa tavallaan tukehtua liialliseen bensan määrään. Ja toinen oikuttelu sellanen että kesken matkan lämpimällä koneella alkaa yhtäkkiä hyytyyn ja nykimään. Joskus nykimisen perään syttyy sit luistoneston valo ja se kytkee sen pois päältä ja sen saa päälle vasta ku starttaa auton uudestaan. Mitäköhän seuraavaksi lähtis vaihteleen? Nyt vaihdettu puolat, tulpat, bensan suodatin ja vuos sitte maffi, ja ilmlanputsari.

Onko vika selvinny? Tänään alko samanmoiset oireet kun emäntä tuli ajeli töistä kotio, mutta luistoneston valo ei syttynyt..
 

Vuosi sitten maihdettu Maffi kannattaa jo putsata. Mulla teki just tuota samaa, eli nyki silloin tällöin ja luistonesto valo alko palamaan. Vikakoodeissa oli maf koodi. Itse olen huomannut, että pari kertaa vuodessa kannattaa maf ja kaasuläppäkotelo putsailla niin pysyy nykimiset poissa. Eli itse putsaisin nuo kaksi ja jos vielä nykii, niin rupeisin etsimään oikeaa vikaa. Molemmat operaatiot kestävät max 15 min / operaatio.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 03, 2013, 11:32:30 ip kirjoittanut Osku_P »
Skoda Octavia Combi RS 2003