Melkoisen tuttua. Itselläni ollut samoja oireita aikoinaan: Lähti nihkeästi käyntiin, kulki tahmeasti, poltti pakokaasuvaloa taulussa, röplötti ja kävi rikkaalla. Auto oli muutenkin menossa huoltoon. Huollossa kartoitettiin vika ensin lamdaan, kun ei auttanut ruvettiin tutkimaan lisää. Vikaa löytyi tuosta edellä mainitusta letkusta joka oli lähes halki. Vaihtoon meni samalla ilmamassamittari ja jotain muuta pientä.
Nyt oli taas samoja oireita ja syyksi paljastui tuo ilmamassamittari. Setä huollossa kertoi että oli kerännyt jostain kosteutta itseensä?
Ei sitten kiireiltään viitsinyt kertoa mikä sen aiheuttaa. Oli kuulevani taustalta (toisen asentajan) jotain jupinaa ilmapumpusta?
No nyt auto siis käy ja kukkuu sekä kulkee hienosti taas.
Mutta tulevaisuuden varalta olisi kiva tietää mistä sinne kosteutta kertyy ja auto hyytyy? Kenelläkään ideoita? Tai jotain vedenpitävää faktaa asiasta.