vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Auton luovutusta odotellaan...

Poissa audioman

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 46
  • Octavia RS TDI CR HB
    • Profiili
Uuden hinnaston mukaan RS TDI HB:n hinta on laskenut 6.10. alkaen 32 240 eurosta 31 040 euroon. Hyvä juttu, kun uuden autoni toimitus on sovittu marraskuuksi!


Poissa KariT

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 232
    • Profiili
Kyllä nyt on hymy korvissa, kun RS on ollu päivän ajossa 8)

Harmittaa tuo myöhäinen hinnan alennus...Hinta muuttui tilauspäivän ja luovutuspäivän välisenä aikana. Kuluttaja-asiamies selvittää miten tämmöisessä tilanteessa menetellään, koska myyjä sanoi tilauspäivänä että, jos auton hinta ennen luovutusta nousee, se ei vaikuta hintaan. Mutta jos hinta laskee, se huomioidaan kyllä.

Katsotaan miten käy...


Poissa audioman

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 46
  • Octavia RS TDI CR HB
    • Profiili
Noinhan se mullakin meni: hinta aleni tilauksen jälkeen luovutusta odotellessa. Pyysin autokauppiasta laskemaan tilaamalleni autolle varusteineen uuden hinnan, ja näin tapahtui. Saan auton alle lähiviikkoina.


arihy

  • Vieras
Ensi viikon perjantaille luvattiin mustan TDI HB:n luovutus, joten vähän aikaa pitäis vielä kärvistellä.


Poissa teppo

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 49
    • Profiili
moro saako liittyä joukkoon ?mulla ollut noin vuoden/20 tkm verran toi räsä hyvä on ollut heti laitoin mtm:n ohjelman uutena ja teippasin lasien välistä pysty pilarit...laskin jousilla 2 cm mut pitää harkita viel säädettävää alustaa tässä pari kuvaa jos onnistuu...[/img]




Poissa Andy´s

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 90
  • Ocu II rs tfsi -2008-
    • Profiili
Teretulemasta :) ei muutaku kunnon säädettävä tilauksee..kaipaa madallusta ;) muuten maukas farkku :)



Poissa jaripetteri

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 342
  • TFSi Combi -08
    • Profiili
    • OBD.fi
Aivan sika hieno!!!  ::)

Itse miettinyt pitkään tuota B&C pilarien tummentamista ja nuo kuvat taisi nyt ratkaista että tarrakauppaan lähdetään... eikä oo hullumman näköset nuo valoluometkaan, maski mulla jo värjättynä löytyykin tosin alkuperäinen. Tämä on varmaan ensimmäisiä valkoisia RäSiä maassa?


Poissa Tomppa

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 41
  • vRS TDi Combi 2008
    • Profiili
Nätti peli ;).Millä ET:llä vanteet kun tulevat aika reippaasti ulos??


Poissa JanMec

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 37
  • Golf V variant Tsi
    • Profiili
Moi vaan kaikille, eilen kävin hakemassa mun RäSän. Auto on -07 TDI farkku. Satuin koeajamaan ko yksilön ja tykästyin niin paljon että auto vaihtui  ;D Loistava foorumi, todella paljon asiaa!


Poissa Jukka

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 748
  • Aivan vakio bensakone
    • Profiili
Moi vaan kaikille, eilen kävin hakemassa mun RäSän. Auto on -07 TDI farkku. Satuin koeajamaan ko yksilön ja tykästyin niin paljon että auto vaihtui  ;D Loistava foorumi, todella paljon asiaa!

Moro Moro ja tervetuloa joukkoon kasvavaan :)


Poissa Petteri

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 598
  • Ocu vRS TDi Combi
    • Profiili
^^Tervetuloa ja jäsenille on varattu joutsan reissua helmikuulle... ;)
Typo sinne, toinen tänne...