vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

RS II TDI ocua ostamassa.

Poissa stuba

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 22
    • Profiili
2,0Tdi       ->08 vaihtoväli 120tkm
2,0Tdi Rs   ->08 vaihtoväli 150tkm
2,0Tdi Rs   08-> vaihtoväli 180tkm/6v
Tuolta löytyy faktaa ja jotain hintojakin.  http://www.rsh.fi/index.php?page=huolto_octavia
Toivottavasti ainakin tuo 150tkm pitää paikaansa koska omalla ajettu 142tkm ja hihnaa ei vielä vaihdettu...


Poissa JaVa^

  • Administrator
  • Tallipäällikkö
  • *****
    • Viestejä: 2429
    • Profiili
Ok, tuosta linkistä saikin ihan kattavan tiedon noista huolloista ja hinnoista, jotka eivät näyttäisi olevan edes kovin kalliita. Tosin itse olen tottunut oman autoni aina huoltamaan, poislukien tuon jakopään rempan, johon omat taidot ja uskallus ei riitä.  :)

Vähän menee kans myynnin puolelle mut ens viikolla tulis myyntiin -08 TDI CombiRäsä 0km ajetulla koneella ja 2v takuulla tietenkin  ;D

Ilmeisesti jotain isompaa lähtenyt liikkeelle koneesta, jos kokonaan uusi kone on laitettu?  :-\


Poissa KK-85

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 42
    • Profiili
Ok, tuosta linkistä saikin ihan kattavan tiedon noista huolloista ja hinnoista, jotka eivät näyttäisi olevan edes kovin kalliita. Tosin itse olen tottunut oman autoni aina huoltamaan, poislukien tuon jakopään rempan, johon omat taidot ja uskallus ei riitä.  :)

Vähän menee kans myynnin puolelle mut ens viikolla tulis myyntiin -08 TDI CombiRäsä 0km ajetulla koneella ja 2v takuulla tietenkin  ;D

Ilmeisesti jotain isompaa lähtenyt liikkeelle koneesta, jos kokonaan uusi kone on laitettu?  :-\

Joo tuolla vikalistaus topicissa enemmän tietoa mut lyhyesti hehkutulppa meni osiin ja siitä sitten sylinteriin ja se siitä sitten :D Muuten ei olekaan ollut omassa mitään vikaa ja 64tkm jo itsellä takana! Nyt tekee vaan nelikkoa näin talven tullen mieli  :P
-08 COMBI RS TDI


Poissa keke

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 56
    • Profiili
mis vaihees teillä on vaihettu -07 rs jakohihna


Poissa leppis

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 47
  • Ocu RS TDI Combi
    • Profiili
mis vaihees teillä on vaihettu -07 rs jakohihna

itsellä tosiaan -07 pumppari rs ja hihnanvaihto tulossa vasta 150tkm kohdalla


Poissa smee

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 31
  • Octavia vRS diesel
    • Profiili
1. Mihin näissä kannattaa kiinnittää huomiota ostaessa, eli onko näissä jotain tyyppivikoja? Ilmeisesti ennen -08 noissa on ollut paljon suutinvikoja, jos olen oikein käsittänyt? CR-koneinen versio olisi ilmeisesti tässä tapauksessa luotettavampi, vai onko siinä myös jotain isompia ongelmia ollut? En jaksanut ihan kokonaan kelata tuota 54 sivun vikalistausta läpi...  :-[

Suutin viat erittäin yleisiä. Maali lohkeilee sinkityksen päältä pois. Kovat ovien tiivisteet hinkkaavat oviaukkojen ohuen maalikerroksen puhki.

Uusin ja epäluotettavin autoni tähän mennessä. Hyvä ajaa, tavaraa mahtuu paljon kyytiin ja ohitukset onnistuvat vauhdikkaasti(lue turvallisesti).


Poissa reiskaar

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 34
    • Profiili
komppaan smeetä. Tosiaan tiivisteet syövät maalit oviaukoista. Onhan se ihan ok ajoltaan, mitä nyt turhan meluisa. Harmi ettei Mitsulta ole tällä hetkellä mitään mielenkiintoista. Lancer alkaa oleen jo vanhaa mallia. Voortista oon tehnyt periaatepäätöksen, mutta uus Focus on saanut ylistystä lehdistöltä.


Poissa smee

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 31
  • Octavia vRS diesel
    • Profiili
Lisätään nyt vielä että kaikkiin ylimääräisiin korjauksiin maahantuoja on tullut jotenkin vastaan. Yksi vaatimus on että kaikki huollot tehty merkkihuollossa. Skodan ajoturva ollut myös hyötykäytössä.

Vuoden aikana RäSä on ollut reilun kuukauden korjaamolla tavallisen vuosihuollon lisäksi. Ilman reilua maahantuojan jälkimarkkinointia olisin jo jonkun muun automerkin käyttäjä.