vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Vanteet, millaiset ?

miksa · 622 · 430975

Poissa betamax

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 212
  • ex. facelift vRS TDI -09
    • Profiili
itse otin ton vanteen leveyden ja et:n varman päälle! Kesäksi tulee: 8x19,et47 ja 225/35 renkailla.pitäisi sopia pyöriin ilman raapimisia!
Se on tietysti mistä tykkää, itse tykkään että vanne tulee mahdollisimman lähelle kaarta ;) Siksi itsellä 8,5x19 et40, 225/35 renkailla eikä raavi -50mm jousilla. Katotaan kesällä h&r säädettävän asennuksen jälkeen uudestaan.

edit: et luku väärin
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 09, 2011, 10:45:14 ip kirjoittanut betamax »


Poissa supe

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 276
    • Profiili
itse otin ton vanteen leveyden ja et:n varman päälle! Kesäksi tulee: 8x19,et47 ja 225/35 renkailla.pitäisi sopia pyöriin ilman raapimisia!
Se on tietysti mistä tykkää, itse tykkään että vanne tulee mahdollisimman lähelle kaarta ;) Siksi itsellä 8,5x19 et45, 225/35 renkailla eikä raavi -50mm jousilla. Katotaan kesällä h&r säädettävän asennuksen jälkeen uudestaan.

eikös sulla ollu et:llä 40 :P


Poissa betamax

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 212
  • ex. facelift vRS TDI -09
    • Profiili
itse otin ton vanteen leveyden ja et:n varman päälle! Kesäksi tulee: 8x19,et47 ja 225/35 renkailla.pitäisi sopia pyöriin ilman raapimisia!
Se on tietysti mistä tykkää, itse tykkään että vanne tulee mahdollisimman lähelle kaarta ;) Siksi itsellä 8,5x19 et45, 225/35 renkailla eikä raavi -50mm jousilla. Katotaan kesällä h&r säädettävän asennuksen jälkeen uudestaan.

eikös sulla ollu et:llä 40 :P
No niimpä oliki, oon sen "muutaman" kerran tänne kertonu ja aina vaan porukka kyselee että mahtuuko pyörimään :D Just kattelin jotain vanteita netistä nii tuli samalla sit kirjotettua niiden ET tuohon.


Poissa JRR

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 8
    • Profiili
Nämä odottavat varastossa pääsyä R32-replikoiden tilalle, 8x18 et42:


Tiedä vaikka olis jo RS silloin alla  8)
Octavia TDI Elegance


Poissa Tumpsaa

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 15
    • Profiili
Elikkäs ois tollasen Skodan vakio vanteet myynnissä ja niissä päällä Fuldan kesärenkaat 225/40/18 jos jotakin kiinostaa. Ja millaisia vanteita te suosittelisitte Mustaa sedan octavia Rs:ssään?


Poissa Jyrki

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 94
  • Octavia 2.0 Tdi Rs -08
    • Profiili
Elikkäs ois tollasen Skodan vakio vanteet myynnissä ja niissä päällä Fuldan kesärenkaat 225/40/18 jos jotakin kiinostaa. Ja millaisia vanteita te suosittelisitte Mustaa sedan octavia Rs:ssään?

Mielipide asioitahan nämä on, mutta ite laittasin varmaan jotain tän tyyppistä: http://www.vannetukku.fi/azure-p-24799.html
tietenkin 18 tuumasena. Jos hiekkatietä alla ni sit 17 tuumaa.

Mulla punasessa mustat vanteet ja tykkään vaikka en niitä ite oo siihen hankkinutkaan.


Poissa Tumpsaa

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 15
    • Profiili
Juu juuri jotain tuon tapaisia minäkin olen katsellut. hiekkatietä on 400metriä isolta tieltä kotipihalle eli kyllä se on ne 18 tuumaset. kiitos mielipiteestä


Poissa Teemuy

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 25
    • Profiili
Elikkäs ois tollasen Skodan vakio vanteet myynnissä ja niissä päällä Fuldan kesärenkaat 225/40/18 jos jotakin kiinostaa. Ja millaisia vanteita te suosittelisitte Mustaa sedan octavia Rs:ssään?

Minkäs hintaiset noi orkkis vanteet olis?


Poissa tumpelo85

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 29
    • Profiili
Hei ois tarkoitus laittaa omaan rs:ään -35mm madallus jouset ja sitte 19" vanteet 8,5"  235/35/19.. pitäisi visiin mahtua pyöriin alla hyvin. vai?



Poissa tumpelo85

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 29
    • Profiili
Hei ois tarkoitus laittaa omaan rs:ään -35mm madallus jouset ja sitte 19" vanteet 8,5"  235/35/19.. pitäisi visiin mahtua pyöriin alla hyvin. vai?


Poissa VRS

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 41
    • Profiili
Tärkein mitta tais unohtua,millä ET:llä vanteet ovat?


Poissa Tumpsaa

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 15
    • Profiili
Elikkäs ois tollasen Skodan vakio vanteet myynnissä ja niissä päällä Fuldan kesärenkaat 225/40/18 jos jotakin kiinostaa. Ja millaisia vanteita te suosittelisitte Mustaa sedan octavia Rs:ssään?

Minkäs hintaiset noi orkkis vanteet olis?

 No tällähetkellä kun ostin uudet Tornado Blackpo 7x17tuumaset niin on paikallises rengas liikkees myynnis ja sanos et joku 700-900 pitäis saada kun melkeest käyttämättömät suvi kumit oli 225/40/18 ja vanteet


Poissa tumpelo85

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 29
    • Profiili

Poissa TPP

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 138
    • Profiili
Täksi kesäksi tulee uudet vanteet ku viimekesä meni ni joutuin ohi ettei kerenny ;D

Kaks 18" vannetta kilpailee keskenään siitä kumpi pääsee pyrimään alle, osais vaan päättää kumpi malli :D
Renkaat 225/40R18

Nitro Oxide. Leveyttä en hoksannu kysellä et onko 7,5" vai 8" ET 45



Ja

Anzio Vision. 8" ET 42


Entäpä sama tummempana



Onko kukaan nähny tuota Nitro oxiden vannetta livenä? kiinnostais tietää kui iso huuli nuissa vanteissa on.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 10, 2011, 09:59:14 ip kirjoittanut TPP »
Octavia RS TDi HB -07     


Poissa varmavoittaja

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 15
    • Profiili