vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Ocu Räsän vikalistaus..vaikka tämän aiheen alle...

Vieras · 1867 · 1263967

Poissa RS_OCUstin

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 311
  • Octavia III vRS LB Challenge 2.0TDI DSG Metal Grey
    • Profiili
Juuri haettu Maanatai RÄSÄ korjaamolta, 2 suutin sökönä.
Kiltisti oli kaivettava kuvetta, 3 ja 4 suuttimet on viel vaihtamatta.

Tyhmä on systeemi jos ei ole sulaketta joka laukeis eikä koko suutin. KELE!

https://www.spritmonitor.de/en/detail/1050663.html
Octavia III vRS LB Challenge 2.0TDI DSG Meta


Poissa Herkko

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 20
    • Profiili
Kellään kokemuksia tiisselistä kun kylmänä käynnistäessä savuuttaa perkeleesti, koko parkkipaikka täynnä savua?
Hehkut vasta vaihdettu. Lämpösenä ei tiedä mitään eikä ajaessa. Ainoastaan kylmänä käynnistäessä puskee parit sankat pilvet putkesta.


Poissa Tune

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 88
    • Profiili
Päivitystä TFSI nykimiseen: testerissä näkyy jotain häikkää puolissa (kolmessa), puolat testattu (taas), ei vikaa. Johtopäätös: suuttimet paskana. \o/ Ai että on halpaa.


Poissa JanMec

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 37
  • Golf V variant Tsi
    • Profiili
Juuri haettu Maanatai RÄSÄ korjaamolta, 2 suutin sökönä.
Kiltisti oli kaivettava kuvetta, 3 ja 4 suuttimet on viel vaihtamatta.

Tyhmä on systeemi jos ei ole sulaketta joka laukeis eikä koko suutin. KELE!


Mitäs Helkama autolla on sanottavaa? kaipa ne vastaan tulevat?

Mullahan kävi sama juttu mun Räsän kaa ja siinäkin vaihdettiin kaks suutinta 3 kuukauden sisään, toisessa tulivat vastaan.
Pari viikkoo sitten näin mun vanhan auton myynnissä ja nyt siihen oli vaihdettu loput 2 suutinta.. En halua maalata piruja seinille mutta varaudu että ne 2 vikaakin poksahtaa :-\


Poissa RS_OCUstin

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 311
  • Octavia III vRS LB Challenge 2.0TDI DSG Metal Grey
    • Profiili
Juuri haettu Maanatai RÄSÄ korjaamolta, 2 suutin sökönä.
Kiltisti oli kaivettava kuvetta, 3 ja 4 suuttimet on viel vaihtamatta.

Tyhmä on systeemi jos ei ole sulaketta joka laukeis eikä koko suutin. KELE!


Mitäs Helkama autolla on sanottavaa? kaipa ne vastaan tulevat?

Mullahan kävi sama juttu mun Räsän kaa ja siinäkin vaihdettiin kaks suutinta 3 kuukauden sisään, toisessa tulivat vastaan.
Pari viikkoo sitten näin mun vanhan auton myynnissä ja nyt siihen oli vaihdettu loput 2 suutinta.. En halua maalata piruja seinille mutta varaudu että ne 2 vikaakin poksahtaa :-\

Mulla on superkasko IFstä, vuokra-auto meni sen piikkiin ja laitetiin SEAT osa niin maksoi puolet siitä mitä alkuperänen. Näin tehtiin edellisenkin kerran. Silloin ei normikasko korvannut vara-autoa. Viimeksi laitettiin myös johtosarja, jota nyt ei laitettu. Muuten sain ihan kohtuu hintaa, enkä ala vääntämään kun jo 4v auto. Voishan sen kuluttajasuojaan vetää jos haluais. Meni kivuttomammin kuin viimeksi.

No kohta toi on myynnissä kun johtajat saa päätetty tösuhdeautojupinat... sen tiedän että 30-40te väliin menee. Linjausta haetaan kokonaispalkka ratkaisuun.
Lisäksi bongasin parkkiksella clubilaisen auton, sininen combi tarrat apukuljettajan takaikkunassa etuyläkulmassa.

https://www.spritmonitor.de/en/detail/1050663.html
Octavia III vRS LB Challenge 2.0TDI DSG Meta


Poissa Jukka

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 748
  • Aivan vakio bensakone
    • Profiili
No kohta toi on myynnissä kun johtajat saa päätetty tösuhdeautojupinat... sen tiedän että 30-40te väliin menee. Linjausta haetaan kokonaispalkka ratkaisuun.

No sittenhän tuolla budjetilla saa facelift ocu rs:n hommattua tilalle?  ::) ;)


Poissa RS_OCUstin

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 311
  • Octavia III vRS LB Challenge 2.0TDI DSG Metal Grey
    • Profiili
No kohta toi on myynnissä kun johtajat saa päätetty tösuhdeautojupinat... sen tiedän että 30-40te väliin menee. Linjausta haetaan kokonaispalkka ratkaisuun.

No sittenhän tuolla budjetilla saa facelift ocu rs:n hommattua tilalle?  ::) ;)

Kyllä se RS FL TDI Combi + DSG taitaa olla

https://www.spritmonitor.de/en/detail/1050663.html
Octavia III vRS LB Challenge 2.0TDI DSG Meta


Poissa TPP

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 138
    • Profiili
Rupes airbagin valo palamaan kojetaulussa. eilen käytin 90tkm huollossa, eikä mitään vikoja löytyny.
Tänään lähin liikenteeseen ni tuo valo paloi melko pitkään ennenkuin sammui, vähän aikaa ajelin ni rupes palamaan ihan jatkuvasti.

Eipä tuossa tieten muuta ku kiikuttaa huoltoon että tutkivat asiaa.

Itselläni sama pari kk sitte. Testerillä selvis että vänkärin puolelta antaa vikaa. Penkki irti, airbagin liitin auki ja takas kii. Homma OK.
Monesti sieltä myös löytyy jokin imurin suulake joka löysyttänyt liittimen taikka liitin kokonaan irti. Jos ei vanhalla liittimellä toimi ni johdot poikki ja parempi liitos johdoille.

Mulla hälyytteli kuskin puolen sivubägiä ja sanoivat et saattaa mennä johot jos joutuu liikuttelemaan penkkiä. Kuittasivat tuon vian ja meinasivat et soitella jos syttyy uudestaan ni hommaavat uuden johtonivaskan/liittimen.

Aamulla ku lähin töistä ni sytty taas tuo valo. Korjasikko ite tuo vian vai veitkö huoltoon?
Octavia RS TDi HB -07     


Poissa RedBull

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 17
  • Skoda Octavia RS Combi -06
    • Profiili
Asennutin räsään H&R madallusjouset ja liikkeestä lähdettyä alkoi kuipista ajettaessa kolisemaan.
Jousien asentaja sanoi että syynä olisi iskari. Onko normaalia että alle 60tkm ajetussa autossa menee iskari? Vai olisikohan jotain muuta vikana.
Turvavyöpiippari huuta lähes kokoajan, uskaltaisiko koko piuhan poikkasta joka tulee turvavyölukituksesta?


Poissa Japoff

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 146
    • Profiili
harvinaisen huono asentaja jos ei jousia laittaessa huomannut että iskari on sökö ??!
tai toinen syy että asentaja rikkoi/laittoin väärin jotakin ?

Aikas omituista minusta ainakin.....
V70 Sportswagon


Poissa TomR_S

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 123
    • Profiili
Onko normaalia että alle 60tkm ajetussa autossa menee iskari?

Onhan se.
Aikoinaan itse ostin tietyn merkkisen esittelyauton jolla oli ajettu 8tkm.10tkm kohdalla meni molemmat etuiskarit.Siitä alkoikin melkoinen paja kierros ko autolla ja se vaihtui muutamaan kuukauteen.
Onhan se iskari tosiaan voinut olla jo menossa sököks ja nyt kun laitettiin lyhyemmät jouset niin poks.
Käytä muualla tutkituttamassa että missä vika.

Alkoiko heti vai kerkesitkö ajella hetken ilman oireita?
-Hey we all know how we gonna die, baby. We gonna crash & burn."


Poissa Kri

  • Administrator
  • Apukuski
  • *****
    • Viestejä: 414
    • Profiili

Turvavyöpiippari huuta lähes kokoajan, uskaltaisiko koko piuhan poikkasta joka tulee turvavyölukituksesta?
Ton piipparin saa pois VCDS:llä, eli ei tartte piuhoja katkasta ;)


Poissa RedBull

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 17
  • Skoda Octavia RS Combi -06
    • Profiili
Onko normaalia että alle 60tkm ajetussa autossa menee iskari?
Alkoiko heti vai kerkesitkö ajella hetken ilman oireita?

Heti se alkoi kun lähdin pihasta.
Nyt on aika varattu toiseen liikkeeseen. Katsotaan mitä siellä sanovat.  :-\


Poissa MM77

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 51
    • Profiili
Alkoi tossa talvella Räsä kolisemaan... Aina kun laittaa kytkimen pohjaan kun vaihtaa vaihdetta kuuluu kolahdus.Tai sit jos kiihdyttää ja nostaa kaasun kuuluu vähän ajan päästä kolahdus.Se mikä tässä on jännää niin heti kun auto alkoi talvella lämmetä niin kolahduksen ääni hiljeni vähän.Nytten kun on lämpö asteita niin ei oikeastaan kuulu mitään... sillon tällön todella vaimee kolahdus. Kävin näyttämässä Räsää Metro-Autossa eivätkä he kuulleet ajossa mitään kolinaa.

Voisko olla pakoputkessa joku löysällä??


Poissa TomR_S

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 123
    • Profiili
En usko että pakoputki oireilee kytkimen tai laatikon kautta eli lienee muualta peräisin.
-Hey we all know how we gonna die, baby. We gonna crash & burn."