vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Ocu Räsän vikalistaus..vaikka tämän aiheen alle...

Vieras · 1867 · 1263469

Poissa hajoje

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 344
    • Profiili
-06vm 200tkm ajettuun räsään jossa ei skoda huoltokirjaa, kaksi suutinta vaihdettu maahantuojan piikkiin  ;D ;D


Poissa uncasimo

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 37
  • Combi RS TDI -08
    • Profiili
Nyt on minullakin kaikki suuttimet uusia. Ei tarvinnut maksaa johtosarjoistakaan. Sain päivän huristella Skoda Citigolla... Kiva pörina siinä kolmoskoneessa.


Poissa TPP

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 138
    • Profiili
-06vm 200tkm ajettuun räsään jossa ei skoda huoltokirjaa, kaksi suutinta vaihdettu maahantuojan piikkiin  ;D ;D

Tämä näyttää olevan ihan huoltoliikkeestä kiinni miten näitä "goodwillejä" kysellään... itselle sanottiin huollosta että jos on yksikään huolto tehty ei merkkihuollossa niin maahantuoja ei korvaa.. ja että maahantuoja haluaa huoltokirjasta valokopiot!

Ihme touhua! ???
Octavia RS TDi HB -07     


Poissa hajoje

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 344
    • Profiili
-06vm 200tkm ajettuun räsään jossa ei skoda huoltokirjaa, kaksi suutinta vaihdettu maahantuojan piikkiin  ;D ;D

Tämä näyttää olevan ihan huoltoliikkeestä kiinni miten näitä "goodwillejä" kysellään... itselle sanottiin huollosta että jos on yksikään huolto tehty ei merkkihuollossa niin maahantuoja ei korvaa.. ja että maahantuoja haluaa huoltokirjasta valokopiot!

Ihme touhua! ???


Mulla ei kyselty yhtäänmitään Lohjanportin autossa tuosta huoltokirjasta. Juteltiin kyllä päälikön kanssa huolloista ja kovin kyseli että miksi en käytä autoani heillä huollossa. Totesin että vanhaa autoa kannata huollattaa heillä ihan vaan hintojen takia. Oli samaa mieltä mutta silloin ei tarvis kuulemma lueskella foorumeja että koska on kampanjoita menossa vaan kaikki tämmöinen tapahtuu huoltojen yhteydessä. Että näin Lohjalla.


Oxhide

  • Vieras
Mulla näyttää menevän kaikki suuttimet vaihtoon, Perjantaina tietää lisää...auto on 06vm 140tkm


Poissa mixa76

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 128
  • Octavia vRS 2.0 TDI -07 farkku
    • Profiili
Ei tarvinnut maksaa johtosarjoistakaan.

Siellä on yksi johtosarja. Oliko "kuitissa" mainittu, että se olisi vaihdettu? Minulle kerrottiin, ettei johtosarjaa edes vaihdeta... paitsi jos itse haluaa / maksaa.  :-\

Suutin x 4 vaihtoa odotellessa...  8)


Poissa TPP

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 138
    • Profiili
-06vm 200tkm ajettuun räsään jossa ei skoda huoltokirjaa, kaksi suutinta vaihdettu maahantuojan piikkiin  ;D ;D

Tämä näyttää olevan ihan huoltoliikkeestä kiinni miten näitä "goodwillejä" kysellään... itselle sanottiin huollosta että jos on yksikään huolto tehty ei merkkihuollossa niin maahantuoja ei korvaa.. ja että maahantuoja haluaa huoltokirjasta valokopiot!

Ihme touhua! ???


Mulla ei kyselty yhtäänmitään Lohjanportin autossa tuosta huoltokirjasta. Juteltiin kyllä päälikön kanssa huolloista ja kovin kyseli että miksi en käytä autoani heillä huollossa. Totesin että vanhaa autoa kannata huollattaa heillä ihan vaan hintojen takia. Oli samaa mieltä mutta silloin ei tarvis kuulemma lueskella foorumeja että koska on kampanjoita menossa vaan kaikki tämmöinen tapahtuu huoltojen yhteydessä. Että näin Lohjalla.

sulla vaihettiin kampanja-hommana nuo suuttimet?!  :)
Octavia RS TDi HB -07     


Poissa hajoje

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 344
    • Profiili
-06vm 200tkm ajettuun räsään jossa ei skoda huoltokirjaa, kaksi suutinta vaihdettu maahantuojan piikkiin  ;D ;D

Tämä näyttää olevan ihan huoltoliikkeestä kiinni miten näitä "goodwillejä" kysellään... itselle sanottiin huollosta että jos on yksikään huolto tehty ei merkkihuollossa niin maahantuoja ei korvaa.. ja että maahantuoja haluaa huoltokirjasta valokopiot!

Ihme touhua! ???


Mulla ei kyselty yhtäänmitään Lohjanportin autossa tuosta huoltokirjasta. Juteltiin kyllä päälikön kanssa huolloista ja kovin kyseli että miksi en käytä autoani heillä huollossa. Totesin että vanhaa autoa kannata huollattaa heillä ihan vaan hintojen takia. Oli samaa mieltä mutta silloin ei tarvis kuulemma lueskella foorumeja että koska on kampanjoita menossa vaan kaikki tämmöinen tapahtuu huoltojen yhteydessä. Että näin Lohjalla.

sulla vaihettiin kampanja-hommana nuo suuttimet?!  :)

No täältä luin että maahantuoja alkaa korvaamaan suuttimia ja otin yhteyttä Lohjalle ja kysyin että pitääkö huhu paikkaansa. Vastaukseksi sain että tuo auto tänne niin katsotaan onko tarvetta vaihdella suuttimia. Edellinen omistaja oli vaihtanu 3 ja 4 pytyn suuttimet joskus 07-08 aikana ja mä itse oon vaihdattanu 1 ja 2 pytyn tossa reilu vuoden sisällä. Nyt vaihdettiin sitten nuo 3 ja 4 suuttimet kun olivat senverran vanhaa tekoa. Ja kyllä, maahantuoja maksoi tämän eilisen vaihdon.


Poissa hajoje

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 344
    • Profiili
Tämä näyttää olevan ihan huoltoliikkeestä kiinni miten näitä "goodwillejä" kysellään... itselle sanottiin huollosta että jos on yksikään huolto tehty ei merkkihuollossa niin maahantuoja ei korvaa.. ja että maahantuoja haluaa huoltokirjasta valokopiot!

Ihme touhua! ???

En kyllä osaa ymmärtää että mitä helvetin väliä sillä on missä on autonsa huollattanu, nuo suuttimet kun ei oo millään tavalla huolto-ohjelmassa mukana. Aivan sama mun mielestä missä oot öljyt vaihtanu ja ehkä jarruja herkistelly, ei pitäis olla tekemisissä suuttimiin tämmöiset hommat.


Poissa uncasimo

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 37
  • Combi RS TDI -08
    • Profiili
Ei tarvinnut maksaa johtosarjoistakaan.

Siellä on yksi johtosarja. Oliko "kuitissa" mainittu, että se olisi vaihdettu? Minulle kerrottiin, ettei johtosarjaa edes vaihdeta... paitsi jos itse haluaa / maksaa.  :-\

Suutin x 4 vaihtoa odotellessa...  8)

Kyllä yksi johtosarja vaihdettiin (anteeksi edellinen monikko), kuitissa merkintä siitä. Ja en maksanut.


Poissa mixa76

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 128
  • Octavia vRS 2.0 TDI -07 farkku
    • Profiili
Kyllä yksi johtosarja vaihdettiin (anteeksi edellinen monikko), kuitissa merkintä siitä. Ja en maksanut.

No kappas... Pitää koittaa tingata johtosarja myös ilmatteeksi. Vai onkohan tässäkin taas eroja merkkiliikkeen mukaan.  :o

Johtosarjassa menee kahdet piuhat, suuttimien ja hehkujen. Saat anteeksi!  ;)


Poissa hajoje

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 344
    • Profiili
Kyllä yksi johtosarja vaihdettiin (anteeksi edellinen monikko), kuitissa merkintä siitä. Ja en maksanut.

No kappas... Pitää koittaa tingata johtosarja myös ilmatteeksi. Vai onkohan tässäkin taas eroja merkkiliikkeen mukaan.  :o

Johtosarjassa menee kahdet piuhat, suuttimien ja hehkujen. Saat anteeksi!  ;)

Niitä mulle ei vaihdettu, kun ovat reilu vuos sitten vaihdettu.


Poissa JaVa^

  • Administrator
  • Tallipäällikkö
  • *****
    • Viestejä: 2429
    • Profiili
Kyllä yksi johtosarja vaihdettiin (anteeksi edellinen monikko), kuitissa merkintä siitä. Ja en maksanut.

No kappas... Pitää koittaa tingata johtosarja myös ilmatteeksi. Vai onkohan tässäkin taas eroja merkkiliikkeen mukaan.  :o

Johtosarjassa menee kahdet piuhat, suuttimien ja hehkujen. Saat anteeksi!  ;)

Ihme on kyllä, jos saat sen siihen puhuttua ilmaiseksi. Kampanja kuitenkin koskee suuttimia ja sillä ei ole mitään tekemistä sen johtosarjan kanssa. Taitaa tosin olla niin että se johtosarja pitää aina vaihtaa kun suuttimia vaihdetaan (näin on ilmeisesti toimittu ainakin jo hajonneiden suuttimien vaihdon yhteydessä).


Poissa mixa76

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 128
  • Octavia vRS 2.0 TDI -07 farkku
    • Profiili
Ihme on kyllä, jos saat sen siihen puhuttua ilmaiseksi. Kampanja kuitenkin koskee suuttimia ja sillä ei ole mitään tekemistä sen johtosarjan kanssa. Taitaa tosin olla niin että se johtosarja pitää aina vaihtaa kun suuttimia vaihdetaan (näin on ilmeisesti toimittu ainakin jo hajonneiden suuttimien vaihdon yhteydessä).

Niinpä... Näin sanottiin tiskin takaa, että ei kuuluisi. Kampanja tunnus on 23J7, ja joku doku minulla näytti löytyvän (ehkä audin/VW:n vastaava), jossa myös johtosarja kuului uusittaviin osiin. Ja sinne vaihdetaan osanrolta TX -loppuisia eli kunnostettuja suuttimia!

GALLUP niille, joilta on jo suuttimet vaihdettu kampanjan myötä: Menikö myös johtosarja vaihtoon?


Poissa hajoje

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 344
    • Profiili
Kyllä yksi johtosarja vaihdettiin (anteeksi edellinen monikko), kuitissa merkintä siitä. Ja en maksanut.

No kappas... Pitää koittaa tingata johtosarja myös ilmatteeksi. Vai onkohan tässäkin taas eroja merkkiliikkeen mukaan.  :o

Johtosarjassa menee kahdet piuhat, suuttimien ja hehkujen. Saat anteeksi!  ;)

Ihme on kyllä, jos saat sen siihen puhuttua ilmaiseksi. Kampanja kuitenkin koskee suuttimia ja sillä ei ole mitään tekemistä sen johtosarjan kanssa. Taitaa tosin olla niin että se johtosarja pitää aina vaihtaa kun suuttimia vaihdetaan (näin on ilmeisesti toimittu ainakin jo hajonneiden suuttimien vaihdon yhteydessä).

Jos on vanhat johdot, niin eivät lähde ehjänä liittimistä irti, tai ainakin näin mulle valehdeltiin ja samaa sanoivat kun viimeksi maksoin ja vaihdatin suuttimen.