Että tämmöstä taas!!
Eilen hesasta kotiin ajaessa kohti turun motaria, ramppia alas ja hitusen pedaalia syvemmälle, auto nykäs kun vaihtoi vitosesta kutoselle (dsg)
Hehkun valo mittaristoon vilkkumaan ja tehot katsos.
Siinä sit ajeltiin hitusen vajaatehoisella autolla noin 60km kotiin.
Kotona autosta virrat pois ja auto takas käymään.
Tehot takas koneessa ja eiku ajamaan.
Pieni ajo ja moottorinvika valo täyteen loistoon.
Auto pätkii tyhjäkäynnillä pirusti, dsg ei tiiä että pitääkö lähteä liikkeelle vaiko ei. Jos vaihde on D, R tai S asennossa ja jalka jarrulla auto sammuu.
Vetopäällä ajaessa nykii ja hyppii ja pätkii helvetisti.
Osaako joku arvailla mikä olis vikana näistä kuvauksista??
Siis kävin jo luettamassa vikakoodit paikallisella volkkarilla....Mutta onko tuttua vikaa muille tyypeille.
Mun auto on varmaan joku maanantai kappale
P0183 polttoaineen lämpötila-anturi katkos/oikosulku plussaan (tbd satunnainen)
p0088 polttonesteen putken/jär. paine liian korkea (tbd satunnainen)
Eli anturi vaihdettiin ja samat helvetin koodit löi heti autoon.
Onko jollain kokemusta tai tietoa mistä tämmönen johtuu??