vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Fabia vRS mk I omistajat

Poissa Vincent

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 37
    • Profiili
Olisi nyt tuo maskin kehyskin teipattu, kun tuo kromi hyppää nyt aika pahasti tuolta silmille... 3M:n hiilikuituteippiä tilaukseen ja teippaa sen sillä. Samalla tavaralla nuo muutkin kohdat on todennäköisesti teipattu.  :)

Olet oikeassa. Alas asti ja takaluukku myös olisi samantien voinut olla teipattu. Takana on muuten lexus-valot, joten kontrasti on tod. erilainen siel.
ex-Keltainen vRS Fabia -05
nyk-Leon FR tdi -08
Nurmijärvi


Poissa draas

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 24
    • Profiili
tulipahan sit hankittua fabia vrs, sen voin sanoo että ei oo itsellä ollu noin hyvää autoa koskaan vaikka niitä on ollut sen 14 kpl yhteensä. esim.vw golf   ;)
fabia vrs -06


Poissa Luisu

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 980
  • Fabia vrs -04
    • Profiili
Auto on jotenkin niin käteen sopiva. Ei oikein osaa sanoa miksi, mutta joka kerta kun on nyt käynyt koeajolla jollain muulla pelillä niin fabiaan vaan on mukava palata.


Poissa DeMac

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 51
    • Profiili
Eilen tuli taloon fabia vrs -07, hyvältä tuntuu  ;) Ainut vika, ettei ole moottorinlämmitintä, eikä ole tuontiauto. Näinköhän edellinen omistaja lähtenyt kiltisti tallista ajoon  ;D Ilmeisesti näissä ei PTC vastustakaan ole?


Poissa sumppi

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 31
    • Profiili
Heips itse hain oma Faabion (Mk1) 2012 Saksasta kohtuu kivoilla varusteilla
-Xenon valot
-alkuperäinen navi
-Ilmastointi
-Sähkölasit edessä ja takana
+ "täydellinen talvivarustus sisältäen tuon PTC vastuksen"

Ja laitoin talvea varten letkulämppärin joka toiminut oikein mukavasti 2h lämmityksellä.



Poissa pyry_

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 88
  • Skoda Fabia Rs -06
    • Profiili
Heips itse hain oma Faabion (Mk1) 2012 Saksasta kohtuu kivoilla varusteilla
-Xenon valot
-alkuperäinen navi
-Ilmastointi
-Sähkölasit edessä ja takana
+ "täydellinen talvivarustus sisältäen tuon PTC vastuksen"

Ja laitoin talvea varten letkulämppärin joka toiminut oikein mukavasti 2h lämmityksellä.



No jopas oot helmen löytänyt, en tiennytkään että näitä saa tuommosilla varusteilla o_O tervetuloa mukaan!
Skoda Fabia RS -06


Poissa jab85

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 24
    • Profiili
Uusi foorumilainen esittäytyy.tuli hommattua tuommonen -05rs faabio mustana tummilla laseilla, on aika maukkaan näköinen ajettu 240000km mut hyvin huollettu peli ;D tontiinhan tuo pitää jossain vaiheessa saada ja voimoo lissee :)
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 30, 2014, 07:02:20 ip kirjoittanut jab85 »
Skoda Fabia "wannabe" RS -07 +Volvo s40 t4-98


Poissa pyry_

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 88
  • Skoda Fabia Rs -06
    • Profiili
Uusi foorumilainen esittäytyy.tuli hommattua tuommonen -05rs faabio mustana tummilla laseilla, on aika maukkaan näköinen ajettu 240000km mut hyvin huollettu peli ;D tontiinhan tuo pitää jossain vaiheessa saada ja voimoo lissee :)

No tervetuloa vain! Päristelitkö Rusan Shellillä kenties lauantaina? Tulipahan nyt heti mieleen kun viime viikolla näin siellä kaksi mustaa rs fabiota.
Skoda Fabia RS -06


Poissa jab85

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 24
    • Profiili
Kiitosta! en ollu minä siellä päin lauantaina, pohjois-savossa tulee enimmäkseen liikuttuu Lähinnä Nilsiä-Kuopio akselilla :)
Skoda Fabia "wannabe" RS -07 +Volvo s40 t4-98


Poissa Dille

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 6
    • Profiili
Mahdollisesti minä, tuli tossa reilu viikko sitte haettua tommone fabia ja Vantaalla asustelen.


Poissa pyry_

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 88
  • Skoda Fabia Rs -06
    • Profiili
Mahdollisesti minä, tuli tossa reilu viikko sitte haettua tommone fabia ja Vantaalla asustelen.

Juu se olik se HZU teikäläisen pirssi. Ite olin tommosel hopeella ykköskoppasella fabialla siellä.
Skoda Fabia RS -06


Poissa paavokli

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 2
    • Profiili
Päivää!

Puolisen vuotta ja vajaa 10k ajettu mustalla -04 rs fabialla mutta nyt vasta tänne rekisteröidyttiin! sanottava on, että todella mukava auto ajaa! ja vaimokekin kehui paremmaksi kuin aiemmat  :thup:   


Poissa Hefner

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 5
    • Profiili
Ei vielä omistaja, mutta.....
Onko jollain tietoa tämän Faabion historiasta ??
http://www.nettiauto.com/skoda/fabia/6467988