vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Etuparkkien vaihto 2008 vuosimalliseen

Poissa KONE

  • Administrator
  • Mekaanikko
  • *****
    • Viestejä: 146
    • Profiili
    • http://www.fikkari.fi
Toinen parkkivalo paloi ja ilmoitus mittarissa ketuttaa =)

Onnistuuko miten?

Pitänee vissiin ottaa umpio irti?

Polttimot ovat jo olemassa 2e 2kpl =)





Poissa KK-85

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 42
    • Profiili
-Konepelti auki

-Muovimutteri umpion yläpuolelta auki

-Umpion sisäsyrjässä olevasta vapautusvivusta vedät itseesi päin

-Vedä umpio ulos ja irroita johtokytkin

-Umpion takaa muovikuori irti parilla metalliklipsulla ja torxilla

-lamppu irti ja uusi tilalle.


Näin ainakin mulla onnistu :D
-08 COMBI RS TDI


Poissa lkankainen

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 94
  • Skoda Octavia RS -07
    • Profiili
Ja johtokytkin irti siten, että siinä on se klipsu, jota painetaan vaakasuuntaan alaspäin, saman aikaisesti sitä plugia tulee nostaa ylöspäin ja vetää ulos.

Kikka vitonen.


Poissa KONE

  • Administrator
  • Mekaanikko
  • *****
    • Viestejä: 146
    • Profiili
    • http://www.fikkari.fi

Poissa KONE

  • Administrator
  • Mekaanikko
  • *****
    • Viestejä: 146
    • Profiili
    • http://www.fikkari.fi
Joo helppo homma oli. Ei tuota kaapelia tarvinu edes irroitella.

Kärkipidit ovat lähes pakolliset. Muuten ei onnistu =)



Poissa KONE

  • Administrator
  • Mekaanikko
  • *****
    • Viestejä: 146
    • Profiili
    • http://www.fikkari.fi
Ainut, että nyt vaihdettu apparin puolen valo näyttää nyt ylemmäs.

Siellä näyttää olevan kaikki hahlot jne muut urat kohdallaan. Kun mutterin kiristää niin valo alkaa näyttämään ylös.

Pitääkö siis mutteri jättää "löysälle" jotta valot ovat samoissa tasoissa?



Poissa stuba

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 22
    • Profiili
Ainut, että nyt vaihdettu apparin puolen valo näyttää nyt ylemmäs.

Siellä näyttää olevan kaikki hahlot jne muut urat kohdallaan. Kun mutterin kiristää niin valo alkaa näyttämään ylös.

Pitääkö siis mutteri jättää "löysälle" jotta valot ovat samoissa tasoissa?



Näyttääkö paljonkin ylemmäksi?
Käsittääkseni apparinpuoli pitääkin pikkasen olla ylempänä... (ainakin itselläni on n.5metrin päästä seinään apparin puoli n1-2cm korkeammalla kuvio)
Lähinnä sillä on kait haettu parempaa valaisutehoa pientareelle?


Poissa KONE

  • Administrator
  • Mekaanikko
  • *****
    • Viestejä: 146
    • Profiili
    • http://www.fikkari.fi
Ainut, että nyt vaihdettu apparin puolen valo näyttää nyt ylemmäs.

Siellä näyttää olevan kaikki hahlot jne muut urat kohdallaan. Kun mutterin kiristää niin valo alkaa näyttämään ylös.

Pitääkö siis mutteri jättää "löysälle" jotta valot ovat samoissa tasoissa?



Näyttääkö paljonkin ylemmäksi?
Käsittääkseni apparinpuoli pitääkin pikkasen olla ylempänä... (ainakin itselläni on n.5metrin päästä seinään apparin puoli n1-2cm korkeammalla kuvio)
Lähinnä sillä on kait haettu parempaa valaisutehoa pientareelle?

Tokihan sen pitääkin näyttää vähän ylemmäs muttei niin paljon.


Poissa Unelmavävy

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 116
  • Octavia RS 2.0 TFSI HB
    • Profiili
Kärkipidit ovat lähes pakolliset. Muuten ei onnistu =)

Ovat muuten täysin pakolliset. Sattui olemaan työkalut muualla, tappelin reilun puoli tuntia ilman pihtejä. Pihtien kanssa 2 min ja vaihdettu.