vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Nyt se sit tapahtu!!

Poissa MM77

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 51
    • Profiili
 Eli joku idiootti tuuppas mun valkosta rs ocua kaupan parkkipaikalla.. Nyt on takapuskurissa paljon naarmuja ja pari kohta mistä on lähtenyt maalitkin ja takaluukussa kans kolhu! Vahalla yritin hinkata niitä jälkiä ja sain ainakin suurimmat liat irti.. Miten saan noista naarmuista noi liat pois??
-Värivaha??
-Joku liuotin??
-Puhdistusvaahto??

Hyvin alkoi tämäkin vuosi!! >:(


Poissa Klasu81

  • Administrator
  • Apukuski
  • *****
    • Viestejä: 400
  • Skoda Octavia Combi vRS 2.0 TSI -14
    • Profiili
Älä vain värivahaa naarmuihin laita. Kokeile liuottimella, esim. Turtle wax:n liuotinpesu.
Voisit myös kokeilla pesun jälkeen claybarilla, sitten myllytys ja vaha.

Todella ikäviä tuollaiset törpöt jotka törmäilee muiden autoihin. Ei varmasti jättänyt mitään lappuakaan? Ihan harmittaa sun puolesta!
Bad company corrupts


Poissa BigDane

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 67
    • Profiili
Ei muuta ko vahinkoilmotuksen tekoon ja vakuutuksen piikkiin uus maali päälle tai naarmut piiloon! Jos haluat olla sika, niin tee rikosilmoitus. Varmaan löytyy kaupan valvontanauhalta tilanne, jos p-paikalla kameroita! Itse oon just tuommosten varalle aina ottanut kauppaan mennessä viereisten autojen rekkarit muistiin. Kerran oli jopa hyötyä, kun joku papparainen oli peruuttanut nissaninsa vetokoukun mun takapuskurista läpi.


Poissa Luisu

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 980
  • Fabia vrs -04
    • Profiili
Jos haluat olla sika, niin tee rikosilmoitus.

Rikosilmoituksen tekoon vaan... Munat valtiolle jos ei osaa vahingoistaan kantaa vastuuta.


Poissa L18

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 118
  • Skoda Fabia vRS -06 (Myyty :( )
    • Profiili
Valitettava fakta vaan taitaa olla, että ei poliisi tuollaisissa pikku kolhuissa mitään kameratallennuksia rupea tutkimaan...  >:(
Eli omasta kaskosta pitäisi maksaa, tai sitten itse jotenkin korjailee.


Poissa hb81

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 103
    • Profiili
Mikä ihmeen valitettava fakta.
Kyllä se nyt niin on että ne katsoo sen jos mahdollisesti on näkynyt kamerassa.
Kaverilla joskus aikoinaan huoltiksen pihassa asuntoauto tuuppas keulaan ja lähti pois.
Ei isoa vauriota tullut.
Videolta sitten selvittivät auton ja tekijän, joka myönsi mahdolliseksi, mutta ei ollut huomannut.
Tekijän vakuutuksiin meni.
Ja voihan sitä itse käydä selvittämässä, että voiko niistä nähdä mikä auto kyseessä.
Myös voi pistää omiin vakuutuksiin jos ei niin kiinnosta selvitellä. =)


RedRäsä

  • Vieras
Juu kyllä ainakin silloin kuin nuorempana tein järkkäri hommia kauppakeskuksessa niin katseltiin poliisien kanssa useita kertoja kolhun aiheuttajia, kolareita, rattijuoppoi, pimeetä palkanmaksua yms. Riippuu varmaan poliisien kiireistä..


Poissa L18

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 118
  • Skoda Fabia vRS -06 (Myyty :( )
    • Profiili
Aijaha, ollu sit varmaan puolukkapäivät sillä tädillä jonka kanssa ite puhuin kun parkkihallissa oli kylkeen kolhastu.
Se sano suurinpiirtein näillä sanoilla:"Ei me nyt ruveta mitää poliiseja irrottamaan minkään videon etsimiseen, niillä on parempaakin tekemistä. Sitä vartenhan sulla on vakuutukset että saat sen korjattua."
Kiitos moi vaan...


Poissa MM77

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 51
    • Profiili
Juu.. kyllä toi puskuri menee keväällä korjaukseen...Bonukset siitä nyt laskevat mutta ei voi mitää.. >:(.
Viime talvena sain ensimmäisen kolhun skodaan ja se tuli takaoveen.. Autoni seisoi viikon parkkipaikalla liikkumatta mihinkään ja siinä aikana oli takaoveen tullut kolhu! Ei siinä muuta kun koputteleen autopaikka naapurin ovea..Oven avaa lähes puolialaston venäläinen nainen mikä alkaa kiljumaan ja lyö oven kiinni!! Koputin ja ilmoitin asiani... Minä menen töihin aamulla ja sinä herätit minut(klo19.30) soitan poliisit... Tyttö on ulkona kysy siltä!!!!
Vihdoinkin sain naisen ulos parkkipaikalle ja tytär tuli kans mukaan.. Heti kiistivät kaiken... vaikka ovessa oli sinistä maalia ja kolhu mikä oli sinisessä maalissa. ovikin avattiin ja se  osui suoraan siihen jälkeen. Ei sekään saanut heitä tunnustamaan....
Sillon kiehui yli >:(..... Viikon päästä oli auto vaihtanut parkkipaikkaa...

Onko olemassa jollakin vakuutus yhtiöllä vakuutus parkkipaikkakolhuille???


Poissa sepu

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 601
    • Profiili
^ joo.osta oma pirtti,ei tu lommoja ja naarmuja.mulla on toiminu tää jo kymmenen vuotta ;)
no ei vaan mut vituttais toi..
faster than a fast thing going fast