vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

-00 Octavian lämmityslaitteen nopeus ei nouse

Poissa maalämpö

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 25
    • Profiili
Missähän vika kun kolme viimeistä nopeus pykälää ei nosta puhaltimen nopeutta? Auto -00 Farkku 1.8 turbo octavia, jossa automaatti ilmastointi. Napilla napitetaan nopeutta näyttöön lisää! Onko jossain joku vastus joka on palanut tuon 3 nopeimman osalta?
Turbo se olla pitää :)


Poissa Jyrki

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 94
  • Octavia 2.0 Tdi Rs -08
    • Profiili
Missähän vika kun kolme viimeistä nopeus pykälää ei nosta puhaltimen nopeutta? Auto -00 Farkku 1.8 turbo octavia, jossa automaatti ilmastointi. Napilla napitetaan nopeutta näyttöön lisää! Onko jossain joku vastus joka on palanut tuon 3 nopeimman osalta?

No siltähän tuo vähän vaikuttaa. Emännän autossa oli juurikin samanlainen vika tuossa puolisen vuotta sitten.
Kaipa se on huoltoon sinun kääntyminen.


Poissa maalämpö

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 25
    • Profiili
Paljonko vastus maksoi, voi kai sen vaihtaa itsekin jos tietäis missä se on?
Turbo se olla pitää :)


Poissa maalämpö

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 25
    • Profiili
Joo vastus tilattu , maksaa tarvikkeena 99€! Huomenna saan ja ylihuomenna ratin alta muovit irti ja paikalleen! Käytetyt maksaa purkaamoilla 35 € ylöspäin!
Turbo se olla pitää :)


Poissa sepu

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 601
    • Profiili
jos itse homman teet,räpsi operaatiosta kuvia jotta seuraavakin jolle ko vika tulee osaa tehä tuon
faster than a fast thing going fast


Poissa maalämpö

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 25
    • Profiili
Täytyy räpsiä, pitäis olla ihan simppeli homma.

Vastus vaihdettu ja nyt pelaa kaikki nopeudet. Asentaja sanoi, jos puhaltimessa toimii 4 ensimmäistä nopeutta --> vika yleensä etuvastuksessa. Kuvia en ottanut , koska vaihtoon pystyy kuka tahansa jolla ruuvi meisseli pysyy kädessä :) ! Vastus löytyy apukuskin puolelta . Ota hanskalokero irti --> 3 ruuvia lokeron yläreunasta ja kaksi ruuvia lokeron alareunasta --> vedä hanskalokero pois. Vastus näkyy nyt suoraan edessä puhaltimen päällä, minulla oli punainen väriltään. Vastuksen johdon liitin irti ja vastuksen juuresta ristipää ruuvi pois, kallista vastuksen alareunaa ylös päin ,jolloin yläreunakin luiskahtaa pois. SAMA TOISIN PÄIN JA OLET SÄÄSTÄNYT TUNNIN VELOITUKSEN KORJAAMOLLA. Puhallin on myös helppo vaihtaa jos hajoaa, kaksi ruuvia alareunasta pois ja johtoliitin irti, puhallin liukuu alas päin, uusi tilalle ja taas rokkaa.!
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 08, 2012, 07:09:57 ip kirjoittanut maalämpö »
Turbo se olla pitää :)


Poissa maalämpö

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 25
    • Profiili

Poissa sepu

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 601
    • Profiili
Että näin helppoa Skodassa!
cool..

et sattunut kattoon pystyykö puhaltimeen vaihtaan laakeria?
pitää pientä vikinää pienillä kierroksilla,voi tietysti olla et joku siä resonoi..

edittiä: ei sitä taida nähdä.sitä laakeria meinaan ilman irrottamista
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 09, 2012, 01:08:07 ip kirjoittanut sepu »
faster than a fast thing going fast


Poissa maalämpö

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 25
    • Profiili
Katsoppa itse , se puhaltime irroitus on juuri noin helppoa kuin kirjoitin. Hanskalokero on torx ruuveilla kiinni ja puhallin kahdella ristipää riuvilla. Aikaa menee viisi minuuttia kun saat puhaltimen kätee :)
Turbo se olla pitää :)