vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Alustasta Ocu RS TDI

KONE · 448 · 266114

Poissa jaripetteri

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 342
  • TFSi Combi -08
    • Profiili
    • OBD.fi
Lainaus
alle vaihdettiin H&R:n CupKit 50/40mm kiinteä sarja

onko heittää linkkivinkkiä mistä noita saa edukaasti? itsellä vähän samat ajatukset tuon säädettävän kanssa. edellisessä variante 1 vedettiin kerralla kohilleen ja sen jälkeen kolme vuotta mentiin samoilla... =)


Poissa samppav

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 350
  • Ekoautoilija..
    • Profiili
    • v-tuning
valkoinen rs on kyl todella maukas!

Ei voi olla kun samaa mieltä, pirun hyvän näköinen!

Ja puerco vois lähtee kerhon ratapäiville ottamaan muutaman kuvan kun kerta on homma hallussa  ;)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 25, 2008, 02:29:46 ip kirjoittanut samppav »


Poissa Male80

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 294
  • Superb Combi 2.0 TDI CR DSG
    • Profiili
Lainaus
alle vaihdettiin H&R:n CupKit 50/40mm kiinteä sarja

onko heittää linkkivinkkiä mistä noita saa edukaasti? itsellä vähän samat ajatukset tuon säädettävän kanssa. edellisessä variante 1 vedettiin kerralla kohilleen ja sen jälkeen kolme vuotta mentiin samoilla... =)

http://www.mdcomprex.fi/site.php

Ainoa tiedossa oleva yritys, joka tilaa H&R:ää itse Saksasta.

Ainakin H&R:n säädettävää saa yli 300 € halvemmalla kuin virallisen maahantuojan kanssa toimivilta yrityksiltä.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 25, 2008, 02:32:42 ip kirjoittanut Male80 »


Poissa JVTL

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 17
  • RS TFSI
    • Profiili
Lainaus
alle vaihdettiin H&R:n CupKit 50/40mm kiinteä sarja

onko heittää linkkivinkkiä mistä noita saa edukaasti? itsellä vähän samat ajatukset tuon säädettävän kanssa. edellisessä variante 1 vedettiin kerralla kohilleen ja sen jälkeen kolme vuotta mentiin samoilla... =)

Itse tilasin http://www.stg-gmbh.com/tuning.html

Edukkaasta en tiedä mutta hinta liikkuu tuolla 550e nurkilla ja toimituskulut muutaman kympin.

RS:ään sopiva sarja tuotenumeroltaan siis 31043-5


Poissa OctaviaRS-08

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 193
  • vRS TDi -08
    • Profiili
OctaviaRS-08: Perä matalemmalla? Muuten kivasti lattiassa.

Tänään suoritettujen pitkäaikaisten mittauksien jälkeen keula on 6mm alempana. Virhettä +- 1mm.. ???. Pitäis tiputtaa 6mm edestä niin olis varmaan silmämääräisesti kohillaan. Tosin jos tiputtas takaa 6mm niin olis tasan.. En tiiä.. ;D
Octavia II vRS TDi -08   


Poissa jere

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 51
    • Profiili
onko kellään antaa vinkkiä joka on itse vaihtanut jousia/alustaa mitä etupäässä pitää purkaa että iskarin alapään saa pois kiinnityksestään. eli en saa painettua napaa niin alas et tolppa tulis alapäästä pois. tällä hetkellä irti iskarin yläpään pultit, alapään iso pultti, kolmiotukivarren kolme pulttia "navasta" ja kallistuksenvakaajan kiinnitys iskarin varresta irti. pitääkö vetarin ulompi pää vetää rihloista pois vai mitä kikkoja löytyy. itse vaihdan pelkät jouset joten sama tolppa pitäis saada vielä takaisinkin ilman väkivaltaa
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 25, 2008, 09:50:39 ip kirjoittanut jere »


Poissa puerco

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 93
  • Ocu II RS TDi 2008
    • Profiili
    • Puerco kuvat
valkoinen rs on kyl todella maukas!

Ei voi olla kun samaa mieltä, pirun hyvän näköinen!

Ja puerco vois lähtee kerhon ratapäiville ottamaan muutaman kuvan kun kerta on homma hallussa  ;)

juu ei mua haittaa :) Koskas mennään ja minne ? 


Poissa OctaviaRS-08

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 193
  • vRS TDi -08
    • Profiili
onko kellään antaa vinkkiä joka on itse vaihtanut jousia/alustaa mitä etupäässä pitää purkaa että iskarin alapään saa pois kiinnityksestään. eli en saa painettua napaa niin alas et tolppa tulis alapäästä pois. tällä hetkellä irti iskarin yläpään pultit, alapään iso pultti, kolmiotukivarren kolme pulttia "navasta" ja kallistuksenvakaajan kiinnitys iskarin varresta irti. pitääkö vetarin ulompi pää vetää rihloista pois vai mitä kikkoja löytyy. itse vaihdan pelkät jouset joten sama tolppa pitäis saada vielä takaisinkin ilman väkivaltaa

Vetari ulos! Näin ainakin virallisen ohjeen mukaan, joka skoda huollon koneelta tulostettuna. Pitäs olla semmonen levityskalukin, talttapäinen hylsy ja räikkä käy mainiosti!!  ;D
Octavia II vRS TDi -08   


Poissa jere

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 51
    • Profiili
eli pitääkö navan iso pultti irrottaa ja ulompi suojakumi irrottaa vai miten se menee


Poissa OctaviaRS-08

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 193
  • vRS TDi -08
    • Profiili
eli pitääkö navan iso pultti irrottaa ja ulompi suojakumi irrottaa vai miten se menee
Pultti riittää.
Octavia II vRS TDi -08   



Poissa samppav

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 350
  • Ekoautoilija..
    • Profiili
    • v-tuning
Asiaankin liittyen, riittääkö ocussa KW1:sen säätövara kunnolla tontittamiseen? Entä KW2, onko eroa madalluksen suhteen?



Poissa puerco

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 93
  • Ocu II RS TDi 2008
    • Profiili
    • Puerco kuvat
näyttääpäs puerco autosi matalalta -35mm jousilla. :) jos ei tietäis ni uskois et on 45-50 mm madaltavat jouset. kuinka paljon on kaaren reunan ja keskiön väli edessä ja takana?

Juu nyt vasta huomasin että on -45mm H&R madallussarja. :)
Onko kellään mitään kokemuksia noista supersportin sarjoista vai onko pakko kanssa säästellä tuohon H&R säädettävään, tosiaan eukon autossa se jo onkin ja hyväksi se on todettu.

Eli tällänen:
http://www.rennsport-technik.fi/portal/tuotteet?PID=3352


Poissa OctaviaRS-08

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 193
  • vRS TDi -08
    • Profiili
Kiitos tiedosta, ensi viikolla uutta yritystä

Ole hyvä.
Jostain lukasin, että 100 euroon olis alusta vaihdettu alle! Sen verta kova homma kotioloissa, että olisin maksanu heti! ;D
Octavia II vRS TDi -08