Kattelin 6000km ajan tuon faceliftin "lentoon lähtö" asentoa ja tilasin sitten saksasta H&R -50mm jouset. Tänään vaihdoin ne ja kyllähän sai tapella sen etupään kanssa, aikaa meni n.5h molemmat puolet, tästä toki suuri osa meni työkalujen etsimiseen
Ei painunu kummallakaan puolella ripustukset tarpeeksi alas, piti jousipuristimilla auttaa nii sai painettua iskaria kasaan, kuskin puolella ahdisti vielä enemmän vaikka senhän ois pitäny olla nimenomaan se helpompi puoli. Näin jälkikäteen mietittynä ois varmaa kannattanu irrottaa tukivartta tjn. Vetareihin päätin olla koskematta heti alusta alkaen.
Sen iskarin alapään kiinnityksen levitystyökalun tein itse 10mm pultista hiomalla sen soikeaksi että sai pyöräyttää räikällä sielä välissä.
Takapää oli tosiaan helppo, tunkki tukivarren alle, pultti pois ja tiputti varren alas ja nii jousen saiki ottaa pois. Siinä meni vajaa tunti.
Entiseen polooni vaihdoin joskus pari vuotta sitten säädettävän alustan niin ne meni ainaki iha heittämällä mutta en muista mitä kaikkea purin silloon.
Vakiojousilla mittailin edestä 380mm ja takaa 370mm. Nyt pienen koeajolenkin jälkeen mittasin edestä 345mm ja takaa 350mm.Saishan se vielä hieman matalampi olla mutta jokatapauksessa ulkonäkö muuttui todella paljon kun sai tuon keulimisen pois, pitää kattoa sitä säädettävää sitte ku noi madallusjouset on kypsyttänyt vakioiskarit
Takuuhan niistä alustan osista lähti, ja kesällä vanteiden vaihdon jälkeen lähtee kuulemma pyöränlaakereidenki takuu... mutta on se sen arvoista :E