vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Valkoinen Octavia + diesel?

Vieras · 49 · 30264

ninzaa

  • Vieras
Päivää.

Ocusta haettu muutamia tarjouksia, kohta päätöksenteon aika, diesel rs combi tulossa. Värinä kiinnostaisi tuo valkoinen, mutta soveltuuko se tuon dieselin kanssa. Valkoinen diesel on yleensä peräpäästään noesta musta, mutta mites tässä. Onko kokemuksia?

Kiitos jo etukäteen!

-Asko


Hasty

  • Vieras
Pohjamaalissa kun noita autoja tilataan, niin kaippa noi on halvempia  ;)


Poissa a.link

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 431
    • Profiili
Lainaus
Pohjamaalissa
Pyh. ;)
Se on trendiväri ja hieno sellainen.

Ei ole kokemusta, mutta...
Tuskin hiukkassuodattimen ja katalysaattorin yms. ahistimien jälkeen putkesta tuu muuta kuin vesihöyryä.
Tietysti jos on suunnitelmissa putken vaihto ja syötön lisäys niin silloin saattaa peräpääkin hieman mustua. Vakiokunnossa ei pakokaasut perää sotke.


Poissa Petteri

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 598
  • Ocu vRS TDi Combi
    • Profiili
Eikä se softallakaan mustaksi mene.
Typo sinne, toinen tänne...


Poissa pe-te

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 235
    • Profiili
en mä ainakaan mun hopeassa kotterossa oo mitään nokea putken ympärillä huomannu. jos mä joskus ostan uuden ocun ni valkoinen väri on aika varma.


ylppy77

  • Vieras
Varmasti valkoisena upean näköinen,arka värihän se on niinkuin musta yms,mutta vesihän juoksee kun valuttaa ;D


Poissa kepi

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 172
  • Octavia RS farkku -04 Musta...perheauto....
    • Profiili
Valkoinen on jees...!Itse ainakin tykkäisin..
Skoda Octavia RS Combi -04,Nissan Sunny X1 -94,Austin Mini 1000 mkII.,Honda Monkey 2kpl...


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
Mä näin hesaas yhden valkoisen RS:n ja oli kyllä rankan näköinen. Jos itse hommaisen ko. auton, väri olis kyl aika saletisti toi valkoinen! 8)


ninzaa

  • Vieras
Kiitos vastauksista!

Mietin itekin tätä hiukkassuodattimen funktiota ja onhan se toisaalta järkevä ajatus, että jos se sieltä putkesta löytyy, niin luulisi sen toimivan ja näitä nokipartikkeleitakin poistaa. Luulen, että tämä riittää ja väri pysyy pohjamaalissa eli valkoisessa, joka muuten on aivan kesyttömän hyvä väri rs:ään! :)

Kiitän!

-Asko


Poissa Ireland

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 507
  • VW Golf 1.4Tsi GT -07
    • Profiili
Hyvä valinta tuo valkoinen väri + diesel! Itsekin varmaan valitsisin valkoisen värin, jos nyt autoa vaihtaisin (siis toiseen RäSään). :)
Ex Skoda Octavia vRS -04
Ex Subaru Impreza WRX -04
Ex Skoda Fabia vRS -03


ÄrrÄssCombiTdi08

  • Vieras
Itselle tulossa juuri tuo valkoinen RS farkkuna, enkä pelkää nokeentumista tms.
eiköhän se puhtaana pysy pesemällä siinä missä mikä tahansa muukin väri...
Kyllä se lika näkyy muissakin väreissä, ei se ole värin vika jos auto on likaisen näköinen, ratin ja penkin välissä se vika silloin on ;) ;D


Poissa jaripetteri

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 342
  • TFSi Combi -08
    • Profiili
    • OBD.fi
Meille kanssa tulossa valkoinen combi tosin TFSI koneella. Mitä tässä nyt seuraillut niin alkaa olemaan varsin yleinen valinta tuo valkoinen RäSään... olisikohan pitänyt ottaa sittenkin se punainen...  :-\


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
olisikohan pitänyt ottaa sittenkin se punainen...  :-\
Mun mielipide= Ei olis. Valkoinen on just rock!!! 8)


Poissa jaripetteri

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 342
  • TFSi Combi -08
    • Profiili
    • OBD.fi
senverran kauan puhuin emäntää ympäri tuon valkoisen valittuani että en kyllä ollut tosissani tuon punaisen kanssa. joka sekin varmasti on ihan viehättävä väri.


Poissa kepi

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 172
  • Octavia RS farkku -04 Musta...perheauto....
    • Profiili
Itse en välitä punaisista autoista ja valkoinen on yhtenä värinä projekti-Minissäni...
Ja eikös valkoinen ole trendiväri nykyään?

..White Power...
Skoda Octavia RS Combi -04,Nissan Sunny X1 -94,Austin Mini 1000 mkII.,Honda Monkey 2kpl...