vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Valkoinen Octavia + diesel?

Vieras · 49 · 30276

Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
Millasta hintaa olette loppupeleissä maksaneet noista diisel räsistä? Tos on emännän kanssa tullut vähän puhetta dieselistä ja tollanen räsä vois olla hinta-laatusuhteeltaan ihan jees? Toiseks, paljonko on vuosittainen diesel-vero?


ninzaa

  • Vieras
Lauantaina kävin autokaupoilla ja tilaukseen meni diesel Ocu combi ja tietenkin valkoinen. Alkuperäistä varustearsenaalia otettiin täydentämään maxi-dot näyttö, hill-hold ja hopeiset kattokaiteet. Näillä mennään, olihan listalla paljon muutakin, mutta en katsonut tarpeelliseksi. 3 kk toimitusaika vetää hiljaiseksi, mutta onpahan mitä odottaa! :)

L.A.T.E:

Hinta oli normi listahinta toimituskuluineen. Hinnasta sai käteiskauppa alennusta noin 5.7%. Dieselvero muuttui jokunen vuosi sitten polttoainehaittaveroksi tms, laskureita löytyy mm. www.ake.fi. Haittavero lasketaan kokonaispainon mukaan. Ocussa oisko ollu n 470€/vuosi. Am I right? Hyvä laskuri kustannuksiin on esim. http://www.mainio.net/calculator.asp?path=1;13195;13199;13204;14387

Näillä eteenpäin!

-Asko


ÄrrÄssCombiTdi08

  • Vieras
Nyt tuli soitto myyjältä, auto saapunut heille tänään!!!!!!
Ensi viikolla luovutus, kunhan saavat HF:n asennettua ja muut hommelit tehtyä. =)

Täytyy käydä katsomassa tänään, myyjän mukaan nätti ku sika pienenä ja olivat ottaneet sen sisällä lukkojen taakse ettei kukaan saa päähänsä ruuvata 18" kesäpallot irti illan/yön aikana....



Poissa jaripetteri

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 342
  • TFSi Combi -08
    • Profiili
    • OBD.fi
Sitten samantien kun saat kuvaa tai tietoa onko helmiäisväri vai eikö. Jossain väitettiin että -08 valmistettuihin olisi Candy White muuttunut helmiäisväriksi mutta itse tuota en kyllä usko ennen kun näen. Joulukuussako tämä oli tilattu? Täällä olis sit vielä ainakin pari kuukautta kärsittävänä...


Poissa Andy´s

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 90
  • Ocu II rs tfsi -2008-
    • Profiili
Sitten samantien kun saat kuvaa tai tietoa onko helmiäisväri vai eikö. Jossain väitettiin että -08 valmistettuihin olisi Candy White muuttunut helmiäisväriksi mutta itse tuota en kyllä usko ennen kun näen. Joulukuussako tämä oli tilattu? Täällä olis sit vielä ainakin pari kuukautta kärsittävänä...

Näin sanoivat vehossa,ku tilattii auto niin kysyin juurikin tuota että saako ton metallihelmiäis värin tohon..niin sanoivat että kyllä,värikarttoihin olis tullu pieniä lisäyksiä. ja siis eihän se candy white ole muuttunu mihinkää..lisä hinnasta pitäs saada juurikin toi metallihelmiäis väri/lakka.. sittempähän näämme ku toi mun auto tulee :) niin ja kyllä hintaan laskivat tuon metallihelmiäis värin 500egee,et paras olla se metallihelmiäis tai muuten on muutama kana kynittävänä ;D


Poissa jaripetteri

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 342
  • TFSi Combi -08
    • Profiili
    • OBD.fi
jaahas pitääkin sitten kysästä voiko tuon värin vielä muuttaa...  ::)

[edit]Kaveri jolta meidän auto on tilattuna ei tiennyt tuosta mitään eli Candy White on ja pysyy... mutta ei tuo turha kysely ollut, tuotantoaika on aikastunut parilla viikolla ja nyt näyttäisi että meidän ocu olisi toukokuun alussa alla.  :)[/edit]
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 26, 2008, 12:24:49 ip kirjoittanut jaripetteri »


ÄrrÄssCombiTdi08

  • Vieras
Tässä muutama kuva, auto tosin likainen mutta en sanoisi sen olevan helmiäisvalkoinen, ei tosin ihan perusvalkoinenkaan... mutta mene ja tiedä, saa nähdä kun saa ulos auringonvaloon, loisteputket vääristää aina nekin jonkun verran...
Ensi viikolla saan auton ajoon, toivottavasti... Kunhan saisivat varusteltua nopeasti.



Tässä vielä automyyjän vaimolle menevä RS Milotecin osilla.


Edit: ei tuu kuvia näkyviin.... mutta linkit suoraan niihin voin antaa myös...

http://www.aijaa.com/v.php?i=1822337.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=1822339.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=1822347.jpg

Ylläpito Edit: Muokkasin kuvat toimimaan -Jukka
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 27, 2008, 01:54:07 ip kirjoittanut Jukka »


Poissa jaripetteri

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 342
  • TFSi Combi -08
    • Profiili
    • OBD.fi
on se kyllä hieno. eikä tuo punainenkaan pahalta näytä.


Poissa OctaviaRS-08

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 193
  • vRS TDi -08
    • Profiili
Tässä vielä automyyjän vaimolle menevä RS Milotecin osilla.

Uskomatonta, joku päässyt Markon kanssa yhteisymmärrykseen..  :-\  ,itse vaihdoin liikettä.. Valkoinen tulossa!! ;D
Octavia II vRS TDi -08   


ÄrrÄssCombiTdi08

  • Vieras

Uskomatonta, joku päässyt Markon kanssa yhteisymmärrykseen..  :-\  ,itse vaihdoin liikettä.. Valkoinen tulossa!! ;D


Mulle tuli ALD:n kautta, eli itse en ole kauppoja tehnyt, eli en ota kantaa Markon myyjän taitoihin tai muuhunkaan ;) Mutta hyvä valinta tuo valkoinen kyllä tuntuu olevan, ihan kivan näköinen peli.... ;D


Poissa Donitsi

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 143
  • Skoda Octavia RS combi -04
    • Profiili
Minkä takia tuo punainen auto on menty pilaamaan kromi-osilla! Ne kun ei sovi kuin johonkin tummaan autoon, näyttää punaisessa naurettavalta. Peilinkuoret ehkä jotenkin menee mutta nuo maskiverkot pitäisi olla ehdottomasti mustia.


Poissa hana79

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 240
    • Profiili
Juu ei noi kromit oikein istu, kun kunnolla kattoopi..
Ja noi teini tummennukset..?
I´m not as think as you confused I am.
2xRäSä(ex), Fabia 1.4 HB Sport


Poissa Andy´s

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 90
  • Ocu II rs tfsi -2008-
    • Profiili
ei joo oikee toho  punasee toi kromi mun mielestä istu.makuasioita niinku tummennuksetkin :)  ite meinasin kiepauttaa jollai 50%tai vielä vaaleemmalla  kalvolla kaikki lasit..paitsi tuulilasin ;D niin ja toi valkonen on vaan niin  :-*


Poissa OctaviaRS-08

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 193
  • vRS TDi -08
    • Profiili
Juu ei noi kromit oikein istu, kun kunnolla kattoopi..
Ja noi teini tummennukset..?

Kaveri kun näki, tokas: Robinhood vai Hongkong? Ei ihan onnistunut!
Octavia II vRS TDi -08